• ik heb dus op internet een hele leuke jongen ontmoet. we kennen elkaar nu 6 weken en vandaag heb ik hem samen met een vriendin in de stad ontmoet hij was echt heel aardig en lief enzo. jullie denken natuurlijk oeii kan ook een loverboy zijn maar hij doet gewoon en niet echt slijmerig. ik ben ook niet dom ik kijk ook wel uit. er zijn alleen 2 probleempjes. 1 hij is 18 noujah voor mij is dat niet echt een probleem maar voor jullie blijbaar wel t scheeld 3,5 jaar dat vind ik best meevallen. in december word ik 15 dat klinkt al veel beter dan 14 toch :P en t 2e probleem is mijn ouders. ze zijn best wel streng. als ik alleen al zeg dat ik zit te chatten met mensen op internet gaan ze al uit hun dak! laat staan dat ik ga zeggen dat ik een jongen leuk vind xD maar ik weet dus niet wat ik moet gaan zeggen als hij hen gaat ontmoeten ik wil ook niet liegen tegen hun :( wat moet ik doen?

    [ bericht aangepast op 18 okt 2010 - 22:01 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    moonstargirl schreef:
    (...)

    ja jullie hebben allemaal gelijk ik ga zoieso de 2e keer ook niet alleen afspreken en ik ga proberen t mn ouders uit te leggen dat wordt supermoeilijk maar goed t kan niet altijd gemakkelijk zijn in je leven. ik pas natuurlijk goed op. hij zegt ook voordat we echt serieus een relatie hebben moet ik je wel wat beter kennen we hebben nu wel verkering maar jullie snappen heus wel wat ik bedoel jullie zijn slimme mensjes :'D maar pls begrijp wel hoe ik me voel

    Heeft hij het na 1 ontmoeting al over een relatie?!?! O_O
    Meid, dat is FOUT FOUT FOUT!


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Heeft hij het na 1 ontmoeting al over een relatie?!?! O_O
    Meid, dat is FOUT FOUT FOUT!


    Helemaal met deze dame eens! :Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Kuyt schreef:
    (...)
    Heeft hij het na 1 ontmoeting al over een relatie?!?! O_O
    Meid, dat is FOUT FOUT FOUT!


    Je zou je er toch niej meer mee bemoeien ? =P
    Maar ik ben et wel met je eens..


    Fout en eng o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zou als ik jou was eens heel erg goed nadenken. Vind je hem écht helemaal geweldig? Hou je écht van hem? Wil je écht zijn vriendin blijven, enzovoorts. Als dat allemaal 'ja' is -wat ik me eerlijk gezegd niet kan voorstellen gezien het leeftijdsverschil, de afstand en het feit dat jullie elkaar amper kennen- dan moet je toch wel serieus even een gesprek aangaan met je ouders. Vertel ze dat je het goed vind als ze erbij betrokken zijn, nodig hem eens bij je thuis uit zodat ze kunnen zien hoe hij is, enzovoorts. Ga in elk geval niet stiekem dingen doen.
    Mijn zusje heeft nu ook verkering met één of andere kerel die ze via internet kent en maandag gaat ze hem voor het eerst zien. Mijn ouders vinden het niets; want ja, zij als 12-jarige heeft met een jongen van 14 die ze niet kent. Dus ik snap jou wel, maar ik snap jouw ouders ook.
    In elk geval vind ik ook dat je héél erg voorzichtig moet zijn, want het komt niet vaak voor dat 18-jarige jongens vallen op 14-jarige meisjes zonder andere bedoelingen te hebben. Ik zeg niet dat het in jouw geval ook zo is, maar de kans is er altijd en toch redelijk groot.

    En oké, ik weet dat dit hele bericht eigenlijk nergens op slaat maar ik ben in een typ-bui. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Luister nou maar gewoon naar tante Turn, oma OHMYANDY en nicht Kuyt en de rest van de broeders Quizletters, stoppen ermee!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Turn schreef:
    Luister nou maar gewoon naar tante Turn, oma OHMYANDY en nicht Kuyt en de rest van de broeders Quizletters, stoppen ermee!

    "nicht Kuyt"
    -out- x'D


    ars moriendi

    Amistad schreef:
    (...)

    Je zou je er toch niej meer mee bemoeien ? =P
    Maar ik ben et wel met je eens..


    Fout en eng o-O

    Ik moest er toch nog echt even op reageren, want ik heb liever niet dat mensen in problemen lopen die ik kan proberen te helpen voorkomen =]


    ars moriendi

    Turn schreef:
    Luister nou maar gewoon naar tante Turn, oma OHMYANDY en nicht Kuyt en de rest van de broeders Quizletters, stoppen ermee!

    Nicht Kuyt klinkt zo fout, hahahaha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kuyt schreef:
    (...)
    "nicht Kuyt"
    -out- x'D

    Ik heb geleerd dat de enigste manier om mensen iets bij te brengen of op het hart te drukken is het op een grappige manier te brengen. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Turn schreef:
    (...)
    Ik heb geleerd dat de enigste manier om mensen iets bij te brengen of op het hart te drukken is het op een grappige manier te brengen. :Y)

    hahaha, ik vind het geweldig x'D Arme Dirk x'D


    ars moriendi

    Soulsavers schreef:
    (...)
    Nicht Kuyt klinkt zo fout, hahahaha.

    Weet ik, was ook de bedoeling. :P


    *insert philosophical cringe expression here*

    Turn schreef:
    Luister nou maar gewoon naar tante Turn, oma OHMYANDY en nicht Kuyt en de rest van de broeders Quizletters, stoppen ermee!


    Wat een eer dat ik de oma mag zijn! :9~:9~(hoera)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYANDY schreef:
    (...)

    Wat een eer dat ik de oma mag zijn! :9~:9~(hoera)

    Dat betekent jij mijn moeder of tante bent :9~ want ik ben de NICHT! :9~


    ars moriendi

    Wees gewoon voorzichtig.. De rest is jouw zaak..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Kuyt schreef:
    (...)
    Dat betekent jij mijn moeder of tante bent :9~ want ik ben de NICHT! :9~


    Tante OHMYANDY voor jou :9~
    IK WIL OOK EEN KIND GABY!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'