• Justin Bieber gaat de strijd aan tegen pesten en homofobie. De 16-jarige zanger kwam op dat idee nadat hij beledigende teksten naar zijn hoofd geslingerd kreeg bij een spelletje lasergamen in Canada.


    Bieber is momenteel in zijn thuisland, waar hij dinsdagavond optreedt in Vancouver. In een lasergamecentrum kreeg de tienerster het afgelopen weekeinde aan de stok met een 12-jarige jongen, die hem uitmaakte voor homo. De zanger zou daarop tegen enkele vrienden gezegd hebben dat hij geen idee had hoe kwetsend teksten kunnen zijn.

    Hoewel hij zelf hetero (wat Ik niet geloof.) is, wil Bieber nu een campagne starten tegen homohaat en pesten, schrijft de Amerikaanse entertainmentsite TMZ. Deze week zouden meer details bekend worden gemaakt.

    Naar aanleiding van het incident is de Canadese politie een onderzoek gestart. De 12-jarige jongen beweert dat Bieber hem een klap verkocht in het lasergamecentrum. De vader van de jongen deed daarop aangifte van mishandeling.
    Bron.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2010 - 17:05 ]


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    En hij denkt mensen gaan hem 'gehoorsamen' ofzo.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Justin Bieber begint een nagellaklijn! en dat is geen grapje.


    It's time to be happy again.

    mpg


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dat vind ik wel cool van hem 8D En volgens mij is die vader van dat jochie dan zo een rijkerd die ook een hekel heeft aan Justin en dan doet die aangifte en dan eisen ze zoveel geld enzo. Oke, ik kijk teveel films, maar zo zie ik het voor me 8D GO BIEBER

    Prosecco schreef:
    Justin Bieber begint een nagellaklijn! en dat is geen grapje.


    omg ineens begint hij aan allemaal dingen.
    ik word best wel gek van dat jong ;x


    You can't fly unless you let yourself fall.

    omg hij doet echt VEEL te veel


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Heee, doet 'ie eindelijk is wat goed :O Wauw, what a surprise.


    Life is hard and then we die

    Prosecco schreef:
    Justin Bieber begint een nagellaklijn! en dat is geen grapje.


    *stikt in fruitsap*
    I can't even..

    Nagellak uitbrengen door een jongen, dat hoor je niet meer vaak.
    Maar in ieder geval. Ik betwijfel het of Biebs daar veel aan kan doen. Vooral als je het feit meetelt dat hij vaak word uitgescholden voor homo, etc. Maar begrijp me niet verkeerd, ik vind het wèl goed dat hij zoiets doet.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2010 - 17:23 ]


    All this dampness is damp.

    Jezus, soort vader Teresa.
    Wel lief van hem hoor, maar kom op. Hij wilt te veel.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Prosecco schreef:
    Justin Bieber begint een nagellaklijn! en dat is geen grapje.

    Zo erg is dat toch niet,er zijn genoeg jongens en mannen die nagellak dragen. En veel mannen werken in de mode industrie dus vreemd is het opzicht niet.

    Ik vind het goed dat hij dit doet,ik ben alleen bang dat het niet gaat werken omdat hij niet zo hele grote ster is,hij is geen legende zeg maar.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    en opeens zie je overal bieber opduiken gadver


    "Ignite, my love. Ignite."

    "die hem uitmaakte voor homo. De zanger zou daarop tegen enkele vrienden gezegd hebben dat hij geen idee had hoe kwetsend teksten kunnen zijn."

    Hoezo kwetsend? Homo zijn is toch niet kwetsend? Als iemand tegen mij lesbienne zei, dan zou ik toch beleefd antwoorden dat ik dat niet ben.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Blackhorse schreef:
    "die hem uitmaakte voor homo. De zanger zou daarop tegen enkele vrienden gezegd hebben dat hij geen idee had hoe kwetsend teksten kunnen zijn."

    Hoezo kwetsend? Homo zijn is toch niet kwetsend? Als iemand tegen mij lesbienne zei, dan zou ik toch beleefd antwoorden dat ik dat niet ben.

    Homo is tegenwoordig toch een scheldwoord. En als je het ego van een jongen hebt en dan homo wordt genoemd terwijl je het niet bent is dat best kwetsend ja. En believe me, heel irritant


    s[he] be[lie]ve[d]

    Ohgod.
    Wat gaat die jongen nog allemaal doen voor zijn imago?
    Maargoed, dit is wel een van de betere dingen, misschien zelf wel het beste wat hij doet met zijn bekendheid.


    effort never betrays you

    Meth schreef:
    (...)
    Homo is tegenwoordig toch een scheldwoord. En als je het ego van een jongen hebt en dan homo wordt genoemd terwijl je het niet bent is dat best kwetsend ja. En believe me, heel irritant


    Scheldwoorden. Je bent slim en antwoordt met een antwoord zodat diegene die scheld zware afgang heeft. Als is ie een leeghoofd, ik blijf fan van zijn liedjes.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt