• Justin Bieber gaat de strijd aan tegen pesten en homofobie. De 16-jarige zanger kwam op dat idee nadat hij beledigende teksten naar zijn hoofd geslingerd kreeg bij een spelletje lasergamen in Canada.


    Bieber is momenteel in zijn thuisland, waar hij dinsdagavond optreedt in Vancouver. In een lasergamecentrum kreeg de tienerster het afgelopen weekeinde aan de stok met een 12-jarige jongen, die hem uitmaakte voor homo. De zanger zou daarop tegen enkele vrienden gezegd hebben dat hij geen idee had hoe kwetsend teksten kunnen zijn.

    Hoewel hij zelf hetero (wat Ik niet geloof.) is, wil Bieber nu een campagne starten tegen homohaat en pesten, schrijft de Amerikaanse entertainmentsite TMZ. Deze week zouden meer details bekend worden gemaakt.

    Naar aanleiding van het incident is de Canadese politie een onderzoek gestart. De 12-jarige jongen beweert dat Bieber hem een klap verkocht in het lasergamecentrum. De vader van de jongen deed daarop aangifte van mishandeling.
    Bron.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2010 - 17:05 ]


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Haha, ik zie het al voor me. Zo'n campagne met een zwarte achtergrond en Bieber met een nep zielig gezicht.
    "Hallo ik ben Justin Bieber. Ik ben een keer uitgescholden voor homo en dat vond ik echt heeeel erg. Nu wil ik vertellen dat je dit niet mag doen."
    Sorry, maar ik vind hem geen geschikte kandidaat voor zo'n campagne.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Nice.
    Voor mij maakt het niet uit wie demonstreert tegen pesten/ homofobie.
    Het moet gewoon bespreekbaar worden. Iedereen die zich er voor inzet vind ik nobel. Ookal is ie een vervelend, commercieel ettertje:Y)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Tja, misschien dan het eerste wat ie goed doet.
    Maar wat is nu de volgende stap? 'Justin Bieber gaat schrijven omdat zijn fans fanfictions over hem maken!', of zoiets dergelijks?
    Dat kind moet ook eens van ophouden weten... :/


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ah,,doet hij eindelijk eens iets goed :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Weetje, ik vind dit echt tof van Bieber.
    Zó komt het tenminste wel aan bij van die gekke tienermeisjes die op hem geilen. (:


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Goed dat hij het doet, maar nu denken alleen maar meer mensen dat hij homo is.


    Never say Never

    Ik denk niet dat t helpt, maar dat is altijd met die anti pest/rook/drink/whatever-campagnes.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ij eeft toch een beetje verstand

    Leave it to Bieber!
    Vind 't echt goed dat hij dit doet.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Dat het idee van Justin Bieber is laat ik even achterwegen.
    Het idee opzich is goed!


    Don't dream your life, but live your dream!

    wereldverbeteraar van de eeuw..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    RoseDestiny schreef:
    omg hij doet echt VEEL te veel


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Het eerste wat ik dacht toen ik de titel las: 'Voor zichzelf?'
    Mja, dat hij maar doet wat hij niet laten kan.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Seel schreef:
    wereldverbeteraar van de eeuw..

    Haha :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    thaBomb schreef:
    (...)

    Scheldwoorden. Je bent slim en antwoordt met een antwoord zodat diegene die scheld zware afgang heeft. Als is ie een leeghoofd, ik blijf fan van zijn liedjes.

    indd!
    Ik vind het goed wat hij doet!
    En leuk dat hij een nagellaklijn krijgt! (: