• Justin Bieber gaat de strijd aan tegen pesten en homofobie. De 16-jarige zanger kwam op dat idee nadat hij beledigende teksten naar zijn hoofd geslingerd kreeg bij een spelletje lasergamen in Canada.


    Bieber is momenteel in zijn thuisland, waar hij dinsdagavond optreedt in Vancouver. In een lasergamecentrum kreeg de tienerster het afgelopen weekeinde aan de stok met een 12-jarige jongen, die hem uitmaakte voor homo. De zanger zou daarop tegen enkele vrienden gezegd hebben dat hij geen idee had hoe kwetsend teksten kunnen zijn.

    Hoewel hij zelf hetero (wat Ik niet geloof.) is, wil Bieber nu een campagne starten tegen homohaat en pesten, schrijft de Amerikaanse entertainmentsite TMZ. Deze week zouden meer details bekend worden gemaakt.

    Naar aanleiding van het incident is de Canadese politie een onderzoek gestart. De 12-jarige jongen beweert dat Bieber hem een klap verkocht in het lasergamecentrum. De vader van de jongen deed daarop aangifte van mishandeling.
    Bron.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2010 - 17:05 ]


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    En zelf slaat hij de shit uit een 12-jarig kind. Als je tegen pesten bent, moet je ook niet... fuckme.
    rotkind is dat joch.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2010 - 17:47 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind het goed van hem. Een jongen met zoveel macht als hij heeft kan daar best wel een verschil in maken.


    I recycle my thoughts.

    Op zich vindt ik et wel goed, maar ergens heb ik et gevoel dat ie dat alleen maar doet omdat ie zelf zo'n tekst naar zn hoofd kreeg geslingerd, vind et een beeetje verdacht...


    En die nagellaklijn.... zelfs Bill zet dat nie eens op xD

    [ bericht aangepast op 19 okt 2010 - 18:07 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Lol dan luisterd niemand meer en word het pesten nog erger. ;x Ze kunnen beter iemand dat laten doen die een voorbeeld is voor deze samenleving en niet een jongen van 16 die op mijn broertje van 9 lijkt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik hou van die twaalfjarige jongen _O_

    no srsly, nu krijg ik echt kotsneigingen, en als ik homo was, zou ik dit als een belediging zien. ik bedoel dat justinbieber homo wordt genoemd. want als je homo bent mag je tenminste trots op jezelf zijn dat je ervoor uitkomt.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Jullie vinden dit idee alleen stom omdat het idee van Justin Bieber af komt. Als Bill dit bedacht had, vonden jullie het een hardstikke goed idee. Leer eens door mensen heen te kijken en kraak hun ideeën niet af, alleen maar omdat jullie die persoon niet mogen..


    Ik ben gemeen xoxo

    Lipsy schreef:
    Ohgod.
    Wat gaat die jongen nog allemaal doen voor zijn imago?
    Maargoed, dit is wel een van de betere dingen, misschien zelf wel het beste wat hij doet met zijn bekendheid.


    Totally Agree.
    Het valt wel op ja. 1 boek. 1 film, een nagellak lijn, 1 campagne, wat volgt?


    Alleen maar tranen van geluk

    Boterkoek schreef:
    Jullie vinden dit idee alleen stom omdat het idee van Justin Bieber af komt. Als Bill dit bedacht had, vonden jullie het een hardstikke goed idee. Leer eens door mensen heen te kijken en kraak hun ideeën niet af, alleen maar omdat jullie die persoon niet mogen..

    Hmm, Interessant.. Waarom word ik ieder Justin Bieber topic TH/Bill naar boven gehaald?
    Buiten dit.
    Ik vind het wel een goed idee, Ookal hou ik totaal niet van Justin Bieber.
    En vind ik hem een ego hebben van hier tot Tokyo.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Boterkoek schreef:
    Jullie vinden dit idee alleen stom omdat het idee van Justin Bieber af komt. Als Bill dit bedacht had, vonden jullie het een hardstikke goed idee. Leer eens door mensen heen te kijken en kraak hun ideeën niet af, alleen maar omdat jullie die persoon niet mogen..

    Hahaha nee dan had ik het ook een vreselijk idee gevonden, lol.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lipsy schreef:
    Ohgod.
    Wat gaat die jongen nog allemaal doen voor zijn imago?
    Maargoed, dit is wel een van de betere dingen, misschien zelf wel het beste wat hij doet met zijn bekendheid.

    Nee jongeh. Dat is die nagellak lijn het beste wat ie ooit doet met zijn bekendheid. (krul)
    Een beetje gay, is oké.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    (...)
    Hahaha nee dan had ik het ook een vreselijk idee gevonden, lol.

    De meesten gebruiken als argumentatie dat ze dit idee rampzalig vinden, omdat ze justin bieber niet mogen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Judgements schreef:
    (...)
    Hmm, Interessant.. Waarom word ik ieder Justin Bieber topic TH/Bill naar boven gehaald?
    Buiten dit.
    Ik vind het wel een goed idee, Ookal hou ik totaal niet van Justin Bieber.
    En vind ik hem een ego hebben van hier tot Tokyo.

    Omdat je Justin Bieber en Tokio Hotel kunt vergelijken qua populariteit op Quizlet. Tenminste, dat is waarom ik Tokio Hotel gebruikt. Verder ken ik alleen Bill van Tokio Hotel en weet ik de rest van de namen niet..


    Ik ben gemeen xoxo

    Hopelijk zien de haters nu dan eens in dat hij niet alleen op eigen succes uit is. (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Boterkoek schreef:
    (...)
    De meesten gebruiken als argumentatie dat ze dit idee rampzalig vinden, omdat ze justin bieber niet mogen.

    Van mij mag je zo'n idee best hebben maar doe het dan als je homo bent en er openlijk voor uitkomt zoals Perez Hilton.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    GO BIEBER!(H)(H)
    Hij is sooo lekker!!!(H):9~(H):9~(H):9~


    Zei ik dat ik zonder je kon ? Dan heb ik gelogen !