• Justin Bieber gaat de strijd aan tegen pesten en homofobie. De 16-jarige zanger kwam op dat idee nadat hij beledigende teksten naar zijn hoofd geslingerd kreeg bij een spelletje lasergamen in Canada.


    Bieber is momenteel in zijn thuisland, waar hij dinsdagavond optreedt in Vancouver. In een lasergamecentrum kreeg de tienerster het afgelopen weekeinde aan de stok met een 12-jarige jongen, die hem uitmaakte voor homo. De zanger zou daarop tegen enkele vrienden gezegd hebben dat hij geen idee had hoe kwetsend teksten kunnen zijn.

    Hoewel hij zelf hetero (wat Ik niet geloof.) is, wil Bieber nu een campagne starten tegen homohaat en pesten, schrijft de Amerikaanse entertainmentsite TMZ. Deze week zouden meer details bekend worden gemaakt.

    Naar aanleiding van het incident is de Canadese politie een onderzoek gestart. De 12-jarige jongen beweert dat Bieber hem een klap verkocht in het lasergamecentrum. De vader van de jongen deed daarop aangifte van mishandeling.
    Bron.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2010 - 17:05 ]


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    ATL schreef:
    (...)
    Van mij mag je zo'n idee best hebben maar doe het dan als je homo bent en er openlijk voor uitkomt zoals Perez Hilton.

    De campagne is niet voor homo's die gepest worden, maar omdat hij uitgescholden wordt voor homo is hij op het idee gekomen. En ik snap best dat het kut is om voor iets uitgemaakt te worden voor iets wat je niet bent.
    Maar volgens mij ben jij net zo eigenwijs als ik ben, dus op een andere gedachte kan ik je niet brengen. Ik snap je standpunt en ik hoop dat ik die van mij ook duidelijk heb gemaakt.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ach, laat hem. Daar word de wereld toch niet slechter van?Doet hij (tenminste) iets goeds?


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Maar mishandeling.... kom op. Er staat alleen Justin had het helemaal gehad en duwde de hand van de jongen weg om weg te lopen bij de pestkop. Dan vind ik mishandeling wel overdreven hor...


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Okee hij doet wel ietsjee te veel nou :S

    Maar tis wel goed dat hij zoiets doet, hij heeft op veel meisjes toch wel veel invloed volgensmij, dus het zou nog wel doel kunnen treffen... Nouja, we shall see...

    Dat van die nagellak vind ik wel heeeel erg btw :|:|:S:S


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik geloof ook niet dat hij hetero is, Maar kvind eigenlijk dat Justin te veel werkt.. Op 16 jaar moet je lol maken maar wat ik hier allemaal lees is dat justin werk enzz..

    En hoe wil hij dat doen?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Haha, alsof mensen die hem voor homo uitschelden, naar hem gaan luisteren. XD


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    is hij aandachtsgeil ofzo?
    Elke dag hoor je weer wat van hem en zie je hem in msn today..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik vind het wel goed van hem dat hij zich voor zoiets inzet, maar volgens mij neemt hij te veel hooi op de vork:Y)

    Oké hij is zestien, en een puber. En tja, hij wil ook nog eens de wereld verbeteren, Hoe geweldig kan je dan zijn op je zestiende. Hij is net zoals mij nog meer net uit de luiers laat hem gewoon eens ophouden, hij wil gewoon echt te veel en het begint me echt te irriteren dat hij elke dag in mijn leven is. (:


    Everything is worse without music.

    Ik wens hem succes.


    -

    volgens mij staat zijn knop op :

    'DOEN DOEN DOEN'


    =

    Soulsavers schreef:
    Jezus, soort vader Teresa.
    Wel lief van hem hoor, maar kom op. Hij wilt te veel.


    we were always meant to say goodbye.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Zo erg is dat toch niet,er zijn genoeg jongens en mannen die nagellak dragen. En veel mannen werken in de mode industrie dus vreemd is het opzicht niet.

    Ik vind het goed dat hij dit doet,ik ben alleen bang dat het niet gaat werken omdat hij niet zo hele grote ster is,hij is geen legende zeg maar.


    Haha nee, het zit zo: Samen met nagellakmerk O.P.I. brengt hij dus een lijn uit, met allerlei kleuren die de namen van zijn liedjes hebben. Ik denk dus niet dat hij het zelf gaat dragen, haha.


    It's time to be happy again.

    Hij wilt alleen iets ''goeds'' doen of in ''actie'' komen, als hemzelf die dingen overkomt, maar als hij dat bij een ander ziet niet...


    Once you go ''Black'' You never go Back.