• De stelling van vandaag luidt:
    Nederland probeert softdrugs nu ook compleet te verbieden door er allerlei regeltjes in te sluimeren. Nederland doet hier goed aan. Verbieden betekent voorkomen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Wie du mir, so ich dir.

    Nee, het maakt het dan aantrekkelijker om het juist te doen.
    Mensen zoeken altijd hun grenzen op en overschrijden deze ook eens, dus dat zal ongetwijfeld ook dan gebeuren als het verboden wordt.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    tuurlijk joh. Thumbs up voor Nederland.


    I live for the applause, you will die for it.

    Eens, het moet ook eens afgelopen zijn met al die drugsverslaafde! Drugs is negens goed voor, geeft alleen maar problemen en wij betalen belasting voor die stomme verslaafden! Ik ben het er helemaal mee eens! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Lol, ik ga op mijn eigen stelling reageren omdat ik het hiet totaal niet mee eens ben :Y). Natuurlijk snap ik dat ze harddrugs illegaliseren en verbieden maar dan moeten ze ook wel ergens een grenslijn trekken vind ik. Als je vier blikken bier ophebt, heb je ook een hoeveelheid aan harddrugs in je bloed door de stoffen die erin zitten. Dus dan zouden ze meer als 4 blikken bier ook moeten verbieden. Dat geld trouwens ook voor energiedrink. als je 1 liter redbull binnen hebt heb je ook een te hoog gehalte aan verschillende stoffen in je lichaam wat eigenlijk ook tot harddrugs gerekend word. En dan gaan ze nu moeilijk doen over 1 jointje en dat dan oa 'voor de jeugd' terwijl deze zich vaak wel kapot zuipen en hun lever vergallen door al dat alcohol wat ze al op veel te jonge leeftijd drinken. -dan heb ik het niet over alle jongeren, maar er zijn tegenwoordig nog maar weinig jongeren die zich aan het leeftijdslimiet van alcohol, tabak en drugs houden.-


    Wie du mir, so ich dir.

    Oneens.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Al die stellingen gaan hier de laatste tijd alleen maar over Nederland. No offence maar algemene stellingen zijn leuker!
    Ik ken Nederland niet dus kan ik mijn mening niet geven...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Heigl schreef:
    Al die stellingen gaan hier de laatste tijd alleen maar over Nederland. No offence maar algemene stellingen zijn leuker!
    Ik ken Nederland niet dus kan ik mijn mening niet geven...
    We plaatsen stellingen in een wachtlijst en die worden dan willekeurig gekozen. Als ik iets over België zou weten, zou ik daar een stelling uit kiezen, maar je hebt wel gelijk. We zullen er wat meer op letten.


    Wie du mir, so ich dir.

    Oneens als ze alles gaan verbieden komt er veel meer criminaliteit in Nederland net als in Amerika

    Edit: En mensen gaan het toch ergens anders zoeken dus het heeft geen nut

    [ bericht aangepast op 20 okt 2010 - 1:05 ]


    Im The Wild One - Suzi Q

    als we ook softdruks gaan verbieden schieten we er als land niks mee op als die mensen hun leven willen vergallen doen ze het tog wel ze kommen en ze kommen tog wel aan die druks het maakt een junkie uit of het legaal of illegaal is


    know the dark to love the light

    Oneens, ik kan ook illegaal aan alcohol en sigaretten komen (ik ben 15). Daar is wiet geen uitzondering van. Als ze het gaan verbieden, zijn er zat mensen die er nog wel aan kunnen komen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Stripe schreef:
    Nee, het maakt het dan aantrekkelijker om het juist te doen.
    Mensen zoeken altijd hun grenzen op en overschrijden deze ook eens, dus dat zal ongetwijfeld ook dan gebeuren als het verboden wordt.


    Life is a beautiful struggle

    oneens, het maakt het aantrekkelijker, spannender om te doen.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Oneens, kijk maar om je heen welke zestienjarige rookt of drinkt nou niet? Nou veel doen het gewoon hoor, komt omdat het spannender is wanneer het niet mag. En dat zal ook gebeuren met dit.


    Everything is worse without music.

    Oneens

    verbieden betekent niet voorkomen.
    verbieden maakt het aantrekkelijker om het te doen omdat het dan 'bad' is.


    Smiling but close to tears.