• hoe zou jij reageren als je iemand tegen kwam die echt lelijk was? :3

    en nu niet gaan zeggen van: ik zou heel vriendelijk kijken ofzo, maar van binnen denken: "jak" ofzo.
    want ik denk dat iedereen wel een 'reflex' iets heeft (cat)
    of het kan natuurlijk wel :3 maar ik geloof niet dat iedereen dat heeft (A)

    dus tell me :9~

    Ik kijk meestal weg. Maar mijn vrienden trekken dan zo'n vage kop, dat ik keihard moet lachen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik lag altijd vriendelijk naar iedereen. Dat is wat ik doe, lachen is gezond en ik ben zo gelukkig wanneer er een lach op iemand zijn gezicht verschijnt. Zo doe ik ook altijd deuren open en help ik altijd mensen, ik sta ook altijd op voor mensen als er geen plaats meer is. Maar dat is gewoon mij, uiterlijk maakt voor mij niets uit. Nu ben ik echt eerlijk.


    We're hiding behind skin that's too tough

    ik zou een beetje kijken, dan strak doorlopen en wanneer ik gepasseerd ben mijn gezicht verwringen en mijn vriend/vriendin/moeder [ligt eraan met wie ik op straat loop] zo aankijken denk ik XD


    Jumping out of my window or jumping in front of a train seems to be THE fitting solution now

    Doorlopen en niet omkijken [a]


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Stripe schreef:
    I don't give a fuck how people look.
    Zolang ze er maar verzorgd uitzien en zijn.


    effort never betrays you

    Stripe schreef:
    I don't give a fuck how people look.
    Zolang ze er maar verzorgd uitzien en zijn.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Echt echt echt lelijk? Heel erg, maar waarschijnlijk zoiets van: 'Omg, moet je die zien'. Maar ik zou niet gaan lachen ofzo.


    It's time to be happy again.

    Ik heb nog nooit iemand in mijn leven lelijk gevonden, maar onlangs zat in de studie echt een afzichtelijk meisje voor me en ik kon niet stoppen met staren.
    shame on me:X


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    HAHAHA Dat had ik een keer. Echt, niet normaal. Toen zaten we in de bus, zegt mijn nichtje ‘boh dat is een lekkerding, wil je zijn MSN eens vragen.’ Maar ze zag hem alleen van achter. Dus ik tik hem zo aan, hij draait zich om en volgens mij keek ik echt ongeveer zo. Damn! Hij had een gouden tand, een freaking misvormd gezicht en echt man. Iew.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    M'n mond open laten vallen.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik zag laatst iemand en die was ook echt lelijk en onverzorgd enzo -dat was bij parnassia-
    en toen ik haar gezicht zag ging ik snel weg kijken en door lopen anders schoot ik sowieso kei hard in de lag..:$
    nu liepo ik daar alleen met een big smile:$


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Callous schreef:
    Ik zou die persoon vies aankijken, denk ik.

    Ja zo ben ik ook :'D Hard maar ja.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    andere kant op kijken


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Stripe schreef:
    I don't give a fuck how people look.
    Zolang ze er maar verzorgd uitzien en zijn.

    Mooi gezegd, ik ga niet iemand vies aankijken omdat die er toevallig lelijk uitziet, alsof diegene er iets aan kan doen :S


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik ben echt zo'n iemand die dan gaat staren en zitten denken. 'phoe, jij bent goed lelijk zeg.'


    Everything is worse without music.