• hoe zou jij reageren als je iemand tegen kwam die echt lelijk was? :3

    en nu niet gaan zeggen van: ik zou heel vriendelijk kijken ofzo, maar van binnen denken: "jak" ofzo.
    want ik denk dat iedereen wel een 'reflex' iets heeft (cat)
    of het kan natuurlijk wel :3 maar ik geloof niet dat iedereen dat heeft (A)

    dus tell me :9~

    ehm normaal praten met diegene maar afstandelijk zijn.
    slecht he?(cat)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik zou zo onopvallend mogelijk weg proberen te komen (puh)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Callous schreef:
    Ik zou die persoon vies aankijken, denk ik.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Ik zou op het eerste oogopslag ook wel vies kijken maar daarna weer normaal.

    Het hangt er heel erg vanaf of diegene echt lelijk, of gewoon heel erg onverzorgd is. Want tegen een lelijk iemand zou ik normaal doen, maar bij een onverzorgd iemand zou ik wel stiekem proberen weg te komen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik kijk snel weg XD


    Life is hard and then we die

    Ehm ik zou snel ff kijken en dan supersnel een straatje in gaan waar ze mijn gezicht niet kan zien O.o

    Hangt er van af. Je hebt lelijk en lelijk hé. Als ze zich nu niet verzorgd, zou ik haar vies bekijken, maar als ze er niets aan kan doen, zou ik vriendelijk blijven, hoor, ten slotte kan de persoon in kwestie er dan niets aan doen. Stel je voor dat jij die persoon was en iedereen bekijkt je alsof je't rot van de straat bent. ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    Hangt er van af. Je hebt lelijk en lelijk hé. Als ze zich nu niet verzorgd, zou ik haar vies bekijken, maar als ze er niets aan kan doen, zou ik vriendelijk blijven, hoor, ten slotte kan de persoon in kwestie er dan niets aan doen. Stel je voor dat jij die persoon was en iedereen bekijkt je alsof je't rot van de straat bent. ;d


    Quiet the mind, and the soul will speak.