• De stelling van vandaag luidt:
    Geloven zoals het ‘Paganisme’ moeten weer op de voorgrond komen, omdat dat er voor zorgt dat de mensen er zich weer meer bewust van worden wat ze met zichzelf en de aarde doen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Wie du mir, so ich dir.

    misschien klink ik nu dom, maar wat is precies het paganisme?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Het is ook wel het Heidendom. Het komt er feitelijk gewoon op neer dat alle religies daarin begrepen worden, die noch monotheïstisch zijn, noch op de Bijbel zijn gebaseerd. (:
    Het zou in principe wel beter zijn, maar het blijft een keuze die elke individu voor zichzelf moet maken. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Chaos schreef:
    Ben ik nu de enige die niet weet wat paganisme is?


    nee ik weet het ook niet x'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Chaos schreef:
    Ben ik nu de enige die niet weet wat paganisme is?


    Ik ook niet haha.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Ability schreef:
    Oneens.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Oneens, iedereen moet geloven wat hij/zij zelf wil. Het is een beslissing die iedereen voor zichzelf zal maken.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Erised schreef:
    Ik vind eigenlijk van wel, maar veel mensen durven dat niet omdat ze dan raar aangekeken worden [/ervaring]

    geen ervaring, maar toch.
    Veel mensen weten niet eens wat paganisme is. Ik weet het ook alleen, omdat ik een spreekbeurt over hekserij had gehouden.
    Over andere geloven word er luid gedicusseerd, dus waarom ook niet eens over paganisme?


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    Funeral schreef:
    Oneens, iedereen moet geloven wat hij/zij zelf wil. Het is een beslissing die iedereen voor zichzelf zal maken.


    Het gaat er volgens mij niet om, dat mensen erin gaan geloven ofzo. Ik vind het al goed, als er wat over gepraat wordt. Ik ga heus niet alle steden af, om mensen te bekeren ofzo.


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    BlackFury schreef:
    (...)

    Het gaat er volgens mij niet om, dat mensen erin gaan geloven ofzo. Ik vind het al goed, als er wat over gepraat wordt. Ik ga heus niet alle steden af, om mensen te bekeren ofzo.


    Hmm. Tja, ik weet het niet. De meeste mensen vinden dit soort dingen raar, dus zullen er ook veel negatieve dingen over gezegd worden.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Funeral schreef:
    Oneens, iedereen moet geloven wat hij/zij zelf wil. Het is een beslissing die iedereen voor zichzelf zal maken.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Paganisme = Heidendom..

    Iets met geloven in meer goden. Is het Hindoeïsme geen paganisme?


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Blackhorse schreef:
    Paganisme = Heidendom..

    Iets met geloven in meer goden. Is het Hindoeïsme geen paganisme?

    Zie mijn reactie bovenaan de pagina. (:


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Paganisme zijn toch ook alle natuurgodsdiensten? Dat heb ik tenminste geleerd.


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    oneens


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Oneens