• De stelling van vandaag luidt:
    Geloven zoals het ‘Paganisme’ moeten weer op de voorgrond komen, omdat dat er voor zorgt dat de mensen er zich weer meer bewust van worden wat ze met zichzelf en de aarde doen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Wie du mir, so ich dir.

    Chaos schreef:
    Ben ik nu de enige die niet weet wat paganisme is?


    Haha, totdat ik dit topic zag had ik nog nooit van Paganisme gehoort.


    Never wait for perfection, just make it.

    Ability schreef:
    Oneens.


    effort never betrays you

    Binnenkort is de stelling een heel boek! :')

    Ik snap 'm trouwens niet, de zin is te lang om 'm te snappen en wat geloven betreft, daar ben ik niet in te vinden! :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik denk dat het zeker belangrijk is om mensen bewuster van zichzelf en hun daden te maken, maar daar vind ik paganisme niet de oplossing voor. Geloven gaan promoten (met of zonder dwang en geweld) is nooit de oplossing. Mensen die het interessant vinden komen toch vroeg of laat wel iets tegen waar ze zich in kunnen vinden.


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    OHMYANDY schreef:
    Oneens.


    None but ourselves can free our minds.

    euhm. ik weet niet precies wat paganisme is,maar weet je,,er is een reden dat die geloven nnoit zijn doorgebroken/afgezwakt.
    Het aantal mensen die er echt in geloven of zich er echt van bewust zijn zal niet (veel) veranderen als dit geloof belangrijker wordt.
    Neem nu het Christendom;zéér belangrijk geloof,,maar hoeveel Christenen geloven er écht in God?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sorry, maar wat is paganisme? :$ -voelt zich nu een beetje dom-


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ja zeker! het is een orachtig geloof (Y)(Y)(Y)


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Eens, tegenwoordig ben je een gek als je zo'n geloof aanhangt(geloof me, ik heb er ervaring mee). Mensen weten vaak niet eens wat die geloven inhouden en daar moet zeker iets aan gedaan worden.
    Geef er wat meer aandacht aan op school, i.p.v alleen maar de geloven van het boek. Dan heb je je doel al bereikt.

    @reyon
    Dat die geloven zo zijn afgezwakt komt omdat mensen die dat geloof aanhingen werden vermoord. Volgens mij zijn er genoeg mensen die in zo'n soort geloof geloven, aangezien het heel ruim is.(ik wil je niet aanvallen maar het viel me gewoon op).

    [ bericht aangepast op 22 okt 2010 - 21:38 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wat the hell is Paganisme?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    theBronx schreef:
    Nee hoor.


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.