• Nou kijk, ik vroeg me af.. Als je Tom, Bill, Gustav of Georg tegen zou komen en hij vraagt of je met hem mee komt en vannacht bij hem blijft slapen, hoe snel zou je zoiets dan doen? Want je leest wel is op profielen, topics of weet ik veel waar dat mensen dat geen probleem zouden vinden.. Maar hoe snel zou je zoiets nou doen, want doe je dat ook bij de eerste de beste jongen?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Gewoon niet x'D
    Ik ken ze niet eens persoonlijk.
    -amen-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik zou het niet doen, en als ik al meeging dan doe ik nog steeds niks met ze. Ik ga zowiezo niet bij iemand slapen die ik niet ken.


    blame the bully.

    Ik zou het ook doen denkik.. :D
    Maar niet voor seks ofzo:D Gewoon een beetje praten en plezier maken en dan slapen.. Of wel meegaan naar zijn huis maar dan niet blijven slapen ofzo?
    Het verbaast me eigelijk dat er zo weinig mensen het hier zouden doen, ik dacht dat zowat heel quizlet dan mee zou gaan:D!


    Ik dus ook! (Ik bedoel dat zoat heel Quizlet dan mee zou gaan)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik zou ook niet meegaan met iemand die ik niet ken om bij ze te gaan slapen, maar het lijkt zo alsof je ze wel kent.. Niet? Of ben ik de enige die dat vindt:D?


    Een tomaat is rood. Daah.

    Ik zou ook niet meegaan met iemand die ik niet ken om bij ze te gaan slapen, maar het lijkt zo alsof je ze wel kent.. Niet? Of ben ik de enige die dat vindt:D?


    Ja het lijkt alsof je ze kent, omdat je zo met ze bezig bent. Ik bedoel, je leest interviews, schrijft en leest verhalen over ze..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ik zou nog ja zeggen voor ze hun zin afhebben.. xD
    komt zo groupie-achtig over :O maar ik bedoel, dat is de kans van je leven :D met een jongen van TH jo! :O

    mn vriendin zegt altijd: mijn eerste keer met Tom..dat zou als een droom zijn.

    ik zou nog ja zeggen voor ze hun zin afhebben.. xD
    komt zo groupie-achtig over :O maar ik bedoel, dat is de kans van je leven :D met een jongen van TH jo! :O

    mn vriendin zegt altijd: mijn eerste keer met Tom..dat zou als een droom zijn.


    Ik vind het ook groupie-achtig overkomen maar ik zou het ook doen hoor:D!


    Een tomaat is rood. Daah.

    (...)

    Ja het lijkt alsof je ze kent, omdat je zo met ze bezig bent. Ik bedoel, je leest interviews, schrijft en leest verhalen over ze..


    Idd, je kent hun mening over dingen en je weet wat ze leuk en niet leuk vinden enzo..


    Een tomaat is rood. Daah.

    (...)

    Idd, je kent hun mening over dingen en je weet wat ze leuk en niet leuk vinden enzo..


    Maar toch ken je ze niet persoonlijk.. En dat telt wel.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    Maar toch ken je ze niet persoonlijk.. En dat telt wel.


    Jah das waar, maar het líjkt gewoon een beetje alsof je ze wel kent..


    Een tomaat is rood. Daah.

    Ligt aan mijn bui, ligt aan hoe ze zich gedragen en of ik ze vertrouw. In een melige bui zou ik met de eerste beste jongen mee gaan. [/om dan iets uit te halen, niet om met ze naar bed te gaan ofzo] [x Of dat ik ben degene ben die het voorstelt. x] Zou dan echt zo verschrikkelijk gaan doen dat ze me eruit sturen ofzo. Expres schoppen in mijn slaap - keihard snurken. Die kans zou ik niet laten schieten denk ik. x'3
    Als ik niet helemaal zeker van de persoon ben doe ik het natuurlijk niet.
    Edit: Dit is niet omdat het *jottum =.=''* TH zou zijn, maar gewoon om de lol van het pesten n_n


    Mew <3

    Pff niet xD Whaha sorry,maar 1 leeftijdsverschil vind ik te groot en 2 al helemáál niet als ik ze als persoon niet eens ken xD Dadelijk mag ik ze niet eens ofzo xD


    Why don't you break my heart

    eerst gwn pratu en dan misg bij hem gaan slapu mr ik denk niej dat de jongens so egt sijn

    Nee.

    Tenzij die persoon

    Tom Kaulitz,
    Bill Kaulitz

    etc.

    heet x'D

    En daarbij.. ik denk niet dat vaste relaties echt iets voor mij zijn dus X:

    Ik zou het niet doen.
    Ook al zijn het m'n idolen, daarom duik ik niet met hen in bed omdat ze even hun energie kwijtmoeten...
    Laat ze toch moeite doen.
    Als ze me echt zouden zien zitten zouden ze er geen probleem me hebben en me eerst beter leren kennen.