• Hallo mensen *(krul)*

    Ik ben donderdag naar een school geweest. Ik zit nu op het Esdal College, maar omdat ik het daar vreselijk vind, wil ik naar het Hondsrug College (beiden in Emmen, Drenthe). Ze hadden allerlei informatie over mij al opgeschreven, zoals mijn naam en woonplaats. Dat komt omdat een vriendin van mij al een paar keer is geweest met de mededeling dat ik naar die school wou komen. De teamleider had even geen tijd, hij moest naar een vergadering, maar ik moest hem mailen met de redenen waarom ik van school wou wisselen en mijn vakkenpakket. Ook heb ik nog even met de mentrix van die vriendin gepraat, zij heeft mijn vakkenpakket ook opgeschreven en wij mochten in de middagpauze in het lokaal van die mentrix de mail sturen. Echt superaardig!
    Na de vakantie krijg ik zo snel mogelijk te horen of alles doorgaat. Dat is niet zeker omdat ik in het eindexamenjaar zit en er dus van alles met het PTA is.
    Ik heb gemeld dat ik eventueel ook de derde klas wel over wil doen, áls ik maar van het Esdal College afkom..

    Hopen jullie met me mee? :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    You said icecream. It's like I didn't eat anything for a week.
    Hoping already, icecream please.


    Hat0rz hate the one and only Jet Star.

    PartyPoison schreef:
    I'm hoping for you. Hand over the icecream.


    *Duwt lepel Ben&Jerry's Chocolate Fudge Brownie (of zo :'D) in je mond* (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    JetStar schreef:
    You said icecream. It's like I didn't eat anything for a week.
    Hoping already, icecream please.


    Hello dear. (cat)
    *Duwt ook een lepel ijs in jouw mond*


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYANDY schreef:
    (...)

    *Duwt lepel Ben&Jerry's Chocolate Fudge Brownie (of zo :'D) in je mond* (krul)

    ICECREAM. Now you've totally got me. I'm hoping with my black rottened Killjoyheart, only for you.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    PartyPoison schreef:
    (...)
    ICECREAM. Now you've totally got me. I'm hoping with my black rottened Killjoyheart, only for you.


    I LOVE YOU! :$

    Mods! Deze keer mocht het, oke? Omdat ik lief ben geweest de laatste paar dagen!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYANDY schreef:
    (...)

    I LOVE YOU! :$

    Mods! Deze keer mocht het, oke? Omdat ik lief ben geweest de laatste paar dagen!

    What did you do wrong, you a criminal?
    Like our greatest enemy?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    xVILLAx schreef:
    Hoopt. (:


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Ah ): Je moest naar het Carmel komen. Nouja, Hondsrug daar fiets ik elke dag wel langs!


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    Ah ): Je moest naar het Carmel komen. Nouja, Hondsrug daar fiets ik elke dag wel langs!


    Ik kan niet naar Carmel omdat ik zogenaamd woedeaanvallen schijn te hebben, waar ik zelf niets vanaf weet. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYANDY schreef:
    (...)

    Ik kan niet naar Carmel omdat ik zogenaamd woedeaanvallen schijn te hebben, waar ik zelf niets vanaf weet. (krul)


    Waarom hebben zij mij wel toegelaten? O_____O


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    (...)

    Waarom hebben zij mij wel toegelaten? O_____O


    Geeeeeen idee, maar ze zeiden tegen mij dat het niet kan. Ik heb nergens last van, maardat heeft het Esdal verteld of zo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYANDY schreef:
    (...)

    Geeeeeen idee, maar ze zeiden tegen mij dat het niet kan. Ik heb nergens last van, maardat heeft het Esdal verteld of zo.


    Het Esdal is gewoon gemeen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.