• weet iemand hoe je van zwarte geesten afkomt? behalve ze negeren

    pleas zou fijn zijn ik wordt knetter van ze

    gr wnedycash


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    LALALALALA schreef:
    Weet je waarom mensen zo reageren schat, waarschijnlijk is t wel waar ofzo dat je echt gelooft dat je geesten ziet, maar door de manier waarop je het zegt komt het een beetje komisch over, en een beetje alsof je t verzint om aandacht te krijgen. Ik zeg niet dat je dat ook echt doet, maar het komt wel een beetje zo over. Dus dan wordt het voor mensen een beetje moeilijk om hier serieus op te reageren.

    Ik bedoel dit aardig he.


    Ja. Maar het is gewoon zo. Het maakt niet uit hoe je het zegt. Sommige mensen zijn bang om er in te geloven. Dan komen ze misschien naar hun toe.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    uhm... dit klinkt misschien heel stom in jou oren maar...

    Je kan bidden tot God, en vragen of hij ze wil weg halen bij jou. En het dan ook echt geloven als je het vraagt.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Verf ze roze met sterretjes, daar zijn ze allergisch voor.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    AAAAAAAAHHH schreef:
    Verf ze roze met sterretjes, daar zijn ze allergisch voor.



    Haha die is zo droog dat'ie grappig is. :'D
    Nee, maar kan je daar niet gewoon iets vinden op internet? Type bij Google 'zwarte geesten' in, je weet nooit. Hier zit de 'jeugd' ik denk dat wij er niet zo heel erg veel van gaan afweten.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    WTF zwarte geesten kan iemandt me dat uitleggen. kun je ze zien ofzo? als het allen s'avonds is voor het slapen is kan het ook een slaap stoornis zijn :
    http://lifestyle.nl.msn.com/foto/gallery.aspx?cp-documentid=152489802&page=4 over hallucinaties
    en nachtmerries kunnen dit zijn:http://lifestyle.nl.msn.com/foto/gallery.aspx?cp-documentid=152489802&page=1

    ach ik weet niks van zwarte geesten dus aan mij kun je niks vragen

    btw kan iemandt het uitleggen??


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    AAAAAAAAHHH schreef:
    Verf ze roze met sterretjes, daar zijn ze allergisch voor.


    hahahah dan zijn ze zeker ook allergisch voor mijn kamer. -karol achtig roze rood......het is gewoon vel-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    I'd definitely feed them oranges.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sorry nog voor mijn reactie, maar ik ben écht te nuchter hiervoor. Heel veel sterkte ermee in ieder geval. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    AAAAAAAAHHH schreef:
    Verf ze roze met sterretjes, daar zijn ze allergisch voor.



    Hahah XD


    JDN.

    Weet je wat mij opvalt?
    Als je een topic maakt over: Wie kan er geesten zien, of wie gelooft er in geesten, reageert 85% dat ze erin geloven.
    Nu bij dit topic, is het precies omgedraait, ineens vind iedereen het lulkoek.


    Your make-up is terrible

    wendycash schreef:
    hiert wordt ik ook niets wijzer zeg


    dat was je al verteld.
    Maar het klinkt nogal raar.
    Dus dat mensen er raar op reageren,
    is eigenlijk best wel normaal.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik heb ooit glaasje gedraait, en daar kreeg ik hele erge problemen van. Maar ik heb echt nog nooit gehoord van zwarte geesten xD weten je ouders het wel?


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    ik weet nog een tip ö : internetxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RandomRhythm schreef:
    Who you gonna call?!?!?!

    GHOSTBUSTERS!


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Heel bekend. Je moet ze verwaarlozen. Als de geest geen aandacht meer krijgt, dan gaat het vanzelf weg.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt