• weet iemand hoe je van zwarte geesten afkomt? behalve ze negeren

    pleas zou fijn zijn ik wordt knetter van ze

    gr wnedycash


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Geesten = bijgeloof.

    Minder fantaseren is meestal de perfecte oplossing.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 18:29 ]

    zwarteengel schreef:
    weet iemand hoe je van zwarte geesten afkomt? behalve ze negeren

    pleas zou fijn zijn ik wordt knetter van ze

    gr wnedycash


    Inderdaad negeren, geen energie aan geven! Zorgen dat er geen ruzie of andere vormen van negatiefiteit worden verspreid in het huis. zeer positieve energie dus, ook in je denken.

    HIernaast continu natuurlijke wierook opsteken door het hele huis. Wierook uit een ashram uit Nepal zijn zeer goed. Deze zijn namelijk van zeer goede kwaliteit. Je kunt ook sage smudge opsteken. Dit is een bundel van takken van een den bijvoorbeeld. Deze techniek komt van de native Americans. Gebedskaarsen.

    Twee dingen die ik wel eens gehoord heb maar ik weet niet of deze werken; het insmeren van dorpels en raam vensters met olijfolie en het maken van een kring met keukenzout wanneer je dan in deze kring zit ben je veilig is een bescherming.

    Het continu spelen van mantra, kerk, gebedsmuziek. Kun je ook vinden op Youtube. Dag en nacht laten spelen.

    Enkele artiesten die ik zelf luister.
    Jai Uttal
    Hein Braat
    Krishna Das.
    Monks (muziek van moniken)

    Hiernaast kun je foto's van Saints ophangen. Kun je uit printen van internet.

    Enkele voorbeelden

    Jezus, Maria, Saint Germain, Sanat Kumara, Buddha, Mahavatar Babiji, kortom ascended masters. Hier heb je een link met verschillende Saints.


    http://www.innerlightworkers.co.uk/ascendedmasters/mastersqz.htm

    Je kunt ook foto's ophangen van bestaande guru's; Sai Baba, Kripalu, Bhagavan, Osho enz.

    Consentreer je op deze foto's en vraag om hun hulp.
    Je kunt ook bidden, door het spreken van mantra's en het zenden van liefde.

    Wat ook helpt is om je huis heel licht te houden veel zonlicht, veel lichten kleuren in kleding en in meubels, behang enz. Geen donkere kleuren in je huis!

    Mocht dit niet werken heb je te maken met wel een hele serieuze bezoeker moet je echt opzoek naar een Ghosthunter. Ik zou me dan melden bij Joost van de site Theghoshunter.nl deze man weet wel serieuze raad met je bezoekers.

    Ik hoop je een beetje te hebben geholpen

    Groet,

    Sander

    zwarteengel schreef:
    weet iemand hoe je van zwarte geesten afkomt? behalve ze negeren

    pleas zou fijn zijn ik wordt knetter van ze

    gr wnedycash


    Wicca is niet echt een pure vorm van het gebruik maken van energie, door het behoeven van wicca trek je ook die rottigheid in je leven.

    zwarteengel schreef:
    duistere geesten zijn nog lang niet:) zo erg als zwarte geesten ik weet niet hoe erg duistere geesten zijn en dat wil ik ook niet weten maar wat ik van zwarte geesten weet is dat als je ze aanspreekt ze nachtmerries veroorzaken maar het gaat dieper dan dat en ik zie ze van tijd tot tijd en ik wil ervan af
    :):S

    Dus.. je hebt last van nachtmerries?
    Als ik jou was zou ik een dromenvanger ophangen, dat werkte ook tegen mijn nachtmerries ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik wil later een roze geest worden. :Y)

    OT; Sorry, ik moet niet zo flauw doen. Maar ik heb werkelijk waar geen idee wat je daar tegen moet doen. Je hebt wel van die mensen die je huis dan "schoonmaken", alleen dan moet je oppassen met kwakzalvers.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Silmarillion schreef:
    Zwarte geesten... :') Verf ze wit!

    :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Rae schreef:
    Ik ging neer om jou titel. :'D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    RandomRhythm schreef:
    Who you gonna call?!?!?!

    GHOSTBUSTERS!

    Haha -out-


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mensen, dit topic is maanden oud. Waarom wordt dit omhoog geschopt? :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik geloof wel in geesten en andere bovennatuurlijke dingen. Maar ik vind dit een beetje raar hoor. Jij zegt dat ze nachtmerries geven. Maar iedereen heeft wel eens nachtmerries, dus dan hebben we allemaal last van een zwarte geest? Nachtmerries krijg je door je onbewuste angsten en dat soort shit. Ik vind het rot voor je dat je er zo mee zit. Maar laat het wat los, en tja.. Geloof er niet zo sterk in. Ik geloof er ook in, maar ik vind dit wat te overdreven :x Niet boos bedoelt hoor, wil je alleen maar helpen ;') En je moet weten dat hoe meer je je er in verdiept, hoe meer je gaat zien en dingen gaat verbeelden.

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 10:30 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Silmarillion schreef:
    Zwarte geesten... :') Verf ze wit!


    XD sorry die vind ik gewoon geniaal gevonden.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ohmygaskarth schreef:
    Alsjeblieft seg. Laat haar eens gerust. Er zijn zeker en vast al meerdere mensen die zo iets gevraagd hebben en toen deden jullie niet zo. Is dit nu echt nodig ? Worden jullie daar beter van ? Manman, laat haar toch geloven in wat ze wil en degene die er een antwoord op weten zullen wel antwoorden. For fuck's sake, laat haar.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kijk Supernatural, misschien steek je daar wat van op.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    zwarteengel schreef:
    ik weet dat als je tegen ze praat ze nachtmerries veroorzaken flinke


    Ik denk dat je beter de goede kant van wicca kan gaan opzoeken ipv met de verkeerde kant bezig te houden... -_-"


    Ligt and Darkness are both very different..

    RadeonHD6970 schreef:
    Geesten = bijgeloof.

    Minder fantaseren is meestal de perfecte oplossing.

    In geesten geloven is geen bijgeloof hoor 8)


    We accept the love we think we deserve.