• weet iemand hoe je van zwarte geesten afkomt? behalve ze negeren

    pleas zou fijn zijn ik wordt knetter van ze

    gr wnedycash


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    ik geloof niet dat men hier in geesten geloof
    ik heb zelf geen flauw benul van die zwarte gevallen uit je huis krijg misschien deze site iets voor jou http://www.spiritalk.nl/index.php?s=cedd44637d901b845e41728968d5659d

    geen dank


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    sali uitroken


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Slime schreef:
    Zwarte geesten... :') Verf ze wit!


    Whahah! (lol)
    Oke die is wel komische. Maar oke ik vind ook dat je niet met geesten en/of demonen hoort te spotten. Je mag het doen van mij... maar ik ben altijd bang dat ze dan ook bij mij komen.

    xxx

    en hebbie al een oplossing?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Adored schreef:
    en hebbie al een oplossing?


    nee nog niet maar er zitten een paar goede in de rest in rotzooi :)


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Daybreakers schreef:
    ik geloof niet dat men hier in geesten geloof
    ik heb zelf geen flauw benul van die zwarte gevallen uit je huis krijg misschien deze site iets voor jou http://www.spiritalk.nl/index.php?s=cedd44637d901b845e41728968d5659d

    geen dank


    nee jammer genoeg maar ze zitten niet in me huis ik zie ze buiten en me vraag was eigenl;ijk hoe sluit ik me voor ze af


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    euh.
    Ik snap nog steeds niet wat zwarte geesten zijn
    maar misschien moet je proberen één of ander gek dansje te maken rond een kaarsenkring?
    Anti-geestceremonie :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    euh.
    Ik snap nog steeds niet wat zwarte geesten zijn
    maar misschien moet je proberen één of ander gek dansje te maken rond een kaarsenkring?
    Anti-geestceremonie :')



    zwarte geesten zijn wezens die puur duister zijn geen licht vroeger hoorde je er nooit over maar nu steeds vaker ze zijn helemaal zwart ook hun gezicht alles zwart als inkt geen wit niks



    ze doen meestal niks als je ze negeert maar las je tegen ze spreekt dan pakken ze je genadeloos hard ze veroorzaken nachtmerries


    gr wendycash

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 16:29 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Mijn geesten zijn nooit slecht,

    maar tegenwoordig hebben we internet, waarom google je het niet gewoon?


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    wendycash schreef:
    (...)

    nee jammer genoeg maar ze zitten niet in me huis ik zie ze buiten en me vraag was eigenl;ijk hoe sluit ik me voor ze af


    dan weet ik het niet ik heb ze nog nooit gezien


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Lipsy schreef:
    En moet ik me iets kunnen voorstellen bij een zwarte geest?(krul)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Tja, serieus of niet en of andere mensen het geloven of niet; Ik geloof wel in bepaalde 'bovennatuurlijke' entiteiten, waaronder duistere zielen of demonen hoe je het ook wilt noemen.
    Ik heb me er een tijd in verdiept, maar ik zou het zo gauw niet weten. Zoek het internet eens goed af naar documentaires of informatie? Een tijd geleden was er op Discovery Channel een hele interessante documentaire over twee zusjes die dat meegemaakt hebben (waargebeurd ook).


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Jas1995 schreef:
    Mijn geesten zijn nooit slecht,

    maar tegenwoordig hebben we internet, waarom google je het niet gewoon?


    -nvm, verkeerd gelezen.-
    Dan heb je wss. gewoon een hele sterke, goede (begeleidende) entiteit bij je die je daarvoor afschermt.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 18:27 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Heb je al op internet gezocht? Want eerlijk gezegd denk ik dat er hier niet veel zijn die je kunnen helpen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Heb je al op internet gezocht? Want eerlijk gezegd denk ik dat er hier niet veel zijn die je kunnen helpen.


    Al zouden we het kunnen dan moet je dat nog niet doen. (:
    Of je er nu wel of niet in wilt geloven, zulke dingen kunnen behoorlijk gevaarlijk zijn. Daar moet je echt contact voor met iemand opzoeken die wel de ervaring en exact juiste kennis heeft om te helpen of voor te laten komen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell