• heee,
    nou ik zit hier best wel mee & ik weet niet aan wie ik het kan vertellen. nou okay er loopt een jongen op school, hijs best knap enso en volgens mij ook een hele zorgzame jongen. dit is allemaal niet eigendunkerig bedoeld maar ik zie dat hij gewoon eigenlijk heel vaak naar me kijkt, ik zit 1 x per week in het lokaal tegenover hem en nouja dan kijkt hij ook heel erg, een paar vriendinnen van mij zeggen dat ook. nou uiteindelijk had ik hem op hyves gevonden, toegevoegd & msn gevraagd en die heb ik nu dus ook. maargoed op msn praat hij nooit tegen me & ik heb 1 x met hem gepraat maar daar deed hij een beetje korftaf daarna ben ik hem een paar keer tegen gekomen op school & zoals je mischien al kan raden hij keek weer naar me. ik had tegen mezelf gezegd dat ik gewoon mijn best zou gaan doen om contact met hem te leggen enso. maar mijn vriendin is een soort van 'bezig' met een vriend van hem, en ik ben dus viavia te weten gekomen dat hij het perfecte meisje zoekt, knap sexy & mooi. dit doet mij heel erg aan mezelf twijfelen & aangezien ik al niet zo super zelfverzekerd ben. ik heb hele korte benen, ben breder bij mn buik zegmaar, mischien overdrijf ik soms een beetje maar ik heb nou enmaal een laag beeld van mezelf en mn lichaam is niet echt mooi. mijn tanden zijn scheef & geel, terwijl ik ze wel gewoon goed 2 x per dag poetsen & ja ik wil wel graag kijken voor een beugel. ik heb dus ook puistjes/bultjes, en mn gezicht in heel erg onzuiver, natuurlijk probeer ik er alles aan om het weg te werken maar dat gaat niet zo 1 2 3. nouja al die dingen zijn dus echt geen perfecte meisje, maar ik zit zo erg te twijfelen want ik vind die jongen best leuk, en hij kijkt eigenlijk als we langs elkaar lopen of als ik in de buurt komt en soms dan zit die ook gewoon te staren, maar aan de andere kant denk ik ook bij mezelf vergeet hem, dat perfecte meisje word je toch nooit voor hem. wat vinden jullie? moet ik hem gewoon laten of juist mn best voor hem doen? xxx

    Als iemand echt van je houd accepteert hij/zij je gewoon zoals je bent, daar hoef je echt niet perfect voor te zijn..trouwens..wat is perfect? dat is niemand hoor.


    It's heavy but you are not the only one

    Misschien zoekt hij anders het 'perfecte meisje' misschien kijkt hij wel naar je innerlijk, ik durf te wedden dat je een prachtige persoonlijkheid hebt;)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik las laatst: 'Real girls aren't perfect, but perfect girls aren't real'. Die jongen moet je maar accepteren zoals je bent. Als jij jezelf helemaal gaat aanpassen heb je misschien wel de jongen, maar ben je jezelf kwijt en geloof me: dat maakt je alleen maar ongelukkiger.


    It's time to be happy again.

    Niemand is perfect, je bent zoals je bent en veel kun je daar niet aan veranderen. Dus hij moet je maar gewoon accepteren zoals je bent. En uiteindelijk is het innerlijk dat straalt (:


    Everything is worse without music.

    Hij moet niet zo belachelijk doen. Het perfecte meisje bestaat niet, dus kan hij daar wel naar gaan zoeken maar vinden doet ie niet. Jongens moeten je accepteren zoals je bent, je moet je niet gaan veranderen voor hen.


    -

    Je weet niet wat bij hem onder Perfect valt =)
    ff een stom voorbeeldje.
    Een christelijk iemand vind een ander christelijk iemand "Perfect"
    Maar een Moslim vind een christelijk iemand niet echt "Perfect."

    Iedereen heeft een andere definitie van Perfectie =)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    wees blij dat je niet perfect ben! wie wildt perfect zijn?! ik niet je moet je acpeteren hoe je bent niemand is lelijk (nou oke bijna niemad sommige mensen zijn gewoon zoo lelijk dat kleine kinderen bang weg rennen en huilen bij hun moeder :s maar zoo lelijk zul je vast niet zij xD)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als die jongen jou laat schieten, is hij gay.

    Geen enkel meisje is perfect, maar mooi en bijzonder op haar eigen manier.
    En als die jongen 'het perfecte meisje' zoekt, dan kan hij lang blijven zoeken.


    Never wait for perfection, just make it.

    Patos schreef:
    Als die jongen jou laat schieten, is hij gay.

    Geen enkel meisje is perfect, maar mooi en bijzonder op haar eigen manier.
    En als die jongen 'het perfecte meisje' zoekt, dan kan hij lang blijven zoeken.

    Inderdaad ^^
    Bovendien is het misschien helemaal niet zo bedoeld met 'perfect meisje', want viavia kan soms een beetje vaag zijn (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb naar je foto in je fotoboek gekeken, en je bent echt niet wat jij beschrijft. Je bent mooi! En perfect bestaat niet, wees gewoon tevreden met jezelf(flower)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    OHMYJACKSON schreef:
    Ik heb naar je foto in je fotoboek gekeken, en je bent echt niet wat jij beschrijft. Je bent mooi! En perfect bestaat niet, wees gewoon tevreden met jezelf(flower)

    Mee eens.

    ben dus viavia te weten gekomen dat hij het perfecte meisje zoekt, knap sexy & mooi

    *Kijkt naar je foto*
    Knap, check
    Sexy, zal vast ook wel, dus check (:
    Mooi, dubbelcheck.

    Tadaaa u bent het perfecte meisje voor deze jongen.


    A line is a dot that went for a walk.

    aahh iedereen echt heel erg bedankt, echt super lief van jullie enso! (ll)
    jullie hebben eigenlijk wel gelijk, iedereen is mooi op zn eigen manier!
    weetje ik ga gewoon met hem praten enso, en als die me niet wilt,
    dan is die inderdaad gewoon vet gay! :Y)
    echt heel erg bedankt allemaal (ll)

    Significance schreef:
    Niemand is perfect, je bent zoals je bent en veel kun je daar niet aan veranderen. Dus hij moet je maar gewoon accepteren zoals je bent. En uiteindelijk is het innerlijk dat straalt (:

    Wat zij zegt.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wat heb je nou aan iemand die 'perfect' is? Dat lijkt mij trouwens maar saai. Bovendien bestaat er zoiets niet.


    "I shut my eyes in order to see.'