• Ik vind iemand heeeeel leuk, en nja we zijn wel een soort van "bezig" zeg maar. En gisteren belde hij me na een smsje met de vraag of ik bleef slapen, nou hij is 4 jaar ouder dan ik dus dat zou ik nu nog niet voor elkaar krijgen bij mijn ouders aangezien we nog niks hebben. Dus ik zeg gewoon eerlijk dat mijn ouders dat nietzo tof zouden vinden en dat ik cursus had voor mijn werk. Nou dat vond hij jammer maar hij begreep het en deed heel lief. Hij liet me beloven een smsje te sturen als ik klaar was met die cursus. Dus na die cursus stuur ik hem een heel lief smsje... geen reactie. Nou ik laat mijn telefoon aan staan 's nachts voor het geval hij zou bellen (doet hij wel vaker) maar niks... Stuur ik vanmorgen een smsje met de vraag hoe het ging gewoon heel randome, geen reactie. Ik weet niet wat ik hier mee aan moet, echt niet. Ik voel me zo kut ook om het feit dat ik ruzie heb met zijn vriend die ook een goede vriend is van mij en me laat kiezen tussen hun, dus ik ben heel erg in de war. Wat zouden jullie doen? ):

    [ bericht aangepast op 27 okt 2010 - 15:57 ]


    -

    Ik zou gewoon even afwachten, misschien heeft hij zijn telefoon niet bij zich of zo? En dat die vriend je laat kiezen tussen hen, vind ik echt bullshit. Sorry, maar dat doe je toch niet? Als hij een echte vriend zou zijn, zou hij blij voor je zijn, vind ik dan..

    Bigfoot schreef:
    Ik zou gewoon even afwachten, misschien heeft hij zijn telefoon niet bij zich of zo? En dat die vriend je laat kiezen tussen hen, vind ik echt bullshit. Sorry, maar dat doe je toch niet? Als hij een echte vriend zou zijn, zou hij blij voor je zijn, vind ik dan..

    Ja die 2 hebben ruzie dus daarom... mja ik zat ook te denken aan dat zijn telefoon leeg zou zijn. Maar er is al een hele dag voorbij...


    -

    MAKEYOUMINE schreef:
    (...)
    Ja die 2 hebben ruzie dus daarom... mja ik zat ook te denken aan dat zijn telefoon leeg zou zijn. Maar er is al een hele dag voorbij...


    Kun je hem niet gewoon bellen dan? Dan weet je meteen of zijn telefoon aan staat of niet, haha. Maar, dat die 2 ruzie hebben, daar hoor jij toch niet in betrokken te worden? Ik bedoel, laat het ze zelf uitvechten, hij hoort jou daarin niet te betrekken, vind ik. ;o

    Bigfoot schreef:
    (...)

    Kun je hem niet gewoon bellen dan? Dan weet je meteen of zijn telefoon aan staat of niet, haha. Maar, dat die 2 ruzie hebben, daar hoor jij toch niet in betrokken te worden? Ik bedoel, laat het ze zelf uitvechten, hij hoort jou daarin niet te betrekken, vind ik. ;o

    Ja en dan wat zeggen, "je smste niet terug..." Dan voel ik me net een stalker, jezus wat is dit weer moerlijk. Nja ik wil me er buiten houden maar ze betrekken mij erbij, knuppels ):


    -

    Laat het gewoon even rusten. Het is niet dat jij moet kiezen omdat hun ruzie hebben hè. Dat is iets tussen hun dat moeten hun maar bij leggen en jou er niet zo in betrekken, dat is gewoon kinderachtig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    Laat het gewoon even rusten. Het is niet dat jij moet kiezen omdat hun ruzie hebben hè. Dat is iets tussen hun dat moeten hun maar bij leggen en jou er niet zo in betrekken, dat is gewoon kinderachtig.

    Ja daar wil ik nu ook echt afstand van nemen.


    -

    Tussen wie is er ruzie? :s


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Tussen wie is er ruzie? :s

    tussen mijn crush en zijn vriend die ook mijn vriend is XD


    -

    MAKEYOUMINE schreef:
    (...)
    Ja daar wil ik nu ook echt afstand van nemen.

    Groot gelijk! Dat zou ik ze ook maar duidelijk maken en gewoon zeggen: ''Jullie hebben ruzie en jullie lossen het maar zelf op. Maar ik ga niet kiezen. Het is jullie ruzie en niet de mijne.''


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    (...)
    Groot gelijk! Dat zou ik ze ook maar duidelijk maken en gewoon zeggen: ''Jullie hebben ruzie en jullie lossen het maar zelf op. Maar ik ga niet kiezen. Het is jullie ruzie en niet de mijne.''

    uhu, heel grappig dat ik eigenlijk wel betrokken ben bij die ruzie... Het gaat gedeeltelijk over mij... Maar dan nog ik hoef hun gebekvecht niet steeds mee te krijgen...


    -

    Gewoon wachten.
    Misschien is zijn telefoon op ofzo. Had ik ook eens, toen duurde het een dag dat ie terug smste. Jongens zijn gewoon zo, niet zo snel en zo hahaha.
    Je krijgt binnenkort echt wel bericht. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    MAKEYOUMINE schreef:
    (...)
    uhu, heel grappig dat ik eigenlijk wel betrokken ben bij die ruzie... Het gaat gedeeltelijk over mij... Maar dan nog ik hoef hun gebekvecht niet steeds mee te krijgen...

    Jaa inderdaad. Ik dacht al dat het over jou ging, maar waarom gaat die ruzie nou precies over jou? ;o En inderdaad, ookal gaat het over jou. Jij hoeft echt niet telkens te weten waar ze nou weer over ruziën en alles.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Soulsavers schreef:
    Gewoon wachten.
    Misschien is zijn telefoon op ofzo. Had ik ook eens, toen duurde het een dag dat ie terug smste. Jongens zijn gewoon zo, niet zo snel en zo hahaha.
    Je krijgt binnenkort echt wel bericht. (:

    jongens, wat een knuppels ):


    -

    MAKEYOUMINE schreef:
    (...)
    tussen mijn crush en zijn vriend die ook mijn vriend is XD

    Ah zo, damn ik had er echt overgelezen. Gewoon laten doen, dat moeten ze zelf maar uitvechten.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    ATL schreef:
    (...)
    Jaa inderdaad. Ik dacht al dat het over jou ging, maar waarom gaat die ruzie nou precies over jou? ;o En inderdaad, ookal gaat het over jou. Jij hoeft echt niet telkens te weten waar ze nou weer over ruziën en alles.

    Nouuuu, die vriend heeft een vriendin maar gaat soms vreemd, ook een keer met mij, en nja nu is die vriendin er dus achter en heeft mijn crush gebeld voor bevestiging en hij zei dat het waar was en heeft wss perongelijk mijn naanm genoemd... En nja ik nam het eerst op voor mn crush en daar werd die vriend dus boos om, nu vind die vriend dat mijn crush hem genaait heeft en ik ook...

    is het nog te volgen? ):


    -