• Haay people x3

    Een vriendin van mij zoekt nog rollen dus als je interesse hebt,hier het verhaal



    Je werkt in een hotel in kreta. Vanwege de uitgaans-gelegensheden komen er veel jongeren van rond de 18 jaar. Ook jij hebt deze plek voor een vakantiebaan gekozen vanwege de Party's. Op een dag komen er wel hele speciale gasten.. En Met 1 van die gasten doe je iets wat je als personeel niet zou mogen! Kost je dit je baan?



    Rollen die ze nodig heeft!



    -Hoofdrol> word vriendin van tom

    -[BEZET!!]



    -BF hoofdrol> werkt ook in hotel

    -


    -BF van THers> Word ook bevriend met hoofdrol

    -



    -Vriendinnen die gast zijn in het hotel4x> worden later misschien vriendin van B,G of G..ZET ER DAN BIJ WELKE DAT JE MISSCHIEN DE VRIENDIN WILT WORDEN!

    - [BEZET!!]

    -

    -

    -



    -Gasten in het hotel3x> vijanden van Hoofdrol(hebben een crush op tom[?])

    -

    -

    -




    Dit moet ze van je weten:



    *Rol;



    *Naam+Achternaam;



    *Leeftijd;



    *Karakter;



    *Hobby's;



    *Like's;



    *Dislike's;



    *Foto;



    *Textje;



    Iedereen die reageert die stuurt ze een berichtje als de eerste er is!



    Als de rol bezet is zet ze het erbij maar ze zegt niet door wie Dat zie je in het eerste deel!




    BTW ZE KIEST ABSOLUUD NIET DE EERSTE MAAR DE BESTE


    Lalalalalalalala.

    reageert er al weer niemand meer!!

    :(


    Winter is coming.

    *Rol; 1 Van de 4 vriendinnen en zou ik het dan met Bill mogen krijgen(A)

    *Naam+Achternaam; Annelies De Smedt

    *Leeftijd; 16

    *Karakter; Lief, spontaan, grappig, koppig, snel op d'r tenen getrapt

    *Hobby's; Dansen zingen

    *Like's; IceCream, Hello Kitty, chocolade, SceneQueens, vrienden en muziek

    *Dislike's; Spinnen en insecten

    *Foto; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69087

    *Textje;

    Haaii^^
    Mijn naam is dus zoals je ziet Annelies en ik ben 16 jaartjes oud. Samen met nog 3 andere vriendinnen zit ik momenteel in een hotel in Kreta. Het is daar heel erg mooi en erg leuk want je kan er goed feesten ;). Nou ik houd veel van m'n vrienden, muziek, Hello Kitty, SceneQueens, Chocolade en IceCream maar ik heb een absolute hekel aan arrogante en irritante mensen, spinnen en insecten. Voor de rest doe ik aan hiphop en soms zing ik ook wel eens maar da's voor de fun! Ik moet maar eens gaan want we gaan shoppen!

    Ciaoz(H)

    oke tnx voor de reactie ;D


    Winter is coming.

    Trouwens .. Hoe gaat de quiz heten ? en hoe maak je eigenlyk een topic ? want k heb ook nog 1 laatste iemand nodig voor me nieuwste quiz =S


    Because Nobody Love's

    Trouwens .. Hoe gaat de quiz heten ? en hoe maak je eigenlyk een topic ? want k heb ook nog 1 laatste iemand nodig voor me nieuwste quiz =S


    Klik op dat balkje waar'forum' staat,klik dan op 'promotie' klik dan op 'nieuw topic' en zo maak je er een


    Lalalalalalalala.

    DankeDankeDankesjeun ^^


    Because Nobody Love's

    Alstu^^


    Lalalalalalalala.