• Nou ik dacht laat ik is effe een topic maken :)

    Laatst zat ik is met een paar vriendinnen van mij te praten over jongens en over van alles en nog wat en toen kwamen we dus op het onderwerp zoenen. Nou bijna al mijn vriendinnen hebben gezoent behalve een hele goeie vriendin van mij en ik, maar zij is er gewoon nog niet aan toe en zij heeft sowiezo geen vriend, ik heb ook geen vriend hoor :) maar toen zei zon vriendin van mij ja je gaat toch nog wel zoenen voor je 16 , en toen dacht ik echt van hoezooooo moet ik zoenen voor mijn 16 serieus als ik dat niet wil :S maar de reden dat ik niet wil zoenen is best simpel, ik heb geen vriend dat sowiezo maar ik wil dat mijn eerste kus romantish is bijzonder (H) ik wil niet zomaar een of andere jongen zoenen met carnaval of weet ik veel wanneer najaaa maar goed nu mijn vraag heeft er iemand van jullie ook vriendinnen die het raar vinden dat je nog niet hebt gezoent ??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ik heb ook nog nooit gezoend, maar dat maakt me eigenlijk ook niet zo veel uit.(nerd)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik was 15 volgensmij, door mijn vriendje toen. ;]
    Je moet trouwens doen wat je zelf wilt hoor, als jij een speciaale eerste zoen wilt, dan moet jij er lekker mee wachten! (:


    It's not the same without you.

    Nee, ik ben nu veertien en voor zover ik weet heeft nog niemand uit mijn klas een vriendje (:
    Je moet je er trouwens niet al te veel van aan trekken wat dat meisje vindt, je moet zelf beslissen wanneer je er klaar voor bent ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    BillJumbie schreef:
    Ik ben 1816, heb ook nog nooit gezoent met een jongen omdat ik er nog geen behoefte aan heb.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik wou ook altijd voor mijn 16e gezoend hebben hahaha x'D Is me ook wel gelukt daar niet van, maar eigenlijk slaat dat nergens op. Als jij wil wachten op de goeie jongen moet je dat vooral doen :'D


    -

    Ik heb nog nooit gezoend. Ik wil ook mijn eerste keer gewoon bijzonder, klaar.
    Alleen zei een vriendin van me laatst: 'Heb jij al eens gezoend?'
    'Nee.'
    'Huh, hoezo niet? Met jou uiterlijk?!'
    Naja, zal wel denk ik dan. Zei ze ook nog dat zíj me zou ontgroenen als ik voor mijn verjaardag nog niet had gezoend. En echt, zij doet het nog ook.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn vriendin zijn niet zo en das maar goed ook want daar kan ik niet tegen,, Ik heb ook nog nooit gezoend heb nu geen vriend en dat gaat binnenkort niet veranderen dus ja...

    eigenlijk best wel slecht (niet van dat geen vriendje maar dat ik op mijn 14 niet eens plannen heb om ooit te zoenenxD)


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    ik was 11, met mijn toenmalige vriendje waar ik nu heel erge ruzie mee heb.

    Poseidon schreef:
    Zo zijn ze bij mij op school allemaal, maar ik werd ontgroend toen ik 12 was dus ik heb er geen last van gehad.


    Ik was bijna 12, maar voor de rest me neither.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Soulsavers schreef:
    Ik heb nog nooit gezoend. Ik wil ook mijn eerste keer gewoon bijzonder, klaar.
    Alleen zei een vriendin van me laatst: 'Heb jij al eens gezoend?'
    'Nee.'
    'Huh, hoezo niet? Met jou uiterlijk?!'
    Naja, zal wel denk ik dan. Zei ze ook nog dat zíj me zou ontgroenen als ik voor mijn verjaardag nog niet had gezoend. En echt, zij doet het nog ook.
    Hahahaha, alsof je uiterlijk iets te maken heeft met het wél of niet ontgroend zijn.


    it's so empty living behind these castle walls

    Apocalyps schreef:
    Nee, mijn vriendinnen zijn zo helemaal niet. Ik heb wel al één keer iemand gezoend. Maar ze zouden me niet pushen moest ik het nog nooit gedaan hebben.


    effort never betrays you

    Bijna iedereen van mijn vriendinnen,waarvan de meeste jonger dan ik, hebben al gezoend.
    En nu doen ze er raar over dat ik nooit heb gezoend, of überhaubt een vriendje had.


    never give up, even if you're falling down so hard

    Ik was nog net 13 toen ik werd ontgroend.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Twee dagen voor m'n 14e verjaardag ben ik ontgroend. Ik heb daar een hele tijd niet echt over willen praten omdat ik me ervoor schaamde dat het zo vroeg was. Maar ik ging eens goed bij mezelf te rade. Voor wie schaamde ik me eigenlijk? Juist ja, voor het oordeel van de buitenwereld. Was ik er klaar voor op die leeftijd? Ja. Wat is dan het probleem? Niks. En zo maak ik dingen een stuk makkelijker voor mezelf.
    Maar nee, ik heb het er nooit echt over gehad met m'n vriendinnen. Dat ging ze niks aan. Over het 'zoenen voor een bepaalde leeftijd' hebben we nooit echt een probleem gemaakt. Maar ook toen al vond ik dat dat pas met iemand wou doen waar ik verder mee wou. And that's what happened.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2010 - 13:40 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Tja, je hebt mensen die nog groentje zijn op hun 16e, en je hebt mensen die het stoer vinden om hun tong in elke jongen zijn muil te steken met meer herpes dan hersencellen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.