• Je wordt 's ochtends wakker omdat je deurbel gaat. Je ouders zijn er. Ze willen met je ontbijten. Je hebt melk, honing, brood, jam en chocoladepasta in huis. Wat maak je eerst open?

    Gelieve het antwoord niet zomaar in het topic te zetten als je het weet; laat anderen ook even denken. (:

    Het antwoord:


    De voordeur natuurlijk!

    [ bericht aangepast op 31 dec 2017 - 13:43 ]


    oi, suzy

    Ik weet 'm. Denk ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik weet 'm denk ik ook..


    chaos makes the muse

    Ik denk dat ik 'm ook weet


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik weet het hahahaha


    And then we'll see it.

    Ik denk dat ik het weet, maar het lijkt niet op te gaan. Of tenzij dat het ander geïnterpreteerd kan worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik weet hem ^^


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Oh, ik weet het ^^


    The soul needs autumn.

    Tenzij je naast de voordeur slaapt denk ik eerst nog wel andere deuren? :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jep ik weet hem ^^


    What worries you, masters you.

    Waarom zie ik dat raadsel al een hele week overal opduiken? :')
    Ik wist het trouwens. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zou toch echt eerst mijn ogen opendoen, but I like it. :Y)


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:
    Ik zou toch echt eerst mijn ogen opendoen, but I like it. :Y)


    Iemand zei me een minuut geleden dat dit het juiste antwoord is. :'D En dus niet de deur.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Iemand zei me een minuut geleden dat dit het juiste antwoord is. :'D En dus niet de deur.

    Hmm, ik heb juist deze oplossing gehoord... (cat) Ik weet het nu niet meer, haha

    Tot zo ver mijn poging het forum op te leuken lol


    oi, suzy

    Ledecky schreef:
    (...)

    Iemand zei me een minuut geleden dat dit het juiste antwoord is. :'D En dus niet de deur.


    Ja, dat was ook het antwoord dat ik kende. Al was ik het daar nooit mee eens, gezien ik al wakker ben door de deurbel, dus dan zijn mijn ogen al automatisch opengegaan en hoef ik dat niet meer te doen :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Treason schreef:
    (...)
    Hmm, ik heb juist deze oplossing gehoord... (cat) Ik weet het nu niet meer, haha

    Tot zo ver mijn poging het forum op te leuken lol
    Nee, dit soort raadseltjes zijn juist ontzettend leuk! ^^ Zeker wanneer het goede antwoord uiteindelijk steeds minder duidelijk wordt. Daarbij is het antwoord 'ogen' evengoed wat discutabel, om maar even advocaat van de duivel te spelen,
    want zoals Natas al zegt, zullen sommige mensen hun ogen al open hebben, maar daarbij: doorgaans maak je je ogen niet open. Je doet ze open, waardoor ze eigenlijk buiten de vraag vallen. :Y)


    She's imperfect but she tries