• Wie wilt/kan er komen?

    Datum & tijd kunnen allemaal nog afgesproken worden, maar het lijkt me handig om eerst te weten of er überhaupt wel mensen komen.

    Zaterdag 20 November.
    Kan veranderd worden.


    Als je niet meer kunt/wilt, dan wil ik heel graag dat je je AFMELD, want anders weet ik niet op hoeveel mensen ik kan rekenen tijdens de meeting, en dan staan we straks te wachten op mensen die toch niet meer komen.


    Mensen die kunnen/mogen:
    -Funeral Hyves kim_nerdless@hotmail.com
    -OHMYGEORG Hyves DeadisinlovewithGeesz@live.nl
    -Omen Hyves vragen in pb.

    -Nadineex Hyves zwemratje@hotmail.com
    -GAYBUDDY Hyves Jellanie_quizlet@hotmail.com
    -High Hyves eveline_777@hotmail.com
    -Summerbeat Hyves maaikeridder01@hotmail.com


    Als je iemand meeneemt graag even zeggen, dan is het makkelijk bij te houden hoeveel mensen er komen. (Die persoon hoeft niet persé Q te hebben. ^^

    Meeting point: 13:00 uur op Centraal station (Burger King).

    Ideeën over meetings op andere plaatsen, graag in andere topics. :')

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 15:39 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Haha, ik neem mijn mobiel sowieso ook wel mee. :'p
    Trouwens waar zit de Burger King op CS eigenlijk? : D

    [ bericht aangepast op 7 nov 2010 - 15:40 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik neem hem ook mee xd. Zijn we een heerlijke toeristische kudde met z'n allen.


    I am an idiot, I move.

    @ Omen

    Haha, idd. : D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Wat gaan we eigenlijk doen die dag? Gewoon een beetje hangen in de stad (op het Martini Kerkhof?) ofzo?


    I am an idiot, I move.

    Funeral schreef:
    Haha, ik neem mijn mobiel sowieso ook wel mee. :'p
    Trouwens waar zit de Burger King op CS eigenlijk? : D


    Ik weet het niet precies, eigenlijk. :$


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Summerbeat schreef:
    (...)

    Ik weet het niet precies, eigenlijk. :$

    Bij spoor 2A (er hangen hele grote borden met waar je heen moet daarvoor), zeg maar in het hoofdgebouw van het station.


    I am an idiot, I move.

    Omen schreef:
    (...)
    Bij spoor 2A (er hangen hele grote borden met waar je heen moet daarvoor), zeg maar in het hoofdgebouw van het station.


    Dankjewel (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Omen schreef:
    Wat gaan we eigenlijk doen die dag? Gewoon een beetje hangen in de stad (op het Martini Kerkhof?) ofzo?


    Ja ongeveer? : D

    Trouwens; Aha nu weet ik het wel ongeveer, van de BK ; D

    [ bericht aangepast op 7 nov 2010 - 15:53 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Anders vraag ik gewoon aan strangers: Meneer weet u ook waar de Burger King is?(cat)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Funeral schreef:
    Anders vraag ik gewoon aan strangers: Meneer weet u ook waar de Burger King is?(cat)


    En die mensen worden helemaal gek omdat er steeds weer mensen komen vragen waar de Burger King is...


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Summerbeat schreef:
    (...)

    En die mensen worden helemaal gek omdat er steeds weer mensen komen vragen waar de Burger King is...


    Haha idd. :'p


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Omen schreef:
    Ik neem hem ook mee xd. Zijn we een heerlijke toeristische kudde met z'n allen.

    dat is gewoon cool. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Waarschijnlijk ben ik dan een halfuur te vroeg omdat mijn bus om 12 uur al vertrekt... Dus dan ga ik gewoon vet awesome in me eentje voor de burger king zitten. : D En ik schrijf wel een Q op me hand, dan hoeven jullie niet te twijfelen of ik van Q ben. x'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Funeral schreef:
    Waarschijnlijk ben ik dan een halfuur te vroeg omdat mijn bus om 12 uur al vertrekt... Dus dan ga ik gewoon vet awesome in me eentje voor de burger king zitten. : D En ik schrijf wel een Q op me hand, dan hoeven jullie niet te twijfelen of ik van Q ben. x'D

    ik denk dat ik dan een kwartier van te voren kom. (cat) want ik durf te wedden dat ik de hele dag zenuwachtig ga zitten doen haha. en dan ga ik mijn moder gewoon dwingen om vroeger heen te gaan. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    GAYBUDDY schreef:
    (...)
    ik denk dat ik dan een kwartier van te voren kom. (cat) want ik durf te wedden dat ik de hele dag zenuwachtig ga zitten doen haha. en dan ga ik mijn moder gewoon dwingen om vroeger heen te gaan. (krul)


    Ghehe, ik weet hoe dat voelt. Ik ga op de fiets en dan kom ik daar veeeeeel te vroeg aan, zoals bij al dit soort dingen. En dan ga ik rondjes fietsen omdat ik anders veel te vroeg ben. (krul)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.