• Wie wilt/kan er komen?

    Datum & tijd kunnen allemaal nog afgesproken worden, maar het lijkt me handig om eerst te weten of er überhaupt wel mensen komen.

    Zaterdag 20 November.
    Kan veranderd worden.


    Als je niet meer kunt/wilt, dan wil ik heel graag dat je je AFMELD, want anders weet ik niet op hoeveel mensen ik kan rekenen tijdens de meeting, en dan staan we straks te wachten op mensen die toch niet meer komen.


    Mensen die kunnen/mogen:
    -Funeral Hyves kim_nerdless@hotmail.com
    -OHMYGEORG Hyves DeadisinlovewithGeesz@live.nl
    -Omen Hyves vragen in pb.

    -Nadineex Hyves zwemratje@hotmail.com
    -GAYBUDDY Hyves Jellanie_quizlet@hotmail.com
    -High Hyves eveline_777@hotmail.com
    -Summerbeat Hyves maaikeridder01@hotmail.com


    Als je iemand meeneemt graag even zeggen, dan is het makkelijk bij te houden hoeveel mensen er komen. (Die persoon hoeft niet persé Q te hebben. ^^

    Meeting point: 13:00 uur op Centraal station (Burger King).

    Ideeën over meetings op andere plaatsen, graag in andere topics. :')

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 15:39 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Funeral schreef:
    Trouwens kan iemand uitleggen waar de Burger King zit? Ik begrijp het nog steeds niet.

    Vlakbij de AH to Go (nerd) Heb je vast nog niet zoveel aan haha.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Vlakbij de AH to Go (nerd) Heb je vast nog niet zoveel aan haha.


    Eh... idd, daar heb ik nog niet zoveel aan. :'p
    Ik ken zegmaar ongeveer alleen het busstation. Maar waar is het ongeveer? Bij de fietsenstalling of zo?

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 16:20 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Funeral schreef:
    (...)

    Eh... idd, daar heb ik nog niet zoveel aan. :'p
    Ik ken zegmaar ongeveer alleen het busstation. Maar waar is het ongeveer? Bij de fietsenstalling of zo?

    Nou je hebt bij die hele grote fietsenstalling en vanaf daar kan je ook wel de rails zien liggen. Als je bij die ingang staat zegmaar. Gewoon naar de rails lopen en dan zie je rechts een soort kiosk middenin staan en dan aan de rechterkant van het station staat van alles waar je iets te eten kan halen. Je ziet de AH to Go dan wel en daarnaast ong zit de Burger King. Ik hoop dat je het snapt x'D En zo niet dan maak ik wel even een tekening voor je (nerd)


    -

    Funeral schreef:
    (...)

    Eh... idd, daar heb ik nog niet zoveel aan. :'p
    Ik ken zegmaar ongeveer alleen het busstation. Maar waar is het ongeveer? Bij de fietsenstalling of zo?

    je moet richting trein station lopen en dan heb je die hele lange gang met winkeltjes, restaurants, en daar zit ook ergens de burgerking bij, nouja ik kan het niet zo goed uitleggen denk ik. xd maar ik kom sowieso wel rond kwart voor 1. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Genius schreef:
    (...)
    Nou je hebt bij die hele grote fietsenstalling en vanaf daar kan je ook wel de rails zien liggen. Als je bij die ingang staat zegmaar. Gewoon naar de rails lopen en dan zie je rechts een soort kiosk middenin staan en dan aan de rechterkant van het station staat van alles waar je iets te eten kan halen. Je ziet de AH to Go dan wel en daarnaast ong zit de Burger King. Ik hoop dat je het snapt x'D En zo niet dan maak ik wel even een tekening voor je (nerd)


    Bedoel je de fietsenstalling waar ook zo'n standbeeld van een paard op staat?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ja die (:


    -

    Oke, dit is het station. Ik stap uit bij de bushaltes. Welke kan moet ik dan oplopen? Is het dan bij spoor 2b?

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 17:03 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ja gewoon richting spoor 2b lopen en als je dan met je gezicht naar het spoor staat is rechts de plek waar alle eet dingen staan. Mini stukje lopen en je ziet de Burger King vanzelf wel.


    -

    Oke dankje ^^


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Graag gedaan. En ik ga niet eens naar de meeting toe haha :'D


    -

    Ik weet het :'p Maar je bent altijd welkom hoor x'D

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 17:36 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Helaas heb ik morgen al iets te doen (krul)


    -

    Ow jammer. (krul)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Waar je mij trouwens aan kunt herkennen: een bos krullend haar, en ik zal mijn petje wel op doen. En ook een grote Q op mijn hand. Genoeg?
    Spreken we trouwens voor de Burger King af, erin, ernaast??


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mij kan je herkennen aan mijn blonde haar adidas schoenen zwarte jas en ik heb een bril,
    mensen zal ik mijn camera meee nemen?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget