• Dus kan iemand me het nut uitleggen? De schrijver/schrijfster schrijft het toch gewoon, dus wat heeft het dan voor zin om een "rol" te hebben?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Dan gaan meer mensen het lezen, omdat het zeg maar over 'hun' of hun personage gaat.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dan heb je allerlei inspiratie van andere mensen. Die kun je dan verwerken in je eigen story, en dat is best handig. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Wat Romances zegt.
    Ik snap het zelf ook niet zo goed, want als ik de schrijfster was zou ik niet kunnen schrijven zoals ik het wil, omdat je vastzit aan de eigenschappen van een personage die een ander voor je bedacht heeft. Daarom doe ik het zelf ook nooit.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ability schreef:
    Dan heb je allerlei inspiratie van andere mensen. Die kun je dan verwerken in je eigen story, en dat is best handig. (:


    Hoe bedoel je inspiratie? Want je bedenkt toch gewoon de verhaallijn en alles zelf? :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Dat heeft meerdere redenen denk ik.
    Zoals hierboven gezegd wordt; omdat 't een grootse reclamestunt is. Maar ook omdat het soms moeilijk is om originele personages te creeëren. Of voor mensen die naar een uitdaging zoeken: een 'vreemd' personage in je verhaal verwerken en het te proberen begrijpen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ability schreef:
    Dan heb je allerlei inspiratie van andere mensen. Die kun je dan verwerken in je eigen story, en dat is best handig. (:


    En

    Romances schreef:
    Dan gaan meer mensen het lezen, omdat het zeg maar over 'hun' of hun personage gaat.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2010 - 15:01 ]


    All this dampness is damp.

    Vooral om de reclame, denk ik.
    (Sommige) mensen gaan dan sneller het verhaal lezen, en het krijgt gewoon meer aandacht enzo.
    Zelf snap ik niet echt hoe je het zou doen, ik heb altijd duidelijke personages aan mijn verhalen zitten, als dan opeens iemand iets anders zou verzinnen, dan zou ik helemaal in de war raken...

    Ik denk echt dat dat om de aandacht voor het verhaal is.
    Maar ik kan me vergissen, en het kan natuurlijk ook per persoon verschillen...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.