• Vandaag is mijn iets ouder dan twee maanden Labrador Diesel gestorven. Ik ben kapot. Hij is onder de wielen van de auto gelopen en gestorven in mijn papa zijn armen. Ik ben er echt kapot van, ik kan maar niet stoppen met huilen. In jullie ogen kan het misschien lijken of ik overdrijf, maar ik hielt dan dat hondje. Ik heb een foto van hem op facebook staan en krijg het niet over mijn hart om hem te verwijderen. Ik heb het gevoel dat als ik zo naar buiten ga dat hij daar nog zit te wachten op me.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2010 - 18:07 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Je overdrijft helemaal niet. Een hond is ook niet zomaar íets. Het is even veel waard als ons en je verdriet is dus terecht, laat je maar gaan als dat goed kan doen. Het is echt super erg. Dus, sterkte!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Je overdrijft het helemaal niet, en je moet die foto ook zeker niet verwijderen. Blijf aan de leuke momenten denken (:
    Sterkte (flower)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    beterschap ermee.(flower)

    Het kan gebeuren dat je een dierbare verliest verdriet hoort daar bij dus het maakt niks uit ,
    sterkte (flower)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ach, wat stom voor je ;o
    Veel sterkte!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    aaaawh britt. het spijt me dat hij is overleden. ik weet hoe veel je van hem hield. maar ik ben er voor je lieverd. <3


    Hope goes lost but never dies.

    Heigl schreef:
    Je overdrijft helemaal niet. Een hond is ook niet zomaar íets. Het is even veel waard als ons en je verdriet is dus terecht, laat je maar gaan als dat goed kan doen. Het is echt super erg. Dus, sterkte!


    They fell in love, didn't they?

    Heigl schreef:
    Je overdrijft helemaal niet. Een hond is ook niet zomaar íets. Het is even veel waard als ons en je verdriet is dus terecht, laat je maar gaan als dat goed kan doen. Het is echt super erg. Dus, sterkte!

    Precies!Sterkte (flower)


    effort never betrays you

    He sterkte... Je overdrijft helemaal niet.. Ik heb ook mijn hondje verloren die was net een jaar hij had plots een hersentumor of bloeding en is ook gestorven, het is bij mij nu al paar jaar geleden maar ik mis hem nog steeds harstikke erg. Heeel veel stertke ermee..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Sterkte(flower)

    xxx


    <3

    Gecondoleerd! <3
    Ik weet hoe je je voelt en nee je overdrijft helemaal niet !
    Het voelt echt kut om zo iemand te verliezen.
    Sterkte! (flower)

    Ahh.. echt heel veel sterkte..:(


    i love you so! ;$

    Heigl schreef:
    Je overdrijft helemaal niet. Een hond is ook niet zomaar íets. Het is even veel waard als ons en je verdriet is dus terecht, laat je maar gaan als dat goed kan doen. Het is echt super erg. Dus, sterkte!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Heigl schreef:
    Je overdrijft helemaal niet. Een hond is ook niet zomaar íets. Het is even veel waard als ons en je verdriet is dus terecht, laat je maar gaan als dat goed kan doen. Het is echt super erg. Dus, sterkte!


    None but ourselves can free our minds.

    Je overdrijft echt niet! Ik moet er niet aan denken dat mijn hond onder de auto komt en zou ook niet kunnen stoppen met huilen! Ik vind het heel erg voor je en sterkte...


    You are beautiful, you are love.