• Die van mij is namelijk atm nogal vercrackt. Ik ben vandaag tot half 11 op stage geweest, en mag morgen weer om 7 uur beginnen. Dat houdt in dat ik om half 6 op moet... Daarnaast heb ik ook nog eens een nasleep van Pfeiffer, dus ik ben al zo moe...

    Dus, hoe ziet jullie slaappatroon eruit?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Swamp schreef:
    Niet goed, de laatste maand lig ik niet in mijn bed voor half 12...


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Rond half 12 tv uit, wakker liggen tot 2, dan slapen, wakker worden om 5 uur, dan wakker tot 6 uur, dan slapen tot 7 uur, dan deruit voor school. Elke nacht hetzelfde, klote slaap die ik zo hard wil ):

    Zondag t/m Donderdag tussen 9 en half 11 's avonds gaan slapen (verschilt) en half/kwart voor 7 opstaan

    vrijdag en zaterdag verschilt, 12 uur, 2 uur, 3 uur. Hangt er net vanaf hoe moe ik ben en opstaan verschilt ook ene keer al negen uur andere keer pas tegen 12.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    meestal kwart over tien in bed, ben altijd gauw moe tijdens schooldagen (:


    Behind the laughter it actually means something.

    Nambiar schreef:
    Ik ben oververmoeid en heb al vanaf dat ik kleuter ben slaapproblemen dus die combinatie is niet bepaald fijn :')
    Ik kan nooit in slaap vallen, als ik om 10 uur naar bed ga lig ik om 2 uur nog wakker...

    At the moment is het zo erg dat ik maar 2 tot 3 uur per nacht slaap

    Ik heb precies hetzelfde! Ook sinds dat ik zeeeer klein was >.< als baby sliep ik al weinig XD

    Alleen lig ik dan steeds rond 11 uur, en slaap ik de laatste tijd rond 1 uur : D
    waar ik blij mee ben, want het is ook wel vaak 2 of 3 uur -.-'
    maar ik ben niet oververmoeid ;o


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik slaap 0:00/0:30 als ik geluk heb, want ik kom zó moeilijk in slaap. En meestal sta ik half 7 op.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik lijd aan oververmoeid heid en slaap problemen Dx
    Ik slaap meestal niet voor een uur of een-twee en soms nog niet voor vier. Terwijl ik er om zeven uur toch echt op zijn laatst uit moet.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2010 - 17:55 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Heel simpel: Oogjes dicht en snurken maar (cat)

    perfect. half drie slapen en zeven uur erruit in het weekend om half vijf slapen en om vier uur smiddags erruit(dance)


    yes i'm dumb! okay? now move on.

    salva schreef:
    perfect. half drie slapen en zeven uur erruit in het weekend om half vijf slapen en om vier uur smiddags erruit(dance)


    Haha, wauw, jij bent een van de eerste die er redelijk zoals ik over lijkt te denken.:9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Doordeweeks slaap ik om 10 uur en ga er om 7 uur uit en in het weekend/de vakantie ga ik om half 11 slapen en ga ik er om 9 uur uit. Als ik heel veel later ga slapen of heel veel later eruit ga dan ik doordeweeks doe, dan krijg ik slaapproblemen.


    To live would be an awfully big adventure

    Slecht xD


    Never forget the things that make you smile

    OHMYGEORG schreef:
    Slecht. Ik slaap wel genoeg, maar ik word elke dag doodmoe wakker.


    Hope goes lost but never dies.