• Wat is nou eigenlijk jou lievelingsvak? Je hoort alleen maar geklaag over school, maar er is toch heus wel iets leuks?! Zeg maar wat je lievelingsvak is en waarom (nerd)


    Being happy is a choice ~

    uhhh.....beeldevorming , wiskunde (gewoon te makkelijk) en geschiedenis


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    VVR, maar dan wel de buitenlandse versie;) omdat dat vak eigenlijk het enige vak is waar ik nog een soort van het nut van snap, en wat ik eigenlijk van de hele opleiding had verwacht
    en Geschiedenis, maar dat heb ik niet meer, omdat ik het gewoon zo makkelijk vind, en die onnodige feitjes onthoudt

    [ bericht aangepast op 2 nov 2010 - 17:51 ]


    Never forget the things that make you smile

    ChocoCakeje schreef:
    KWT : Keuze Werk Tijd...
    Zelf een vak kiezen.. En dat 4 weken lang doen.

    dat heb ik in de eerste en tweede ook moeten doen, dat waren best wel aardige vakken bij ons op school waar je uit kon kiezen

    Bij ons is Engels zeeer leuk, er wordt steeds met pennen gegooid en die vrouw denkt dan dat ze gek wordt


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Economie denk ik.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Pauze & Muziek.

    Kunst en dan niet kunstgeschiedenis, want dat is saai.

    Engels
    Beeldende vorming
    Dans (dat dat doorkan als middelbare school vak verbaast me o.O)
    en...........dat was het XD

    [ bericht aangepast op 2 nov 2010 - 18:32 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    drama, audiovisuele vorming (voor camera acteren), Algemene muziekleer en creatief musiceren.

    ben een kunstig musje, hou vooral van acteren en muziek (A)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Vakantie, daar ben ik het beste in :Y)


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Engels en muziek ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Pauze, tussenuren :').
    Ehm, ik vind Engels & Duits dan nog wel leuk. En geschiedenis ook wel, maar dat is omdat ik dat allemaal makkelijk vind. Heb een bloedhekel aan Nask, aardrijkskunde & wiskunde. Maar eigenlijk haat ik school zowieso.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Geschiedenis vind ik wel heel leuk, maar dat hebben we helaas maar een half jaar (:
    En anders Nederlands. Dat is niet altijd heel leuk, maar ik houd wel van lezen, schrijven enz. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Qua vakinhoud scheikunde, maar daar heb ik niet zo'n leuke docent voor. Mijn natuurkunde docent is weer het leukst, maar dat is dit jaar best moeilijk.


    To live would be an awfully big adventure

    Creatief schrijven.


    And in that moment, we were infinite.

    dans, omdat ik daarvoor zo'n pokke end naar school ga -ja ik reis veel iedere dag..-
    (krul)