• De stelling van vandaag luidt:
    Nickelodeon moet stoppen met het uitzenden van Nederlands ingesproken Amerikaanse/Engelse series na 6 uur 's avonds.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eens! Het kan wel vóór 6 uur voor de jongere kinderen, maar om eerlijk te zijn, het Nederlands verpest de humor alleen maar. En iCarly is daar het perfecte voorbeeld van. .


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Silvertress schreef:
    Eens! Het kan wel vóór 6 uur voor de jongere kinderen, maar om eerlijk te zijn, het Nederlands verpest de humor alleen maar. En iCarly is daar het perfecte voorbeeld van.


    Hope goes lost but never dies.

    Eens, al zijn de Duitsers nóg erger! :'D
    Alleen al om die reden zou het nasynchroniseren verboden moeten worden, maakt niet uit of mensen het volgen of niet. 8D
    Desnoods na achten.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 10:41 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Eens.


    If we had not a soul, music would have created it.

    ONEENS... ze moeten het gewoon engelstalig houden en helemaal geen andere stemmen. xD


    you were born original don't die as a copy

    Eens.
    Nouja, ik vind toch dat ze gewoon niets meer in moeten spreken. Dus ook vóor 6 uur op Disney XD en Nickelodeon enzo.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Uhuu


    *insert philosophical cringe expression here*

    Eens! Dat nederlands is echt irritant!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    MEE EENS, soms wil ik iets zien en dan is da zo in het zeer schraal nederlands..

    [ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 11:48 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Eens. Disney Channel is vele beter nu want zei zenden na 5 uur ofzo engels en voor 5 uur Nederlands

    [ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 11:50 ]

    Goed idee, de allerkleinsten kunnen nog niet lezen, dus de Nederlandse versies wegdoen is niet goed, maar zo leren degenen die wél kunnen lezen beter Engels.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ja haha mee eens! Spongebob in het engels :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    mee eens
    dingen als iCarly zijn veel leuker in het engels, zo overgesproken is t echt verneukt

    Helemaal mee eens!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Gewoon geen nederlands meer uitzenden! Zie je die monden allemaal engels praten en hoor je die fokin' faked stem, haha.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO