• De stelling van vandaag luidt:
    Nickelodeon moet stoppen met het uitzenden van Nederlands ingesproken Amerikaanse/Engelse series na 6 uur 's avonds.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zeker mee eens, ghehe.


    Life is hard and then we die

    Doen ze dat al niet zo ongeveer?

    [ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 13:06 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Augustana schreef:
    Doen ze dat al niet zo ongeveer?
    Nope.


    Life is hard and then we die

    Ik kijk er niet naar maar eens,op disney channel beginnen ze ook al na school gewoon nederlands,dat verpest echt alles de stemmen kloppen soms gewoon niet,hoewel dat het bij tekenfilmpjes niet zo veel verschil maakt


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Eens.
    Ten eerste is het vreselijk mislukt en ten tweede is het ook beter voor de kids als ze dan niet naar dat soort programmas kúnnen kijken (dan moeten de andere zenders dan ook stoppen ja), zoveel tv is ongezond en nutteloos.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Helemaal mee eens!!
    ik vind hun echte stem meestal leuker dan ingesproken stemmen,maarja..
    Maar als het half 8 is..kwam er altijd drake en josh bijv. en werd dat wl weer met ondertiteling uitgezonden..en zoey 101 nu ook om half 8..wrm die wel en andere niet:S

    Kan mij niet echt wat schelen :') Ik kijk d'r toch nooit na.


    "I shut my eyes in order to see.'

    MakeAWave schreef:
    Ik kijk er niet naar maar eens,op disney channel beginnen ze ook al na school gewoon nederlands,dat verpest echt alles de stemmen kloppen soms gewoon niet,hoewel dat het bij tekenfilmpjes niet zo veel verschil maakt


    Klopt, bij tekenfilms zie je het verschil niet..maar als je echte personages gaat bekijken denk je echt, pff..of zoek een betere stem die bij hem/haar past..of laat het zoals het is en doe geen moeite! Want soms zie je dat ze bijv. harder schreeuwen..dan dat die stem is ingesproken..zo verneukt

    eens het is zoo stom en nep als het in geproken is >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eens, ik vind het niet mooi wanneer je kan zien dat het niet klopt. En het heeft ook nog eens invloed op de kinderen die beginnen met Engels leren wanneer ze dingen kijken die Engels gesproken worden :') ook al kijk ik geen nickelodeon meer.


    Everything is worse without music.

    Silvertress schreef:
    Eens! Het kan wel vóór 6 uur voor de jongere kinderen, maar om eerlijk te zijn, het Nederlands verpest de humor alleen maar. En iCarly is daar het perfecte voorbeeld van.


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Daar ben ik het helemaal mee eens! Het is vet irritant dat je als je kan liplezen dat het engels is, maar als je het zelf hoort het nederlands is;S

    Yukari schreef:
    Eens, ookal kijk ik bijna nooit naar Nickelodeon.


    I live for the applause, you will die for it.

    Oehh,eens! :Y)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Silvertress schreef:
    Eens! Het kan wel vóór 6 uur voor de jongere kinderen, maar om eerlijk te zijn, het Nederlands verpest de humor alleen maar. En iCarly is daar het perfecte voorbeeld van.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel