• Okee ik weet niet of het waar is maar toch mss wel GEEN HAATREACTIES PLZZ

    Taylor Swift was one of the first people to call Demi Lovato after she heard she was in a treatment center. #CelebsFacts

    En nu zijn er mensen die denken Jhaa en.. maar Demi Lovato kan Taylor swift niet uitstaan omdat het de ex van haar ex is.. Dus ik hoop dat ze vriendinnen worden dan voelt demi zich tenminste een beetje beter en dan is de kans groot dat demi en selena ook weer vriendinnen worden

    Al die wijvendrama. Om ziek van te worden. Die vriendinnen met die en die weer níet met die omdat ze de ex van mijn ex en háár ex is. Juistem.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Lol, mijn beste vriendin heeft ook met mijn ex gehad. En volgens mij zijn we door die flapdrol alleen maar hechter geworden. :Y)

    oopz verkeerde account

    [ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 12:36 ]


    Hardcore Rulez

    Hobbelpaard schreef:
    Al die wijvendrama. Om ziek van te worden. Die vriendinnen met die en die weer níet met die omdat ze de ex van mijn ex en háár ex is. Juistem.

    AMEN.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 12:37 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hobbelpaard schreef:
    Al die wijvendrama. Om ziek van te worden. Die vriendinnen met die en die weer níet met die omdat ze de ex van mijn ex en háár ex is. Juistem.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Yeey!!Ik miste de vriendschap tussen Selena en Demi echt


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik snap niets van die Celebsfights xD


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    oh. Da's wel lief van Taylor (H)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Kots. Kots. Kots. Kots. Kots. Kots.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Hobbelpaard schreef:
    Al die wijvendrama. Om ziek van te worden. Die vriendinnen met die en die weer níet met die omdat ze de ex van mijn ex en háár ex is. Juistem.

    Hobbelpaard schreef:
    Al die wijvendrama. Om ziek van te worden. Die vriendinnen met die en die weer níet met die omdat ze de ex van mijn ex en háár ex is. Juistem.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Magikal schreef:
    Kots. Kots. Kots. Kots. Kots. Kots.
    xD


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Vroeg ze nou niet om GEEN haatreacties te geven? Geesz.. Laat mensen eens blij zijn voor iets!
    Ik vind het zelf echt wel lief van Taylor om te bellen, puur voor het feit; wie weet worden Selena en Demi weer vrienden en raakt Demi er zo sneller bovenop. Niemand verdient zoiets.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hobbelpaard schreef:
    Al die wijvendrama. Om ziek van te worden. Die vriendinnen met die en die weer níet met die omdat ze de ex van mijn ex en háár ex is. Juistem.

    Is wel waar.
    Maar het ergste eraan vind ik dat je nog niet eens zeker weet of ze ooit wel echt ruzie hebben gehad.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 22:07 ]


    effort never betrays you