• Titel spreekt voor zich :Y)

    Ik ga een Geldboom maken en een flesje Flügel namaken.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Geen ^^


    Life is hard and then we die

    Ik ga donderdag pas lootjes trekken met the family =3


    You are beautiful, you are love.

    Doen we niet aan xD Sinterklaas vieren we niet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Voldie schreef:
    Doen wij niet aan. (nerd)


    They fell in love, didn't they?

    Ik knutsel niet, ik koop. Of ik vraag dingen (cat)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Marshmellow schreef:
    Dat is iets typisch Nederlands denk ik, kan iemand me dat eens uitleggen?^^
    Dan worden er lootjes getrokken (waar iemands naam en eventueel verlanglijstje opstaan), de bedoeling is dat de rest niet weet wie je hebt, en dan koop je voor diegene een cadeau die je in een surprise verstopt, dat is een soort knutselwerk en kan van alles zijn, en dan eventueel een gedicht erbij en dan op Pakjesavond pak je het uit en probeer je te raden wie jou had getrokken (krul)

    Snappie? :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wij doen gewoon een brief en een leuke cadeautje


    I'm in love with you and all your little things

    Mijn creatieve geest kan zo'n creaties niet aan :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    In plaats van een suprise, moet ik voor ieder gezinslid een lange gedicht schrijven. En ik heb er geen zin in(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Niks. :'D


    Don't dream your life, live your dreams.

    Ik heb drie lootjes, maar ik ga pas surprises bedenken als ik de kados heb gekocht. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    nou ik heb 2 surprises en ik heb er vrijdag al een en een week erna nog een...
    Ik heb mijn bff getrokken en ik weet het eigenlijk nog nniet, ik d8 aan een mega grote beer die dan een hart vast heeft en dan moet ze daarin met d'r hand en dan pakt ze d'r kadootjes.
    Voor de andere weet ik het al(:
    ik ga een disco namaken waar we iedere maand naartoe gaan. Alleen maak ik hem dan anders want ik wed dat ik hem niet kan namaken;p.
    Ik zet een foto van haar op een podium en om haar heen zet ik plaatjes van beroemde, knappe jongens. (TAYLOR LAUTNER)

    (:


    Me so good.

    Bloemkool :Y)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik ga een brommer maken, gelukkig maar één surprise. Maar moet wel vier gedichten...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    geen een:P


    ask no miracle, be a miracle!