• Vandaag hadden wij Engels, totdat we ineens de sirene van een ambulance hoorden. Dus wij hingen uit het raam om te kijken wat er gebeurd was. Links zagen wij een hele kraanwagen die door een heel bloemenperk was geleden en verder konden we niet veel zien.
    Die vrouw vet pissig omdat we de hele tijd daar buiten keken om te kijken wat er nou allemaal gaande was. Toen moesten de gordijnen van haar dicht. Dus wij er de hele tijd doorheen kijken enzo.
    Later reden nog 2 ambulances, 3 politieauto's en één politiebusje voorbij. Ook die vrouw werd nu vet nieuwschierig enzo.
    Zij ging verder met haar les, totdat we ineens het geluid van een laagvliegende helicopter hoorden. Dus wij alsnog onder het gordijn kijken, zien we een traumahelicopter landen.

    Later liepen we erlangs toen we naar het station gingen, blijkt er dat er een 12 jarig brugklassertje onder die kraanwagen was gekomen. Hij schijnt overleden te zijn, want hij kreeg een hartstilstand tijdens dat hij lag.
    De stoplichten zijn daar al 1 maand stuk. Als die het gedaan hadden had dat jongetje nog geleefd.

    Zo, die shock zat er ook weer even in toen we langsliepen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jemig, wat erg. Sterkte voor alle nabestaanden.


    it's so empty living behind these castle walls

    Tis zonde dat kind...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wat vreselijk.. nog zo jong en alles :O


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Junns schreef:
    ah jakkes 12 jaar nog een heel leven voor je en dan dit...


    They fell in love, didn't they?

    ShinObsessed schreef:
    Ieks, ik ben een 12 jarig brugklassertje O_O
    Nee echt zo lomp! Repareer die klote dingen dan ook!


    mee eeens!! allen ik ben een 13 jaarige brugklasser x]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    vlak bij mijn school..toen ik aan kwam rijden met mijn scooter..was er een jongen aangereden door de tram..hij lag eronder..maar hij heeft geluk (wij hebben andere trams dan rotterdam en amsterdam..niet die op de weg lopen) dus hij lag op stenen en niet vast onder het wiel ofz. vet geluk..maar ik ken die stoplicht..als die tram bijna bij oversteekplaats is..springt hij op orange!! me vader: nee is niet waar dit dat..ik zo: jawel..!! en later ging hij daar langs..zegt hij: je hebt gelijk! dit is klote voor die kindere ndie erm oeten oversteken vanuit school

    Me pa die werkt daar op tram..en hij weet ik heb scooter..ik rij daar om die tijd..hij bellen,maar ik voelde me telefoon niet..hij helemaal in shock dat ik het was..:( want eerst bleek het meisje te zijn door zijn gegil..

    Later..allemaal auto's enz. tram moest ook omhoog getilt worden..en hebben ze ook traumahelicopter laten landen vanwege letsel die hij kan oplopen...
    Maar hij kwam er met schaafwonden vanaf:|

    Terwijl andere 2 jongens die paar maanden later door tram worden aangereden met scooter 1 overleed en ander die heeft er een flinke letsel aan overgehouden (dus..niet meer zichzelf zoiets..) maar volgens mij is die ook overleden..echt erg:|

    [ bericht aangepast op 6 nov 2010 - 13:38 ]

    Parviainen schreef:
    Yup :/
    Nog niet zo lang geleden is hier ook 1 minuut vandaan fietsen ook een traumahelikopter geweest. Aanrijding. En je ziet nog steeds een donkere vlek daar op de straat, daar waar het bloed had gelegen.


    Ieuw, omg dat lykt my kei erg als je er nog iets van trug ziet ofsow... Ik kan daar egt nii tegen.


    If you look before you jump, maybe you jump never.

    ieeee zielig! :(
    tijdje geleden was er een man op 25 meter hoogte van de Domtoren in Utrecht gesprongen. Hij is net niet uit elkaar gespat, maar hij is op klaarlichte dag aan de kant van de café'tjes gesprongen dus iedereen zag het. Mijn vader werkt bij de Domtoren,hij heeft alles gezien en was in shock!
    hij kwam lijkbleek thuis...
    maargoed,
    r.i.p. jochie!


    You don't have to change.

    en oohja een vriendinnetje van mij heeft ook scooter ongeluk gehad. ze heeft hersen en schedel letsel, geheugenverlies (ze wist niet meer wie ik was...), heel erg veel wonden, gat in haar hoofd, knieschijf gebroken, en ontstekingen in haar lichaam...
    :| mygood.


    You don't have to change.