• Ik ben hier dus op vakantie leuk leuk. Maar nu is er zon franse jongen die me de heletijd bekijkt. Hij is wel leuk maar ik word er zenuwachtig van. Bijvoorbeeld gisteren zat ik op het balkon van mijn hotel kamer (Ik zit aan de kant van het zwembad). Het was al best laat en die franse zit daar dus onder mijn balkon met zijn vrienden te lachen enz. Ik gaf ze niet zoveel aandacht totdat ik opeens een soort van gezang bijna naast me hoor dus ik kijk om en staat die franse gaast daar met een roosje xD. Maar dat is niet alles nu zijn er nog meer van dat soort gasten gekomen en die hebben die erste franse gek ontmoet dat zin nu dus vrienden en nu zijn het een stuk of 6 man die me de heltijd bekijken. Vandaag riepen ze mij en ik denk ach wat laat ik mlaar gewoon luisteren naa wat ze te zeggen hebben. Dus hij vraagt hoe heet je Ik : Leila en darana vraagt hij hoe oud ik ben dus 12 en dat zei ik dus ook. Hang zijn mond wagenwijd open en zegt ie THATS IMPOSIBLE [/frans accent]. You're to beautiful to be 12. En ik zo nou ok dan bedankt denk ik nu vraagt ie elkeer keer als ik langs loop hoe oud ben je echt mag ik een kus enz. xD

    Gewoon zeggen nee en ik ben gwn 12 laat me met rust joh. Je moet toch echt de waarheid zeggen je bent er niet blij mee heb je msn dan praten we verder stuur maar in een pb

    Bahbahh fransen zijn alleen maar uit op sex geloof ik ik was dit jaar ook in frankrijk


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    whahahahah oh my god ik zie al helemaal voor me hoe hun monden open gingen hangen&: That's impossible met een frans accent zeggen x'D weet je? je moet gewoon een stokbrood kopen,die in de zon zetten zodat ie hard word&dan op de kop van die jongens meppen x'D


    Lalalalalalalala.

    Bahbahh fransen zijn alleen maar uit op sex geloof ik ik was dit jaar ook in frankrijk


    I KNOW Xd maar het blijft irritant ik heb ze al gezegd van lat me met rust enbz xD

    gewoon negeren. Of het spelletje meespelen x3

    gewoon negeren. Of het spelletje meespelen x3


    Spelletje meespelen is leuwk xD

    Trouwens brievreters is een coewl woord^^


    Lalalalalalalala.

    Trouwens brievreters is een coewl woord^^
    I know ik heb het verzonnen
    dan moet het wel vet schizzle zijn hea xD.

    xx

    Shizzle,my nizzle the grizzle x'D sorry ben melig (A)


    Lalalalalalalala.

    Gosh hoe vervelend kunnen Fransen zijn man... Ik ging ook naar Frankrijk en toen vroegen ook van die gozertjes of ik Frans was... Ik zo: Je ne parle pas France... Idiot... Was echt dom man. Ze geloofden het niet eens! Biggen...

    weet je? je moet gewoon een stokbrood kopen,die in de zon zetten zodat ie hard word&dan op de kop van die jongens meppen x'D

    Kijk dat is een goed idee van SWEETxQUEEN! Dat moet je doenxD

    FRANKRIJK IS EEN MOOI LAND (denk ik ben er nooit geweest) ALLEEN JAMMER DAT ER FRANSEN WONEN xD

    Shizzle,my nizzle the grizzle x'D sorry ben melig (A)
    PARDON IK NIET DAN xD

    xx

    (...)PARDON IK NIET DAN xD

    xx



    Blijkbaar wel x'D


    Lalalalalalalala.

    weet je? je moet gewoon een stokbrood kopen,die in de zon zetten zodat ie hard word&dan op de kop van die jongens meppen x'D

    Kijk dat is een goed idee van SWEETxQUEEN! Dat moet je doenxD


    Kijk,je moet mijn idee volgen x'D


    Lalalalalalalala.