• Ik heb dus echt een zus die de ene keer verschrikkelijk lief is en de volgende dag enorm flauw is en vanalles van me pikt..
    hoe is dat bij jullie?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Die bestaan niet.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Magikal schreef:
    Die bestaan niet.

    hoe bedoel je ''die bestaan niet''?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Mijn zus is soortvan mn ma geworden, aangezien me ma daar niet voor kan zorgen. Ik hou van me zus :'D.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    broerdje
    hij is dood irritand ;$


    They fell in love, didn't they?

    Carcass schreef:
    Mijn zus is soortvan mn ma geworden, aangezien me ma daar niet voor kan zorgen. Ik hou van me zus :'D.

    Wat lieff <3


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Mijn oudere broer is heel cool en lief, hij is diegene waarmee ik heel lange gesprekken heb.
    Mijn jongere broer is 14 en hij zit dus in zijn puberteit en hij kan heel irritant zijn.


    Never run out of reasons to smile...

    Mijn zus is 18 en gaat bijna het huis uit, op haar superchaggerijnige momenten na is ze superaardig.
    We doen veel dingen samen, en met sinterklaas, -vorig jaar deden we thuis niets met sinterklaas- gingen we elkaar cadeautjes geven :'D
    Zij is echt mijn voorbeeld, en ze heeft een keiaardig vriendje.

    En dan heb ik nog een broer, 16.
    Hij is gameverslaafd en gaat echt met de verkeerde mensen om.
    Ik heb al ruzie met hem sinds ik 5 ben, en hij is gewoon echt een kleuter waar ik niet mee om kan gaan.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mijn broer is vet lief. Hij is 21 jaar en woont nog bij ons thuis. Hij kan best vaak chagerijnig zijn, maar hij doet vaak dingen voor me. Hij geeft me vaak zijn oude mobiels van 250 euro, helemaal gratis. Hij download en brand vaak dvd's voor me. Alleen kan hij soms irritant zijn :3

    Verder heb ik nog een zusje van 2. Zij is echt heel ondeugend, en is eigelijk een wandelende aap :')
    Maar zij kan ook lief zijn.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik heb een tweelingbroer. Niet dat we een innige tweelingrelatie hebben (want we zijn twee-eiig, dus gewoon broer en zus), maar we hebben niet erg vaak ruzie. En als we ruzie hebben dan vertrekken we allebei naar onze kamer en als we daar weer uitkomen dan doen we weer normaal tegen elkaar, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    Whitlock schreef:
    Ik heb dus echt een zus die de ene keer verschrikkelijk lief is en de volgende dag enorm flauw is en vanalles van me pikt..
    hoe is dat bij jullie?

    Heb ik ook!!
    Alleen bij mij is het een jonger zusje en die pikt geen dingen maar doet dan alles na wat ik ook doe. Echt enorm irritant!!


    Life is what you make it

    Vampie123 schreef:
    (...)
    Heb ik ook!!
    Alleen bij mij is het een jonger zusje en die pikt geen dingen maar doet dan alles na wat ik ook doe. Echt enorm irritant!!

    Ik snap je helemaal :)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Whitlock schreef:
    (...)
    hoe bedoel je ''die bestaan niet''?

    Dat ik enigskind ben


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Mijn broer zit bij de Korps Mariniers al een aantal jaar, dus het is een harde XD En hij is echt zo iemand als van New Kids, echt precies. Hij is 25 en heeft een vriendin en al een te schattig zoontje :3 Vroeger stoeide we altijd en draaide hij mijn arm altijd om en dan moest ik altijd lachen d: Ik moet altijd om die pijn lachen, dunno why.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2010 - 14:50 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Me broertje jat van alles..
    me zusjes mwah.. ene keer ok andere schijt irritant
    me zus is niet te volgen..
    me jongste broertje.. die is nog geen 6 maanden =P
    en de rest spreek ik amper dus ze zijn niet echt broer en zus van me..klinkt hard maar ik heb niet zo'n band met hun dan met me andere broertjes en zusjes.. [en ze zijn half =P niet dat dat iets uitmaakt wantme jongste broertje en zusje zijn ook half]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn broer is 16 en we kunnen wel met elkaar overweg.
    Hij is wel 'luider' dan ik, maar verder lijken we van karakter wel op elkaar.
    Als hij een probleem heeft komt hij dat altijd met mij bespreken en hij houdt me zo wel op de hoogte van zijn leven.
    Hij hecht ook redelijk veel belang aan wat ik ervan vind.
    Soms hebben we natuurlijk wel van die broer-zus ruzies, maar meestal zijn we gewoon vrienden.
    Hij helpt me ook wel met school en we steunen elkaar om iets gedaan te krijgen van onze ouders.
    En ik kan altijd met hem lachen.
    Eigenlijk heb ik gewoon een lieve/leuke broer.:Y)


    effort never betrays you