• Ik heb dus echt een zus die de ene keer verschrikkelijk lief is en de volgende dag enorm flauw is en vanalles van me pikt..
    hoe is dat bij jullie?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    mijn broer is 17 en heel droog. ik lig altijd dubbel omhem dus dat is wel leuk.
    mijn zusje is 12 en is doodirritant.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Magikal schreef:
    Die bestaan niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    een tweeling zus (1 eiig of hoe je het ook spel) we hebben soms ruzie.
    maar we hebben altijd lol met elkaar :') onze langste ruzie was 1 week . nu is onze ruzie heel snel voorbij nog geen half uur! Ö we hebben een hele hechte band. we kunnen niet zonder elkaar (ook al zitten we op een andere school xD)

    en mijn broer die deze maand 17 woord en ik heb geen idee wat ik moet kopen?(iemant tips wat ik moet kopen!) hij is een nerd en best irri.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Magikal schreef:
    Die bestaan niet.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    mijn broer is geweldig, maar dat komt omdat we een leeftijds verschil van 10 jaar hebben en we een ontzettend goede band hebben. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Soms mag ik haar niet zo, maar meestal wel :Y)
    En we houden van dezelfde dingen en dezelfde muziek dus gaan we altijd samen naar concerten enzo :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Mijn zusje is geweldig (krul)
    Ze is 15. Ja, ze is maar iets meer dan een jaar jonger.


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Mijn broer is super aardig, maar we delen niet echt persoonlijke dingen ofzo, ik denk dat dat komt omdat hij een jongen is. We hebben een enkele keer nog wel ruzie om waar heen gezapt moet worden (maar dat is nu ook minder omdat ie uit huis is...)


    You are beautiful, you are love.

    Och, ik begin er niet eens over. Hij is het niet waard weetje. :\


    your eyes are like stars in the night.

    Mijn broertje is jonger als mij, en verschrikkelijk vervelend pff.


    Everything is worse without music.

    Ik heb te veel broertjes en zusjes...

    Een zus van 21, heel aardig, haalt altijd dingen voor me als ik het vraag, woont nog thuis, maar kan ook superstom zijn
    Een broer van 18, heel kinderachtig is hij, hij is soms wel lief, gameverslaafd, dankzij hem ben ik het ook een beetje.
    Een broertje van 14, in de puberteit, dus heel irritant is hij
    Een zusje van 13, ze is lief, we hebben vaak van die dingen dat we aan dezelfde denken of dezelfde dingen zeggen.
    Tenslotte een broertje van 5, DIE IS PAS SUPERIRRITANT..!!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Wij zijn een tweeling die goed met elkaar omgaan. Leah zorgt voor mij, en ik zorg voor Leah. Alleen we hebben zo nu en dan weleens ruzie als 1 van ons 2 iets dom heeft gedaan maar dat praten we dan ook weer uit.

    Cloë


    Mensen die om je lachen hebben geen leven

    Myn zus is raar...
    Smorgens heeft ze altyd een ochtend humeur. Nou geen ochtend humeur, een daghumeur xD. Je moet nooit iets tegen haar zeggen of ze is meteen op dr tenen getrapt ;o Maar als haar lief komt dan is ze heel opgewekt en druk en vrolyk en noem het maar op 0.o
    Mijn broer darentegen weet ik nii... Dii woont al op zichzelf. Alleen 1 ding weet ik wel; hy bemoeit zich altyd met myn leven --' Als ik een lief heb; hy vind dat vreselijk omdat ik nog zo jong ben --' (hallo ik ben 14!! 0.o) Als ik nieuwe schoenen ga kopen met mn ma en hy is erby; da komt nii goe want ik mag van hem nooit hakken kopen --' Maar verder hou ik wel van de hoor haha xD


    If you look before you jump, maybe you jump never.

    Laat ik zeggen dat ik niet echt in een gezin leef.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb een broertje, hij is echt irritand en dodelijk druk --'


    You can't fly unless you let yourself fall.