• Ik heb dus echt een zus die de ene keer verschrikkelijk lief is en de volgende dag enorm flauw is en vanalles van me pikt..
    hoe is dat bij jullie?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Mijn zus valt eigelijk wel mee :p
    We maken niet veel ruzie en als we ruzie hebben is dat met woorden :p


    Stop wishing, Start doing..

    Sniper schreef:
    Laat ik zeggen dat ik niet echt in een gezin leef.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb een jonger zusje.
    Die best wel verrotte irritant kan zijn, maar ook lief. Soms dan hahaXD


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    mijn halfzus die woont samen met haar vriend, en met haar kan ik het echt super goed vinden! We lijken echt in heel veel dingen op elkaar, en dat toch terwijl we alleen maar de zelfde vader hebben;) en ondanks alles zijn we toch heel hecht,,

    mijn halfbroer die woont bij zijn moeder, en daar heb ik eigenlijk niet zo heel veel contact mee, maar wanneer ik hem zie is het allemaal wel goed enzo;)

    en nja mijn kleine halfbroertje is alles wat een klein broertje hoort te zijn, verschrikkelijk irritant op de momenten dat het niet nodig hebt, maar een schatje op zijn tijd;)

    en voor zover ik weet was dat het wel:P


    Never forget the things that make you smile

    Mijn zus heeft elke dag een daghumeur Maar ze kan ook super lief zijn^^


    Ivar Oosterloo.

    Die heb ik niet.
    Ik ben enigstkind.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2010 - 19:35 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    met mijn (half) zus kan je geen gesprek aangaan xD die antwoord echt kort. dan vraag je "alles goed?" zegt ze "ja" en is ze weer stil xD en me (half) broer is alstie praat een lulkous xD maar ze zijn allebij wel kei aardig :Y)


    My heart is yours and so am I

    Ik zou mijn zus niet willen ruilen.
    We kunnen het best goed vinden vertellen elkaar best veel. Ik mag ook best vaak kleren en schoenen lenen want we hebben de zelfde maten. zij leent trouwens ook kleren en schoenen van mij. Maar wij hebben soms ook ruzie hoor


    "Ignite, my love. Ignite."

    Whitlock schreef:
    Ik heb dus echt een zus die de ene keer verschrikkelijk lief is en de volgende dag enorm flauw is en vanalles van me pikt..
    hoe is dat bij jullie?

    Zo ben ik ook hoar, tegen mijn zusje :Y)


    we were always meant to say goodbye.

    Ik heb 2 broers en 1 broertje.
    Mijn oudste broer is uit huis dus daar kan ik nu goed mee opschieten, net als met mijn andere broer. Waarschijnlijk omdat we volwassen worden (althans ik word het, zij zijn het al (: )
    En mijn jongste broertje is een vervelend rotkind die af en toe eens lief is.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ik heb mijn halfzus nooit gekent. voordat mijn papa met mijn moeder trouwde had hij een relatie waar in hij een dochertje verloor. mijn halfzus dus. ze was een baby toen ze overleed omdat ze iets aan haar hart had. ik had gewilt dat ze nog leefde en ik een band met haar had gehad. alsjeblieft mensen voel niets meer dan liefde voor je broers of zussen. ik kan dat namelijk niet meer.

    R.I.P Lena(H)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2010 - 21:15 ]

    mijn zus is een kwijf ;D


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Magikal schreef:
    Die bestaan niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb geen broers of zussen


    dream, dare, fly!

    oudere zus: wij zijn samen meestal hardstikke melig

    jongere zus: soms hebben we samen mega veel lol, en soms kunnen we elkaar bloed wel drinken!

    oudere broer: uuhm.. nou.. die heb ik al meer dan 6 jaar nietmeer gezien.. vraag niet wrrm...:[


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James