• Haay x3

    Ik heb net een topic geopent&jullie vonden het een goed idee,dus hier nog een keer het verhaal voor de onwetende:



    Nou Georg is in het verhaal homo(ja sorry x'D)&niemand weet dat,totdat hij gevoelens voor Tom krijgt.Tom denkt dat het maar een grapje is&blijft Georg er mee af zitten zeiken dat dat het domste grapje ooit is.Georg raakt er overstuur van en zegt dagen niks tegen Tom.Uiteindelijk gaan Bill&Gustav naar hem toe om te vragen wat er is,en Georg probeert het te vertellen,maar Tom komt even later vrolijk binnen gewandelt met zijn nieuwe vriendin waar hij smoor op is.Hoe het verder afloopt zie je zelf wel.


    Rollen;

    -1e vriendin Bill(komt sowieso tot deel 20 er in voor)[BEZET!]
    -2e vriendin Bill[BEZET!]
    -Vriendin Gustav[BEZET!]
    -BF Georg[BEZET!]
    -BF Tom[BEZET!]
    -BF Bill[BEZET!]
    -BF Gustav[BEZET!]
    -Psycholoog[BEZET!]


    Wat ik nodig heb is:

    Naam;
    Leeftijd;
    Plaatje;
    Tekstje;


    BTW ALS JE GEEN GOED TEKSTJE HEBT,WORDT JE NIET GEKOZEN


    Lalalalalalalala.

    = BF gustav nog vrij:$

    wil je zeggen wnnr het eerste deel er is??:$


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Mag ik BF gustav zijnn ??? :$

    vul maar in^^


    Lalalalalalalala.

    Naam: Yentl
    Leeftijd: 17
    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67272
    Tekstje:

    Hooiii!

    Yentl is de naam en 17 is de leeftijd
    Ik deel al mijn geheimen met mijn BF Gustav..
    Jahaa.. DE gustav, DE gustav van tokio hotel! ik snap dat je ervan staat te kijken maar CHILL OUT!! ik bedoel het is gewoon een normaal mens!


    (sorryy ik hoop dat je me tekst een beetje mee vind vallen want dit is t eerste textje die k schrijf haha)

    <3 xx

    Kan je me laten weten wnr de 1ste drisss (lol)

    <3

    BF Tom!



    Naam; Michelle

    Leeftijd; 17

    Plaatje;
    http://images.askmen.com/galleries/actress/vanessa-hudgens/pictures/vanessa-hudgens-picture-1.jpg


    Tekstje;

    Haay!

    IK ben Michelle en ben 17 jaartjes oud! Ik heb veel vrienden maar mijn beste vriend is toch wel; Tom, want met hem deel ik echt alles! Er is niet iets wat hij niet over mij weet! Mijn hobby's zijn; Met Tom klote, shoppen, tekenen, gitaar spelen, schrijven.. Ik heb een hekel aan de winter, fietsen... Ik ben verslaafd aan Chocolade.. Dus als je ooit nog wat voor me moet kopen, koop dan; CHOCOLADE!!

    Bye, Bye <3

    mag ik bf bill ?
    info volgt


    i like cookies :Y)

    Naam; samantha

    Leeftijd; 17 (mag je veranderen)

    Plaatje;http://img.photobucket.com/albums/v509/hairfiles3/BLACK/SHORTER%20than%20shoulder/10014075xh.jpg

    Tekstje;
    heeey ik ben samantha en ik ben 17 jaar, op school sta ik bekend als DE bf van DE bill kaulitz, daardoor willen velen met mijn vrienden zijn, maar ik niet! bill is ook gewoon maar een mens, en niet omdat hij beroemd is dat hij met iedereen bevriend wilt zijn... de meeste haten mij dan ook ^^ byee


    i like cookies :Y)

    Rol: Graag BF Bill of BF Tom

    Naam; Say

    Leeftijd; 15

    Plaatje;

    Tekstje; Hey ik ben Say en ik ben 15 jaar geleden op deze aarde gedropt. Ik hou van schrijven, en dan vooralliedjes verhalen en gedichten. Muziek? Nou ik hou van TH, Avril Lavigne en dat soort.. Zo ben ik nou eenmaal! Mijn vrienden betekenen alles voor me en voor hen ga ik door het vuur! Maar mensen vertrouw ik niet zo snel, en ik ben nogal brutaal tegen mensen die me niet aanstaan. Ook ben ik koppig, nieuwsgierig, druk maar ook vaak heel rustig.. Mijn regel: Ik ben lief voor je, als jij dat ook voor mij bent!
    Xx Say

    Laat je het me weten als ik een rol heb en als het eerste deel online staat?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    heb je de rollen al verdeeld allemaal?
    en staat je eerste der al op?
    (K)


    i like cookies :Y)


    Rol: BF Tom
    Naam; Kim
    Leeftijd; 17 jaar
    Plaatje; http://icons.iconator.com/468/ICONATOR_d31df7123a8a9bc9873706d4329d61a5.jpg
    Tekstje; Hooii,ik ben dus Kim en ben pas 17 geworden. Ik hou van chcolade en van alcohol en ik kan absoluud niet leven zonder muziek. Ik had eerst lichtblond haar maar dat heb ik oranje geverfd omdat ik wou opvallen.' Ik kan goed geheimen bewaren en heb daardoor veel vrienden..doeii! <333

    Bf Bill

    Naam: Tara

    Leeftijd: 16


    Foto: C:\Users\Tara\Pictures\3982693.jpg

    Tekstje: Je hebt bruin haar en huilt niet snel. Als er echt iets erg is of wat gebeurt is soms wel maar dat ligt nog al soms wat gevoelig. Als er echt wat is wil je even met niemand praten. Dan ga je meestal naar het park met je trekschrift/ schrijfschift of naar het skatepark lekker skateboarden. Soms kan je heel bitchy overkomen als je het niet eens wilt. Je helpt graag mensen als er wat gebeurt is. En kan heel snel mensen opvrolijken. Ben meestal altijd vrolijk. In de avond en in de ochtend maar een keer sacherijnig ben je ook wel is. Je haat Huppelkutjes.

    Ik ga nu beginnen en laat jullie allemaal weten wanneer de eerste er is^^


    Lalalalalalalala.