• Oké ik ga dus een nieuw verhaal maken hier gaat hij over:
    Shit hoe dom kon ik zijn. Waarom vrijde ik met zo'n vuile pedo. En dan nog zonder condoom. Een maand later gebruikte je een test. Onee nu ben ik nog zwanger ook en nu kan ik geen abortus laten doen. Nu gaat geen enkele jongen mij nog willen. Je ging naar zo'n tehuis voor tienermoeders. Je redde het daar wel. Dus mocht je alleen gaan wonen. Nu moet ik alleen nog de ware nog zoeken. Je dacht dat je de ware na een tijdje had gevonden. Maar toen je het zei over je kind dumpte hij je gewoon. Je zat echt in een dip. Hoe moet ik nu verder gaan helemaal alleen?


    Rollen:
    * Vriendin Bill. [BEZET]
    * Vriendin Georg. [BEZET]
    * Vriendin Andreas
    * Vriendin Gustav
    * 5 Meisjes die in het tehuis wonen voor tienermoeders. [Nog 4 meisjes over]
    Informatie die ik nodig heb:
    * Naam:
    * Leeftijd:
    * Woonplaats: Berlijn.
    * Karakter:
    * Likes:
    * Dislikes:
    * Link met foto:
    * Tekstje:

    En dat zal alles zijn.
    Ik zeg niet wie de rol heeft.!
    Als alle rollen verdeelt zijn kom je het pas te weten! x]

    Als ik vind dat je niet voor de rol geschikt ben dan krijg je de rol niet. Sry daarvoor!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    ik heb myn tekst even veranderd ! 'XD

    heey <3
    ik snap dat je wil beginnen maar al weet iemand of hij de rol wel of niet heeft, zou die voor een andere rol kunnen gaan! snap je !? :O
    whaa ik schreef dt hierboven een beetje moeilijk maar snap je het ?!
    xX.

    * Naam: Kim
    * Leeftijd: 16 Jaar
    * Woonplaats: Berlijn.
    * Karakter:Bitchy,koppig,Brutaal,eigenwijs
    * Likes: Schelden,Muziek,Alcohol
    * Dislikes: Huppels
    * Link met foto: http://icons.iconator.com/468/ICONATOR_d31df7123a8a9bc9873706d4329d61a5.jpg
    * Tekstje: Hoii,ik ben dus Kim en ben 16 jaar oud. Ik had eerst lichtblond haar mar heb het oranje geverfd. Ik scheld echt vaak,weet niet hoe het komt maarja en ik hou van chcolade en heel erg van muziek want ik kan gewoon niet leven zonder muziek
    * Rol: 1 van de andere vriendinnen