• Ik heb echt een probleem hiero, en het is nogal een lang verhaal:
    Het begon ongeveer aan het begin van de zomervakantie, ik raakte geïnteresseerd in wicca en ging daar steeds meer over lezen enzo. Na een tijdje kwam ik erachter dat het enorm goed bij mij paste en sinds ik besloten heb om het zeg maar mijn geloof te laten zijn voorzover dat op mijn leeftijd kan, gebeuren er allemaal rare dingen.
    Zo zie ik 's nachts, als het donker is en er geen sterren of maan te zien is, altijd nog een groene ster. Hij stond eerder altijd op het oosten, maar sinds anderhalve week staat hij op het zuiden. Ik zie hem alleen als er geen enkel ander lichtpuntje is aan de hemel. Ik heb aan andere mensen gevraagd of ze hem ook zagen, maar niemand heeft hem ooit gezien. Ik heb geprobeerd een foto te maken, maar dan zag ik alleen zwarte lucht.
    Ook begin ik steeds meer een gevoel te ontwikkelen, dat ik dingen kan voorspellen en mensen heel goed kan aan voelen. Voorbeeld: met een spelletje weet ik van bepaalde mensen precies wat ze gaan gooien, en ik weet ook altijd precies hoe mijn beste vriend zich voelt.
    In de laatste week van de zomervakantie kwamen mijn twee beste vriendinnen hier logeren, wat uiteindelijk uitliep op een drama. Kort samengevat: een vriendin en ik hebben die nacht hele rare en nare dingen gehoord en gevoeld, steeds precies hetzelfde en op precies hetzelfde moment.
    En misschien nog wel het raarste: sinds dit jaar zit er een nieuw meisje bij mijn treingroepje (ik ga met de trein naar school). Zij is het zusje van die beste vriend bij wie ik altijd zijn emoties voel, en ik heb het gevoel dat zij een exact kopie is van mij. Misschien niet van buiten, maar wel qua innerlijk. We denken hetzelfde, we zeggen hetzelfde, we hebben dezelfde mening, we hebben zelfs dezelfde dromen! WE hebben ook dezelfde interesses, en nog meer van dat soort kleine dingen. Ook kunnen we in onze gedachten een soort van communiceren maar dat doen we maar niet, omdat we dat nogal eng en raar vinden.

    Weet iemand wat er met mij aan de hand is?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat is creepy.

    Maar ik zou het ook niet weten, sorry.


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Jah,,het zou kunnen.
    Proficiat? =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik weet het niet, het lijkt me nogal onwaarschijnlijk dat het juist door het wicca komt. Het kan ook je eigen verbeelding zijn, maar ja, je weet nooit. : )


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb geen idee, want ik ben geen pro :')
    Maar, misschien moet je een keer met iemand praten die er veel over weet enzo? Want áls je paranormaal begaafd bent kan hij/zij je ook verder helpen met ontwikkelen enzo :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb geen idee, lijkt best wel leeuuk (krul)


    They fell in love, didn't they?

    Het klinkt raar, maar wat je wilt geloven, zien, ruiken en horen, hoor je ook. Het is een soort van manipulatie van je hersenen. Hoe meer je jezelf opfokt, hoe meer dingen er 'gebeuren'. Het zijn een soort van waanbeelden van je hersenen. Je kan ook gewoon redelijke mensenkennis hebben, ofzoiets. In iedergeval; ik denk niet dat je paranormaal bent. Daarmee wordt je geboren of je hebt het niet. (cat)


    your eyes are like stars in the night.

    Zal ik eens opsommen wat mij al is overkomen?


    Has no one told you she's not breathing?

    Poseidon schreef:
    Het klinkt raar, maar wat je wilt geloven, zien, ruiken en horen, hoor je ook. Het is een soort van manipulatie van je hersenen. Hoe meer je jezelf opfokt, hoe meer dingen er 'gebeuren'. Het zijn een soort van waanbeelden van je hersenen. Je kan ook gewoon redelijke mensenkennis hebben, ofzoiets. In iedergeval; ik denk niet dat je paranormaal bent. Daarmee wordt je geboren of je hebt het niet. (cat)


    Dat was wat ik wilde zeggen maar dan beter verwoord. (cat)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Funeral schreef:
    (...)

    Dat was wat ik wilde zeggen maar dan beter verwoord. (cat)

    Voorbeeld van exact kopie: Kim (Funeral dus) en ik zijn ook 'exacte kopiën'. We lijken heel veel op elkaar, hebben vele dromen hetzelfde en denken aan het zelfde op het zelfde moment. Wij zijn ook niet paranormaal.(cat)


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb heel vaak voorspellende dromen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Poseidon schreef:
    Het klinkt raar, maar wat je wilt geloven, zien, ruiken en horen, hoor je ook. Het is een soort van manipulatie van je hersenen. Hoe meer je jezelf opfokt, hoe meer dingen er 'gebeuren'. Het zijn een soort van waanbeelden van je hersenen. Je kan ook gewoon redelijke mensenkennis hebben, ofzoiets. In iedergeval; ik denk niet dat je paranormaal bent. Daarmee wordt je geboren of je hebt het niet. (cat)

    Precies _O_


    effort never betrays you

    Poseidon schreef:
    Het klinkt raar, maar wat je wilt geloven, zien, ruiken en horen, hoor je ook. Het is een soort van manipulatie van je hersenen. Hoe meer je jezelf opfokt, hoe meer dingen er 'gebeuren'. Het zijn een soort van waanbeelden van je hersenen. Je kan ook gewoon redelijke mensenkennis hebben, ofzoiets. In iedergeval; ik denk niet dat je paranormaal bent. Daarmee wordt je geboren of je hebt het niet. (cat)


    Ik denk dat je wel zo ongeveer gelijk hebt, maar ik had die gevoelens dat ik dingen kon aanvoelen sowieso al mijn hele leven, alleen heb ik het nu steeds meer en sterker.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Voorbeeld van exact kopie: Kim (Funeral dus) en ik zijn ook 'exacte kopiën'. We lijken heel veel op elkaar, hebben vele dromen hetzelfde en denken aan het zelfde op het zelfde moment. Wij zijn ook niet paranormaal.(cat)


    WHUT? D: Ik ben heel paranormaal want ik weet altijd precies om welke tijd je gaat eten. (cat) -kuch- Maarja, we dromen wel veel hetzelfde. : D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    High schreef:
    (...)

    Ik denk dat je wel zo ongeveer gelijk hebt, maar ik had die gevoelens dat ik dingen kon aanvoelen sowieso al mijn hele leven, alleen heb ik het nu steeds meer en sterker.

    Ik voelde aan dat mijn vader diezelfde avond zou sterven. Hij stierf ook, in mijn bijzijn. Ik heb ook veel 'rare' gevoelens. Ik ben ook niet paranormaal. -niet vervelend bedoeld-


    your eyes are like stars in the night.

    Funeral schreef:
    (...)

    WHUT? D: Ik ben heel paranormaal want ik weet altijd precies om welke tijd je gaat eten. (cat) -kuch- Maarja, we dromen wel veel hetzelfde. : D

    WE DOEN ALLES HETZELFDE, muts -.-'
    No shit sherlock dat je weet wanneer ik wat ga doen, je bent m'n beste vriendin. (':


    your eyes are like stars in the night.