• Ik heb echt een probleem hiero, en het is nogal een lang verhaal:
    Het begon ongeveer aan het begin van de zomervakantie, ik raakte geïnteresseerd in wicca en ging daar steeds meer over lezen enzo. Na een tijdje kwam ik erachter dat het enorm goed bij mij paste en sinds ik besloten heb om het zeg maar mijn geloof te laten zijn voorzover dat op mijn leeftijd kan, gebeuren er allemaal rare dingen.
    Zo zie ik 's nachts, als het donker is en er geen sterren of maan te zien is, altijd nog een groene ster. Hij stond eerder altijd op het oosten, maar sinds anderhalve week staat hij op het zuiden. Ik zie hem alleen als er geen enkel ander lichtpuntje is aan de hemel. Ik heb aan andere mensen gevraagd of ze hem ook zagen, maar niemand heeft hem ooit gezien. Ik heb geprobeerd een foto te maken, maar dan zag ik alleen zwarte lucht.
    Ook begin ik steeds meer een gevoel te ontwikkelen, dat ik dingen kan voorspellen en mensen heel goed kan aan voelen. Voorbeeld: met een spelletje weet ik van bepaalde mensen precies wat ze gaan gooien, en ik weet ook altijd precies hoe mijn beste vriend zich voelt.
    In de laatste week van de zomervakantie kwamen mijn twee beste vriendinnen hier logeren, wat uiteindelijk uitliep op een drama. Kort samengevat: een vriendin en ik hebben die nacht hele rare en nare dingen gehoord en gevoeld, steeds precies hetzelfde en op precies hetzelfde moment.
    En misschien nog wel het raarste: sinds dit jaar zit er een nieuw meisje bij mijn treingroepje (ik ga met de trein naar school). Zij is het zusje van die beste vriend bij wie ik altijd zijn emoties voel, en ik heb het gevoel dat zij een exact kopie is van mij. Misschien niet van buiten, maar wel qua innerlijk. We denken hetzelfde, we zeggen hetzelfde, we hebben dezelfde mening, we hebben zelfs dezelfde dromen! WE hebben ook dezelfde interesses, en nog meer van dat soort kleine dingen. Ook kunnen we in onze gedachten een soort van communiceren maar dat doen we maar niet, omdat we dat nogal eng en raar vinden.

    Weet iemand wat er met mij aan de hand is?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Alyssicious schreef:
    (...)
    Ja (:


    Dat heeft ze al gedaan ; )


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb ook iets heeeeeeeeel raars -kuch-: Ik en mijn moeder zeggen altijd -ook al zijn we alleen thuis- Als we thuis komen: 'Hoi huis!' En daar kwamen we gisteren achter. : p Maarja, dat doet er verder niet toe want dat is niet paranormaal maar gewoon grappig. (cat)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Funeral schreef:
    Ik heb ook iets heeeeeeeeel raars -kuch-: Ik en mijn moeder zeggen altijd -ook al zijn we alleen thuis- Als we thuis komen: 'Hoi huis!' En daar kwamen we gisteren achter. : p Maarja, dat doet er verder niet toe want dat is niet paranormaal maar gewoon grappig. (cat)

    Haha :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik vind jullie allemaal maar eng hoor (cat)
    Maar ik heb geen idee of je nu paranormaal begaafd bent of niet...


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Poseidon schreef:
    (...)
    Niet vervelend bedoeld, maar kinderfantasie is groot. Héél groot. Ook al denk je er niet aan. Dat is iets met dat de kinderhersenen zich ontwikkelen en dan kan de ene keer de fantasie en de creativiteit een beetje meer op de loop gaan. (:
    -Ik kijk te veel Discovery :"D


    Ja, dat kan. Maar we zagen precies hetzelfde en we pasten onze verhalen ook niet op elkaar aan ofzo zodat het bij elkaar klopte, in ieder geval ik niet. Het kan zijn dat die vriendin het er maar bij verzon, maar er zijn wel meer van dat soort dingen geweest, ook toen ik al wat ouder was. Het is gewoon moeilijk te beoordelen!
    En ik zie (bijna) niets als vervelend bedoeld, hoor.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    High schreef:
    (...)

    Ja, dat kan. Maar we zagen precies hetzelfde en we pasten onze verhalen ook niet op elkaar aan ofzo zodat het bij elkaar klopte, in ieder geval ik niet. Het kan zijn dat die vriendin het er maar bij verzon, maar er zijn wel meer van dat soort dingen geweest, ook toen ik al wat ouder was. Het is gewoon moeilijk te beoordelen!
    En ik zie (bijna) niets als vervelend bedoeld, hoor.

    Oh, haha. (: Nee maar, ik heb zo'n vermoeden dat de helft hier me een betweter vind, en dat is niet de bedoeling zeg maar. En ik hou niet zo van mensen kwetsen.(krul)


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon wist net dat ik aan het typen was, ze is vet paranormaal. (krul)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Oh, haha. (: Nee maar, ik heb zo'n vermoeden dat de helft hier me een betweter vind, en dat is niet de bedoeling zeg maar. En ik hou niet zo van mensen kwetsen.(krul)


    Haha, oke ;). In het echt vinden mensen mij ook altijd een betweter, terwijl ik dat nooit zo bedoel.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Funeral schreef:
    Poseidon wist net dat ik aan het typen was, ze is vet paranormaal. (krul)

    Haha XD.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Funeral schreef:
    Poseidon wist net dat ik aan het typen was, ze is vet paranormaal. (krul)

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Ok, je faalt. :9~


    your eyes are like stars in the night.

    Er zijn allerlei verklaringen voor het 'zien' van onaardse dingen, maar uiteindelijk is er nog steeds geen bewijs voor het niet bestaan van het paranormale of bepaalde verschijnselen/energie. Als ik jouw verhaal lees, dan ben ik geneigd om te zeggen: "Het is je naar je hoofd gestegen." Maar ik snap dat je je dan niet erg begrepen voelt en ik wil je niet kwetsen (: Maar srsly, ik ben hier waarschijnlijk te nuchter voor. Er is ook nog zoiets als hoog sensitief :'D Om nou gelijk te zeggen dat je 'paranormaal' bent.


    "I shut my eyes in order to see.'

    C0RPSE schreef:
    Er zijn allerlei verklaringen voor het 'zien' van onaardse dingen, maar uiteindelijk is er nog steeds geen bewijs voor het niet bestaan van het paranormale of bepaalde verschijnselen/energie. Als ik jouw verhaal lees, dan ben ik geneigd om te zeggen: "Het is je naar je hoofd gestegen." Maar ik snap dat je je dan niet erg begrepen voelt en ik wil je niet kwetsen (: Maar srsly, ik ben hier waarschijnlijk te nuchter voor. Er is ook nog zoiets als hoog sensitief :'D Om nou gelijk te zeggen dat je 'paranormaal' bent.


    Hihi, oke! Kan wel zijn dat het naar mijn hoofd gestegen is hoor, ik zou het zelf echt niet weten :X


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Poseidon schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Ok, je faalt. :9~


    Nu voel ik me beledigd. : D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Wel on-topic blijven jullie (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    C0RPSE schreef:
    Wel on-topic blijven jullie (:

    Hihi : P


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.