• Ik heb echt een probleem hiero, en het is nogal een lang verhaal:
    Het begon ongeveer aan het begin van de zomervakantie, ik raakte geïnteresseerd in wicca en ging daar steeds meer over lezen enzo. Na een tijdje kwam ik erachter dat het enorm goed bij mij paste en sinds ik besloten heb om het zeg maar mijn geloof te laten zijn voorzover dat op mijn leeftijd kan, gebeuren er allemaal rare dingen.
    Zo zie ik 's nachts, als het donker is en er geen sterren of maan te zien is, altijd nog een groene ster. Hij stond eerder altijd op het oosten, maar sinds anderhalve week staat hij op het zuiden. Ik zie hem alleen als er geen enkel ander lichtpuntje is aan de hemel. Ik heb aan andere mensen gevraagd of ze hem ook zagen, maar niemand heeft hem ooit gezien. Ik heb geprobeerd een foto te maken, maar dan zag ik alleen zwarte lucht.
    Ook begin ik steeds meer een gevoel te ontwikkelen, dat ik dingen kan voorspellen en mensen heel goed kan aan voelen. Voorbeeld: met een spelletje weet ik van bepaalde mensen precies wat ze gaan gooien, en ik weet ook altijd precies hoe mijn beste vriend zich voelt.
    In de laatste week van de zomervakantie kwamen mijn twee beste vriendinnen hier logeren, wat uiteindelijk uitliep op een drama. Kort samengevat: een vriendin en ik hebben die nacht hele rare en nare dingen gehoord en gevoeld, steeds precies hetzelfde en op precies hetzelfde moment.
    En misschien nog wel het raarste: sinds dit jaar zit er een nieuw meisje bij mijn treingroepje (ik ga met de trein naar school). Zij is het zusje van die beste vriend bij wie ik altijd zijn emoties voel, en ik heb het gevoel dat zij een exact kopie is van mij. Misschien niet van buiten, maar wel qua innerlijk. We denken hetzelfde, we zeggen hetzelfde, we hebben dezelfde mening, we hebben zelfs dezelfde dromen! WE hebben ook dezelfde interesses, en nog meer van dat soort kleine dingen. Ook kunnen we in onze gedachten een soort van communiceren maar dat doen we maar niet, omdat we dat nogal eng en raar vinden.

    Weet iemand wat er met mij aan de hand is?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Chaos schreef:
    Ik heb geen idee, want ik ben geen pro :')
    Maar, misschien moet je een keer met iemand praten die er veel over weet enzo? Want áls je paranormaal begaafd bent kan hij/zij je ook verder helpen met ontwikkelen enzo :3


    die kan ook vertellen of je echt een gave heb of dat het alleen verbeelding is


    #WWED - What Would Emma Do?

    C0RPSE schreef:
    Er zijn allerlei verklaringen voor het 'zien' van onaardse dingen, maar uiteindelijk is er nog steeds geen bewijs voor het niet bestaan van het paranormale of bepaalde verschijnselen/energie.


    Daar ben ik het nou eens 200% mee eens! (cat)
    Heel goed verwoord.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Poseidon schreef:
    Het klinkt raar, maar wat je wilt geloven, zien, ruiken en horen, hoor je ook. Het is een soort van manipulatie van je hersenen. Hoe meer je jezelf opfokt, hoe meer dingen er 'gebeuren'. Het zijn een soort van waanbeelden van je hersenen. Je kan ook gewoon redelijke mensenkennis hebben, ofzoiets. In iedergeval; ik denk niet dat je paranormaal bent. Daarmee wordt je geboren of je hebt het niet. (cat)

    Wat zij zegt.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Poseidon schreef:
    Het klinkt raar, maar wat je wilt geloven, zien, ruiken en horen, hoor je ook. Het is een soort van manipulatie van je hersenen. Hoe meer je jezelf opfokt, hoe meer dingen er 'gebeuren'. Het zijn een soort van waanbeelden van je hersenen. Je kan ook gewoon redelijke mensenkennis hebben, ofzoiets. In iedergeval; ik denk niet dat je paranormaal bent. Daarmee wordt je geboren of je hebt het niet. (cat)



    Niet alles is een illusie. Ik oefen soms met het zien van aura's. En in het begin dacht ik er het zelfde over als jij. Maar toen ik meer oefende kreeg ik daar erg hoofdpijn van, op een heel rare plek, ergens op m'n achterhoofd. In mijn biologie boek had ik toen opgezocht wat die plek doet. En het is je zicht centrum. Dat bewijst voor mij dat ik me geen dingen inbeeld, maar ze echt zie.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 8:25 ]


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    t is mogelijk dat je meer ervaart dan anderen, omdat je je daarvoor open hebt gesteld. Maak je daar vooral geen zorgen over; je hoeft jezelf niet in een hokje te plaatsen. Misschien ben je paranormaal begaafd, misschien ook niet. Het is vooral belangrijk hoe jij je daar bij voelt; vind je het fijn, of juist heel erg eng?
    Een spirituele beurs kan misschien helpen, de beheerder van deze site organiseert er een paar keer per jaar 1, misschien wat voor jou?
    xx

    >> www. nickyspalace.nl

    ik heb geen idee, wat het zou kunnen zijn. Misschien was het er atlijd wel, maar is het je niet zo zeer opgevallen omdat je je er niet mee bezig hield?
    Ik zou het niet weten.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Soulmates? En hooggevoelig misschien?


    Making mistakes is better than not doing anything - BJA