• Ik heb echt een probleem hiero, en het is nogal een lang verhaal:
    Het begon ongeveer aan het begin van de zomervakantie, ik raakte geïnteresseerd in wicca en ging daar steeds meer over lezen enzo. Na een tijdje kwam ik erachter dat het enorm goed bij mij paste en sinds ik besloten heb om het zeg maar mijn geloof te laten zijn voorzover dat op mijn leeftijd kan, gebeuren er allemaal rare dingen.
    Zo zie ik 's nachts, als het donker is en er geen sterren of maan te zien is, altijd nog een groene ster. Hij stond eerder altijd op het oosten, maar sinds anderhalve week staat hij op het zuiden. Ik zie hem alleen als er geen enkel ander lichtpuntje is aan de hemel. Ik heb aan andere mensen gevraagd of ze hem ook zagen, maar niemand heeft hem ooit gezien. Ik heb geprobeerd een foto te maken, maar dan zag ik alleen zwarte lucht.
    Ook begin ik steeds meer een gevoel te ontwikkelen, dat ik dingen kan voorspellen en mensen heel goed kan aan voelen. Voorbeeld: met een spelletje weet ik van bepaalde mensen precies wat ze gaan gooien, en ik weet ook altijd precies hoe mijn beste vriend zich voelt.
    In de laatste week van de zomervakantie kwamen mijn twee beste vriendinnen hier logeren, wat uiteindelijk uitliep op een drama. Kort samengevat: een vriendin en ik hebben die nacht hele rare en nare dingen gehoord en gevoeld, steeds precies hetzelfde en op precies hetzelfde moment.
    En misschien nog wel het raarste: sinds dit jaar zit er een nieuw meisje bij mijn treingroepje (ik ga met de trein naar school). Zij is het zusje van die beste vriend bij wie ik altijd zijn emoties voel, en ik heb het gevoel dat zij een exact kopie is van mij. Misschien niet van buiten, maar wel qua innerlijk. We denken hetzelfde, we zeggen hetzelfde, we hebben dezelfde mening, we hebben zelfs dezelfde dromen! WE hebben ook dezelfde interesses, en nog meer van dat soort kleine dingen. Ook kunnen we in onze gedachten een soort van communiceren maar dat doen we maar niet, omdat we dat nogal eng en raar vinden.

    Weet iemand wat er met mij aan de hand is?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ik voelde aan dat mijn vader diezelfde avond zou sterven. Hij stierf ook, in mijn bijzijn. Ik heb ook veel 'rare' gevoelens. Ik ben ook niet paranormaal. -niet vervelend bedoeld-


    Hihi, oke, ik voel me nu wel een beetje gerustgesteld. Want als ik hierover begin met mijn vriendinnen zeggen ze meteen allemaal dat ik heel erg paranormaal ben enzo, maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    High schreef:
    (...)

    Hihi, oke, ik voel me nu wel een beetje gerustgesteld. Want als ik hierover begin met mijn vriendinnen zeggen ze meteen allemaal dat ik heel erg paranormaal ben enzo, maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet.

    Paranormaliteit is heel anders dan dingen aanvoelen. Het gaat ook er geestelijk aan toe én zelfs fysiek. Als je écht paranormaal bent tenminste.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Paranormaliteit is heel anders dan dingen aanvoelen. Het gaat ook er geestelijk aan toe én zelfs fysiek. Als je écht paranormaal bent tenminste.


    Huh? Kun je dat misschien wat beter uitleggen? Ik snap het niet helemaal...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Poseidon schreef:
    (...)
    WE DOEN ALLES HETZELFDE, muts -.-'
    No shit sherlock dat je weet wanneer ik wat ga doen, je bent m'n beste vriendin. (':


    Yesh Sir! (krul)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    High schreef:
    (...)

    Huh? Kun je dat misschien wat beter uitleggen? Ik snap het niet helemaal...

    Ga er maar eens dingen over opzoeken. Veel mensen weten niet eens wat ze er mee moeten als ze ineens 'mensen' rond zien lopen die er eigenlijk helemaal niet zijn terwijl ze er niet eens aan denken dat ze er kunnen zijn. Daar kan je heel paranoïde van worden.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ga er maar eens dingen over opzoeken. Veel mensen weten niet eens wat ze er mee moeten als ze ineens 'mensen' rond zien lopen die er eigenlijk helemaal niet zijn terwijl ze er niet eens aan denken dat ze er kunnen zijn. Daar kan je heel paranoïde van worden.


    Ik heb al wel dingen geprobeerd op te zoeken, maar ik kan echt bijna niets vinden op het internet. Nou ben ik niet zo'n ster in zoekmachines gebruiken, maarja.
    Ik was nog iets vergeten: mijn hele leven lang al zie ik soms geesten. En dan niet schimmen ofzo, echt geesten. Ik zeg dit niet om het allemaal nog spannender te maken ofzo, maar ik vind het gewoon zo raar (cat). Het kan natuurlijk altijd zijn dat ik ze zelf verzin ofzo, maar volgens mij is dat niet heel normaal of wel?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    High schreef:
    (...)

    Ik heb al wel dingen geprobeerd op te zoeken, maar ik kan echt bijna niets vinden op het internet. Nou ben ik niet zo'n ster in zoekmachines gebruiken, maarja.
    Ik was nog iets vergeten: mijn hele leven lang al zie ik soms geesten. En dan niet schimmen ofzo, echt geesten. Ik zeg dit niet om het allemaal nog spannender te maken ofzo, maar ik vind het gewoon zo raar (cat). Het kan natuurlijk altijd zijn dat ik ze zelf verzin ofzo, maar volgens mij is dat niet heel normaal of wel?

    Een tijd geleden, dacht ik dat ik paranormaal was. Best raar eigenlijk. Ik was op vakantie gegaan met Funeral en toen kwam ik helemaal tot rust, zelfs mijn gedachtes en verbeeldingen. Alles wat ik dácht dat ik zag heb ik nu niet meer, omdat alles nu gewoon rustig is. Af en toe heb ik wel weer rare dingen maar dat is omdat ik te veel nadenk. Maar, beschrijf die geesten is hoe ze er uit zien.


    your eyes are like stars in the night.

    Mijn meter is kinda paranormaal. En ik heb wel een goede en sterke band met haar.
    Automatisch begint haar gezin dat ook te ontwikkelen en ik en mijn ma ook.


    Ik slaap heel erg vast. Ik word werkelijk NOOIT wakker. Op een keer werd ik om tien na één 's nachts wakker van enorme keelpijn. De volgende dag krijg ik te horen dat zij om tien na één 's nachts is wakker geworden van de keelpijn.

    Mijn vriendin haar stiefma was zwanger. Zoals ik al zei, word ik echt nooit wakker 's nachts. Ik werd wakker om [ik weet niet meet hoelaat]. Ergens tussen zeven en acht werd ik terug wakker. Later kreeg ik te horen dat op dat eerste tijdstip haar weeën begonnen en ze op dat tweede tijdstip bevallen was.

    Ik heb ook een tijd gehad [nu nog af en toe, toen redelijk vaak] dat ik wist wanneer mijn gsm ging afgaan. Enkele seconden ervoor keek ik dan vaak naar mijn gsm en dan ging die plots af.

    Ik heb ook een tijdje enkele keren geweten wie me smsde. Enja, je zou denken 'toeval', maar ik had het wel juist bij personen die me bijna nooit smsen.


    Ik kan best enkele dingen vergeten zijn.
    Hoe ik er juist over moet denken, weet ik zelf ook niet (:
    x

    Edit: Oja. Ik heb een keer ouija-bord gedaan. [wat trouwens erg gevaarlijk kan zijn]. Na vele malen te proberen, werkte het. Iedereen deed haar vinger er heel eventjes af om te laten zien dat zij het niet was, het ding bleef voortgaan. Ik geloofde er het ergste in, maar vind het ziekelijk om ermee te spelen en verschoof het zeker en vast niet. Ik deed één keer niet mee, het werkte niet meer ... :/

    [ bericht aangepast op 7 nov 2010 - 20:42 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Poseidon schreef:
    (...)
    Een tijd geleden, dacht ik dat ik paranormaal was. Best raar eigenlijk. Ik was op vakantie gegaan met Funeral en toen kwam ik helemaal tot rust, zelfs mijn gedachtes en verbeeldingen. Alles wat ik dácht dat ik zag heb ik nu niet meer, omdat alles nu gewoon rustig is. Af en toe heb ik wel weer rare dingen maar dat is omdat ik te veel nadenk. Maar, beschrijf die geesten is hoe ze er uit zien.


    Het meest duidelijke is misschien een keer op de basisschool. Mijn vroegere basisschool staat op een plek waar ooit iets met de tweede wereldoorlog is geweest ofzo, dat weet ik niet precies. Ik stond in de pauze met een paar vrienden bij de klimrekken, toen ik ineens een vrouw uit de muur van het schoolgebouw zag stappen. Ze zag er heel echt uit en haar haar zat helemaal door de war en ze had heel veel scheuren in haar kleren, en een bloederige stomp als arm. Ik kon haar gewoon helemaal in kleuren zien. Dat was echt heel eng, mijn beste vriendin (die toen ook afgelopen zomervakantie bij mij was en ook bepaalde dingen zag net als ik) zag die vrouw ook en toen zijn we samen naar de juf gerend. Daarna heb ik die geest (of wat het dan ook was) niet meer gezien.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Een tijd geleden, dacht ik dat ik paranormaal was. Best raar eigenlijk. Ik was op vakantie gegaan met Funeral en toen kwam ik helemaal tot rust, zelfs mijn gedachtes en verbeeldingen. Alles wat ik dácht dat ik zag heb ik nu niet meer, omdat alles nu gewoon rustig is. Af en toe heb ik wel weer rare dingen maar dat is omdat ik te veel nadenk. Maar, beschrijf die geesten is hoe ze er uit zien.


    Ja, dat was leuk. : D Oke sorry ik had even zin om off topic te gaan. Maarja, misschien moet je het gewoon een tijdje aanzien en meer over te weten proberen te komen.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    BlueElephant schreef:
    Mijn meter is kinda paranormaal. En ik heb wel een goede en sterke band met haar.
    Automatisch begint haar gezin dat ook te ontwikkelen en ik en mijn ma ook.


    Ik slaap heel erg vast. Ik word werkelijk NOOIT wakker. Op een keer werd ik om tien na één 's nachts wakker van enorme keelpijn. De volgende dag krijg ik te horen dat zij om tien na één 's nachts is wakker geworden van de keelpijn.

    Mijn vriendin haar stiefma was zwanger. Zoals ik al zei, word ik echt nooit wakker 's nachts. Ik werd wakker om [ik weet niet meet hoelaat]. Ergens tussen zeven en acht werd ik terug wakker. Later kreeg ik te horen dat op dat eerste tijdstip haar weeën begonnen en ze op dat tweede tijdstip bevallen was.

    Ik heb ook een tijd gehad [nu nog af en toe, toen redelijk vaak] dat ik wist wanneer mijn gsm ging afgaan. Enkele seconden ervoor keek ik dan vaak naar mijn gsm en dan ging die plots af.

    Ik heb ook een tijdje enkele keren geweten wie me smsde. Enja, je zou denken 'toeval', maar ik had het wel juist bij personen die me bijna nooit smsen.


    Ik kan best enkele dingen vergeten zijn.
    Hoe ik er juist over moet denken, weet ik zelf ook niet (:
    x


    Dat is ook wel een beetje raar (cat) Ik heb ook wel eens gehad dat ik midden in de nacht wakker werd en er dan 's ochtends achterkwam dat er op dat moment toevallig iets gebeurd is, dan voel je je echt heel raar! En ik heb ook best wel vaak dat ik dan weet wanneer ik gesmst word, maar dat hebben wel meer mensen denk ik.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    BlueElephant schreef:
    Mijn meter is kinda paranormaal. En ik heb wel een goede en sterke band met haar.
    Automatisch begint haar gezin dat ook te ontwikkelen en ik en mijn ma ook.


    Ik slaap heel erg vast. Ik word werkelijk NOOIT wakker. Op een keer werd ik om tien na één 's nachts wakker van enorme keelpijn. De volgende dag krijg ik te horen dat zij om tien na één 's nachts is wakker geworden van de keelpijn.

    Mijn vriendin haar stiefma was zwanger. Zoals ik al zei, word ik echt nooit wakker 's nachts. Ik werd wakker om [ik weet niet meet hoelaat]. Ergens tussen zeven en acht werd ik terug wakker. Later kreeg ik te horen dat op dat eerste tijdstip haar weeën begonnen en ze op dat tweede tijdstip bevallen was.

    Ik heb ook een tijd gehad [nu nog af en toe, toen redelijk vaak] dat ik wist wanneer mijn gsm ging afgaan. Enkele seconden ervoor keek ik dan vaak naar mijn gsm en dan ging die plots af.

    Ik heb ook een tijdje enkele keren geweten wie me smsde. Enja, je zou denken 'toeval', maar ik had het wel juist bij personen die me bijna nooit smsen.


    Ik kan best enkele dingen vergeten zijn.
    Hoe ik er juist over moet denken, weet ik zelf ook niet (:
    x

    Dat is waarschijnlijk door stralingen die je lichaam opmerken. Heb ik ook vaak. (krul)


    your eyes are like stars in the night.

    Funeral schreef:
    (...)

    Ja, dat was leuk. : D Oke sorry ik had even zin om off topic te gaan. Maarja, misschien moet je het gewoon een tijdje aanzien en meer over te weten proberen te komen.


    Jah, dat zei mijn moeder ook en dat heb ik nu ook een tijdje gedaan, maar ik word er niet veel wijzer van :X


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    BlueElephant schreef:
    Zal ik eens opsommen wat mij al is overkomen?

    Ja (:


    Some people make the world special just by being in it

    High schreef:
    (...)

    Het meest duidelijke is misschien een keer op de basisschool. Mijn vroegere basisschool staat op een plek waar ooit iets met de tweede wereldoorlog is geweest ofzo, dat weet ik niet precies. Ik stond in de pauze met een paar vrienden bij de klimrekken, toen ik ineens een vrouw uit de muur van het schoolgebouw zag stappen. Ze zag er heel echt uit en haar haar zat helemaal door de war en ze had heel veel scheuren in haar kleren, en een bloederige stomp als arm. Ik kon haar gewoon helemaal in kleuren zien. Dat was echt heel eng, mijn beste vriendin (die toen ook afgelopen zomervakantie bij mij was en ook bepaalde dingen zag net als ik) zag die vrouw ook en toen zijn we samen naar de juf gerend. Daarna heb ik die geest (of wat het dan ook was) niet meer gezien.

    Niet vervelend bedoeld, maar kinderfantasie is groot. Héél groot. Ook al denk je er niet aan. Dat is iets met dat de kinderhersenen zich ontwikkelen en dan kan de ene keer de fantasie en de creativiteit een beetje meer op de loop gaan. (:
    -Ik kijk te veel Discovery :"D


    your eyes are like stars in the night.