• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:47 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 nov 2010 - 23:20 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    haal mij maar weg, ik mag niet meer van mijn moeder. D:


    Life is a beautiful struggle

    Sniper schreef:
    (...)
    Jij kan jezelf in de lijst zetten, dat is zo cool :o

    HAHAH. Ik mag alleen niet van m'n ouders :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    @ Above: Argh, damn :[ Compromis sluiten?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik woon in Belgïe en zelfs al moest dat zo niet zijn, da's midden in de examens. Lekker handig.


    Has no one told you she's not breathing?

    C0RPSE schreef:
    (...)
    HAHAH. Ik mag alleen niet van m'n ouders :')

    Ow, that's the problem. Men, that sucks. Terwijl jij ook al 18 bent. Maar goed, maybe next time :[


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    (...)
    Ow, that's the problem. Men, that sucks. Terwijl jij ook al 18 bent. Maar goed, maybe next time :[

    Jap, maar evengoed mag ik niet. :x Very sucky.


    "I shut my eyes in order to see.'

    BlueElephant schreef:
    Ik woon in Belgïe en zelfs al moest dat zo niet zijn, da's midden in de examens. Lekker handig.

    Als je niet in België woonde had je nu ook geen examens. In Nederland zijn de meeste toetsweken al voorbij (:. Dus dan kon het wel,

    DaKrulliCode schreef:
    (...)
    Als je niet in België woonde had je nu ook geen examens. In Nederland zijn de meeste toetsweken al voorbij (:. Dus dan kon het wel,

    Wtf, wanneer hebben jullie examens? O.o


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Wtf, wanneer hebben jullie examens? O.o

    Lol, nu niet :'] In mei ofzo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    Jongens, meiden, boeren burgers en buitenlui.. ik weet dat ik dit niet organiseer maar toch heb ik een vraag: is het niet een stuk leuker om naar Rotterdam Centraal te gaan, aangezien daar het centrum is zeg maar, en.. heel belangrijk: Kabouter Buttplug :Y)

    Just a question, wil me absoluut niet met de organisatie bemoeien :'D (nerd)

    Maar wie the fuck is nou kabouter buttplug. 0.o


    *insert philosophical cringe expression here*

    Sniper schreef:
    Jongens, meiden, boeren burgers en buitenlui.. ik weet dat ik dit niet organiseer maar toch heb ik een vraag: is het niet een stuk leuker om naar Rotterdam Centraal te gaan, aangezien daar het centrum is zeg maar, en.. heel belangrijk: Kabouter Buttplug :Y)

    Just a question, wil me absoluut niet met de organisatie bemoeien :'D (nerd)


    Agree. Ik woon er vlak bij en ik weet dat het Centrum gewoon veel makkelijker te bereiken is dan Alexander.
    Je hebt er ook veel meer dingen om te doen dan daar in de buurt.

    Het centraal station is ook vanuit alle hoeken van het land gemakkelijk te bereiken en je bent er bijna direct in het hart van de stad. Je kunt er ook gemakkelijk een afspreek punt maken en het hoogtepunt ... inderdaad; Kabouter Buttplug.
    Ook het museumpark, de witte de with (Niet voor mensen onder de 18, meheheh.) en gewoon allerlei leuke dingen. Ook heel veel winkels voor degene die van shoppen houden. Veel meer als in Alexander gewoon allemaal. (:


    Houd er overigens wel rekening mee dat je in heel Rotterdam alleen met OV chipkaart kunt reizen of anders uur/dagkaarten moet kopen.
    Ook in Alexander.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2010 - 19:39 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    Maar wie the fuck is nou kabouter buttplug. 0.o


    Een gigantisch beeld van een kabouter met een fakkel die op een dildo lijkt. :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Een gigantisch beeld van een kabouter met een fakkel die op een dildo lijkt. :Y)

    Hahhaah retecool! _O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    Waar kan je zo'n uur/dagkaart krijgen? Ik kom zelden in de randstad dus aan een OV heb ik nog niet zo veel. Die heb ik dus ook niet..

    GAYBUDDY schreef:
    haal mij maar weg, ik mag niet meer van mijn moeder. D:
    noooooh, nu opeens neit meer, maar eerst wel ;o


    it's so empty living behind these castle walls