• De stelling van vandaag luidt:
    De stemgerechtigde leeftijd moet omlaag naar 16 jaar

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    shadowsalyer schreef:
    Als ik lees dat de meeste jongeren op de PVV stemmen... nee, just don't. Maak eerst de jeugd zich wat politiek bewuster, doe wat projecten op school, geef voorlichting, maar zorg er in ieder geval eerst voor dat jongeren meer verstand hebben van politiek.


    precies wat ik wilde zeggen!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mee oneens. Op 16 jarige leeftijd zijn de meeste nog niet zo serieus ivm de politiek.


    I recycle my thoughts.

    Oneens. (Maar ik vind 18 eigenlijk ook te jong en ben zo 'aso' dat ik vind dat niet eens de hele bevolking van 18+ mag stemmen).


    I am an idiot, I move.

    Assassin schreef:
    Oneens.
    Jongeren van die leeftijd interesseren zich er (bijna) niet in.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Oneens, je houdt je er op die leeftijd nog niet echt mee bezig.


    Even a white rose has a black shadow.

    Eens en oneens.

    oneens : Sommigen jongeren van deze leeftijd weten er niks van laat staan om ze dan te laten stemmen.

    Eens : sommige jongeren mogen de kans krijgen om hun stem te laten horen.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    shadowsalyer schreef:
    Als ik lees dat de meeste jongeren op de PVV stemmen... nee, just don't. Maak eerst de jeugd zich wat politiek bewuster, doe wat projecten op school, geef voorlichting, maar zorg er in ieder geval eerst voor dat jongeren meer verstand hebben van politiek.
    Wat kun je dat toch prachtig zeggen. Alhoewel sommige jongeren wel weten waar ze het over hebben op die leeftijd. (Maar dat zijn dan ook de uitzonderingen)


    Life is hard and then we die

    Eh nee, ben tegen. Jongeren laten zich op die leeftijd sneller leiden door mensen met goed gepraat ivm mensen die echt wat verrichten. Zelfs ik zou niet weten waar op te stemmen ook al heb ik de goeie leeftijd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oneens, mensen van die leeftijd beschouwen het over het algemeen als een grapje denk ik.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zie niet echt in waarom ofzo, dus oneens.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    oneens, op die leeftijd heb je nog niet genoeg kennis van politiek.
    Ik vind wél dat men jongeren meer bewust moet maken van politiek.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Eens, jongere leven ook in deze samenleving (:


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Toch maar niet haha. Ook al had ik dit jaar enorm graag willen stemmen ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Als ik zie hoe sommige mensen van mijn leeftijd soms denken, nee doe maar niet.
    Oneens.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Neen, ik ben net blij dat ik nog niet moet stemmen. Ik hou me echt niet bezig met zo'n dingen en dat interesseert me echt niet.