• De stelling van vandaag luidt:
    De stemgerechtigde leeftijd moet omlaag naar 16 jaar

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens!

    Ik wil echt niet gaan stemmen, ons land is toch al naar de klote.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Oneens, jongeren op die leeftijd weten 9 van de 10 keer niet waarover ze hebben als het om politiek gaat.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    eens.


    p.s wat heeft de stelling plaatsen voor nut?


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Oneens , zo als veel al zeggen er is over het algemeen geen intresse naar dus hebben ze het ook niet in zich om rationeel te kunnen kiezen. (ik zelf dus ook niet)


    “When other girls wanted to be a prinses, or a vampire. I kind of wanted to be a writer.” ( or a vampire-wirter)

    Hahahahahahah. Nee.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    shadowsalyer schreef:
    Als ik lees dat de meeste jongeren op de PVV stemmen... nee, just don't. Maak eerst de jeugd zich wat politiek bewuster, doe wat projecten op school, geef voorlichting, maar zorg er in ieder geval eerst voor dat jongeren meer verstand hebben van politiek.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Oneens.
    Ik ben zelf zestien en ik snap helemaal niks van politiek.
    Over twee jaar zijn we allemaal wat ouder en er misschien ook wat meer in geinteresseerd, en kunnen we weloverwogen stemmen. Als wij nu mogen stemmen heeft niemand er wat aan...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nee.
    Want de helft weet niet eens waar het over gaat.


    Food.

    Nee, we snappen er toch niets van zelfs op ons 18de.
    ik vind dat wij gwn moge kieze of we gaan stemmen


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Nee, ik denk het niet.
    Het zou wel goed zijn dat tieners/jongeren hun mening laten horen, maar dat hoeft niet persee via stemmen te gaan. Dat kan ook op een andere manier.


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    Nee, de meesten doen er toch niet serieus aan mee en stemmen maar gewoon wat zonder te weten wat voor gevolgen dat kan hebben.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Assassin schreef:
    Oneens.
    Jongeren van die leeftijd interesseren zich er (bijna) niet in.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Assassin schreef:
    Oneens.
    Jongeren van die leeftijd interesseren zich er (bijna) niet in.

    ik ben het met de stelling eens omdat ik vind dat de stem van jongeren ook geld


    i have a busy life

    Crime schreef:
    Oneens. Ze mogen toch nog wel twée jaartjes wachten, dan zijn ze volwassen. (':


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget