• Ik moet ongeveer 30 bladzijden leren voor een proefwerk morgen
    Ik heb de 2 hoofdstukken wel al een keer apart gehad voor een SO, dus ik ken het redelijk. Maar ik wil het gewoon opnieuw leren, alleen heb ik geen idee hoe omdat het zo veel is. Samenvattingen werken niet, die worden dan ook veel te lang. Iemand tips?(cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik lees het gewoon één keer en dan probeer i het als een verhaal te zien. Zodat het in mijn hoofd afspeelt als een tijdslijn...
    Zo doe ik het altijd,maar het hangt natuurlijk ook af of het je interesseert of niet.


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    Bigfoot schreef:
    Wat ik meestal doe, is gewoon languit op de bank gaan liggen en die bladzijdes gewoon heel langzaam en rustig lezen. Daarna lees ik meestal nog samenvattingen van andere mensen, dan heb ik het meestal wel in mijn hoofd. -ik had ook een toets geschiedenis vandaag, haha-


    Precies hetzelfde ;) Ook ik had vandaag een geschiedenis toets Ö


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Romances schreef:
    30 bladzijden maar? :'D dat vind ik vet weinig lol :')

    Gewoon een samenvatting maken. Je moet gewoon weten wat het belangrijkste is. Of het nou veel is of niet.


    Hope goes lost but never dies.

    Vinden jullie allemaal 30 bladzijden weinig?
    Bij ons is dat veel hoor :Y)µOf hoe zien jullie boeken er misschien uit?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mh zelfde probleem als jou, voor morgen , tentame. geen zin -.-
    maar goed ben zelf nu zelf aan het leren per blz wat ik belangrijk vind.

    - Ik ben begonnen met mezelf voorlezen
    - Daarna in stilte lezen en alles wat ik belangrijk vind zeg ik weer hardop en dan kijk ik of ik het uit me hoofd kan
    - Lees ik een stukje veder, zie weer wat belangrijks doe het weer zo maar bedenk in me achterhoofd ook weer het vorge stukje.
    - Op het laast nog even jaartallen opschrijven en zo

    tis een beetje een omslachtige manier misschien maar ach.


    “When other girls wanted to be a prinses, or a vampire. I kind of wanted to be a writer.” ( or a vampire-wirter)