• Vandaag kwam mijn moeder naar mijn kamer met de mededeling dat mijn vader volgend jaar naar Afghanistan moet voor 3 maanden. Ik weet nog niet hoe ik erop moet reageren. Ik ben blij voor hem, maar toch ook wel butthurt. Vooral omdat mijn vader altijd zei dat hij niet daar heen zou gaan.
    Dit is ook de eerste keer dat ik mijn vader voor zo'n lange tijd gaat missen.

    Hebben jullie een ouder die soms naar een ander land gaat?


    Today will be Girl's Day party with you~

    nee gelukkig niet
    maar mn vader werkt heel veel
    soms moet ie overwerken en dan zie ik hem de hele dag niet :(

    Nope. Mijn broer wel, aangezien hij bij Korps Mariniers zit. Hij is ook naar Afghanistan gegaan voor een paar maanden, Curacao, Noorwegen en nog meer landen.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 18:59 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Nee.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Nee, hij moet heel heel heel afentoe een weekje weg, maar dat is niks. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn vader gaat wel eens voor een paar daagjes naar Engeland of Frankrijk ofzo, maar dat is niet zo heel lang. Best wel rot voor je, maar gelukkig is het maar eenmalig. En als hij iets goeds kan doen in Afghanistan, is het toch goed? Ik hoop dat het gemis niet al te erg wordt voor je!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mijn vader moest vroeger wel eens voor z'n werk naar Amerika, maar de laatste tijd niet meer (: Mijn ouders gaan alleen in mei twee weken weg naar Canada, that's all.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Das echt klote. Ik ben opgegroeid met een vader die geregeld één a twee maanden wegbleef voor z'n werk en met een beetje mazzel zag ik hem tussendoor een paar weken. Dat was tot mijn zevende. Daarna scheidden mijn ouders en heb ik hem vier jaar niet gezien. Nu zie ik hem eens in het jaar gemiddeld genomen. En ik heb ook een halfzus die ik acht jaar niet heb gezien.
    Gelukkig heb ik met beiden niet zo'n hechte band kunnen opbouwen dus mis ik ze niet, das het enige goeie aan de zaak.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn moeder ging wel eens 2 weken naar Australië of Nieuw-Zeeland, en dat vond ik echt vreselijk XD Maar dat gebeurt niet meer nu.


    Life is hard and then we die

    Parviainen schreef:
    Nope. Mijn broer wel, aangezien hij bij Korps Mariniers zit. Hij is ook naar Afghanistan gegaan voor een paar maanden, Curacao, Noorwegen en nog meer landen.
    Ja mijn pa zou ook naar Noorwegen gaan, maar dat is dus veranderd in Afghanistan


    Today will be Girl's Day party with you~

    Nee.
    Mijn ouders gaan soms wel met z'n tweeën op weekend, maar dat telt vast niet mee (krul)


    effort never betrays you

    High schreef:
    Mijn vader gaat wel eens voor een paar daagjes naar Engeland of Frankrijk ofzo, maar dat is niet zo heel lang. Best wel rot voor je, maar gelukkig is het maar eenmalig. En als hij iets goeds kan doen in Afghanistan, is het toch goed? Ik hoop dat het gemis niet al te erg wordt voor je!
    Ja, dat is waar. Ik ben ook blij voor hem. Hij heeft na al die jaren zijn droombaan weer terug, maar ik weet niet zo goed wat ik er voor de rest van vind.


    Today will be Girl's Day party with you~

    meerdere keren toen ik klein was ;) Mijn pa moest altijd op oefening of uitzending:Y)

    hij is 2x een half jaar weg geweest, dus 3 maanden valt nog mee ;)
    Maar wel succes ermee, ht is niet niks ;)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Aww.. Das niet leuk, jaa, m'n vader gaat best vaak op vakantie, en moest vorige x voor een lange tijd naar Frankrijk voor z'n werk.
    Suc6 (flower)

    -kuch weet je wat het woord butthurt betekent?-

    Maargoed, dan ga je hem zeker wel missen denk ik ;o

    Mijn ouders gaan nooit naar het buitenland, maar mijn moeder reist wel heel Nederland door voor haar werk :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Romances schreef:
    -kuch weet je wat het woord butthurt betekent?-

    Maargoed, dan ga je hem zeker wel missen denk ik ;o

    Mijn ouders gaan nooit naar het buitenland, maar mijn moeder reist wel heel Nederland door voor haar werk :'D
    Haha jah, maar ik gebruik dat woord gewoon heel vaak dus dat leer ik niet af.
    Ik zal hem idd waarschijnlijk wel missen, maar ik zal er na een tijdje hopelijk wel aan wennen


    Today will be Girl's Day party with you~