• Vandaag kwam mijn moeder naar mijn kamer met de mededeling dat mijn vader volgend jaar naar Afghanistan moet voor 3 maanden. Ik weet nog niet hoe ik erop moet reageren. Ik ben blij voor hem, maar toch ook wel butthurt. Vooral omdat mijn vader altijd zei dat hij niet daar heen zou gaan.
    Dit is ook de eerste keer dat ik mijn vader voor zo'n lange tijd gaat missen.

    Hebben jullie een ouder die soms naar een ander land gaat?


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Haha jah, maar ik gebruik dat woord gewoon heel vaak dus dat leer ik niet af.
    Ik zal hem idd waarschijnlijk wel missen, maar ik zal er na een tijdje hopelijk wel aan wennen

    Haha oke ik dacht al. Ahum beetje ongepast (nerd)(nerd) Maar het blijft een droog woord :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, mijn vader zie ik sowieso al bijna nooit omdat ik bijna geen contact met hem heb,,
    Mijn oom is wel naar Afghanistan geweest, dat was echt heel vreemd, vooral toen hij weer terug was.


    Never forget the things that make you smile

    Mijn moeder is wel eens een paar dagen naar Engeland geweest, maar dat is alles.
    Wel kut voor je.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nee.
    maar,,sterkte? (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik doe een enorm project over de oorlog in Afghanistan.

    Ontopic;
    Wow ik denk dat je je vader dan zeker gaat missen. Ik zou niet weten hoe ik erop zou reageren want papa en ik samen werkt niet. Maar ik zou echt niet 3 maanden zonder mijn moeder kunnen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.