• Hallo!
    Voordat ik gelijk over het onderwerp begin, wil ik eerst een paar dingen duidelijk maken:
    - Ik weet dat je niet per se slank hoeft te zijn om mooi te zijn.
    - Ik geloof in innerlijke schoonheid. (Ik ben ook de schrijfster van de 'Ben jij mooi?' quiz)
    - Ik heb geen eetstoornis.

    Ik ben al maanden erg onzeker over mijn figuur. Ik heb geen ongezond gewicht, maar ik ben ook niet slank. Dag in dag uit zit ik met het onderwerp 'afvallen' in mijn hoofd. Ik eet gewoon. Ik sport bijna nooit. (Ik weet dat ik dat moet gaan doen. Ik heb er door school amper tijd voor.) En ik geef ook niet expres over of zoiets.
    Maar ik kan het niet helpen. Ik denk cónstant aan afvallen en hoe lelijk andere mensen mij niet moeten vinden. Ik kan niet praten met een meisje zonder naar haar figuur te kijken. Mijn moeder vindt dat ik als een meisje met een eetstoornis praat.

    Kan iemand mij helpen om iets zekerder te worden, of tenminste die gedachten uit mijn hoofd te zetten?

    Zo niet, toch bedankt!
    <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ga dan 1 keer ind e week fitnissen fozo.
    En graatmager is echt niet mooi.


    Food.

    Stiekem héb ik een eetstoornis, en ik wil het zelf niet eens geloven. Ik ga je niets zeggen, ik kan beter mijn mond houden. Maar als je je echt met iedereen begint te vergelijken, dan kun je het beter al meteen vertellen tegen mensen die je vertrouwd. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO