• Seks op jonge leeftijd kan de carrièrekansen schaden. Jongens en meisjes die hun maagdelijkheid voor hun zestiende verliezen, vinden zichzelf namelijk al volwassen en stoppen sneller met studeren. url=http://www.she.be/jij/aid990018/seks-op-jonge-leeftijd-schaadt-carrierekansen.aspx]Lees verder[/url


    Zijn jullie het daarmee eens? Ik denk dat de users onder ons die al seks hebben/hadden voor hun 16de hiermee oneens zijn, maar onbewust het toch zelf ondervinden gaan. Het is afgeleid uit een onderzoek, dus het kan geen onzin zijn.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2010 - 11:15 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik ben het er eigenlijk wel mee eens. Ik vind sowieso voor je zestiende seks hebben, verschrikkelijk vroeg.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ...wat een onzin ..Nou ja er zijn heel veel oude klas-genootjes van mij in Nederland die op hun 16 of 17e al moeder werden, en ook gestopt zijn maar sommige zijn door gaan leren, het klopt gewoon niet :O Waarom denken als je ontmaagd bent voor je 16e dat je dan volwassen bent ...oh my god (baby)


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    ik vind het onzin.
    ik ga het pas geloven als ze een keer zn onderzoek gaan doen in nederland!


    we all deserve to die

    Eh, nee? Neem mij maar als bewijs dan denk ik? Ik heb seks voor mijn 16e gehad & ik vind mezelf zeker niet volwassen & ik studeer nog zoveel als ik kan. Dat is weer zo een correlatie zeker? Bewezen door middel van statistiek?

    Ik doe trouwens 5VWO en wil hierna rechten gaan studeren op de RUG. Dus echt niet dat het mijn carriérekansen heeft verprutst.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2010 - 11:30 ]


    Life is hard and then we die

    Bro schreef:
    Ik ben het er eigenlijk wel mee eens. Ik vind sowieso voor je zestiende seks hebben, verschrikkelijk vroeg.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ik zie eerlijk gezegt het probleem niet in, zo lang je het zelf maar wil en niet gepushed word door je vriend.


    I solemny swear i am up to no good

    SuperJunior schreef:
    ik zie eerlijk gezegt het probleem niet in, zo lang je het zelf maar wil en niet gepushed word door je vriend.


    effort never betrays you

    Haha, wat een fucking bullshit :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Romances schreef:
    Haha, wat een fucking bullshit :'D
    Thenk joe! Ik vind dit een zeer irrationele stelling.


    Life is hard and then we die

    Ik zie niet in wat sex en studeren met elkaar te maken hebben.
    Uiteindelijk is dit écht iets wat af hangt van persoon tot persoon en er zijn genoeg mensen die hun studies verpesten en hun maagdelijkheid wel behouden (A)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Titel even aangepast (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hier is het niet persee waar, het is onderzocht in Glasgow. Wat een totaal ander milieu is als nl of be.. Maar zover ik weet denk ik niet dat het waar is. (:


    Get outta my head!

    Neehoor.
    Ik heb ook seks voor mijn 16e gehad, maar ik stop zeker niet met naar school gaan omdat ik me daarom volwassener zou voelen :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat slaat echt nergens op. Ik studeer nu eerstejaars op t hbo (ben 17, net als me klasgenootjes) en hier zit echt geen maagd tussen hoor.

    Bovendien, je gaat toch niet met je opleiding stoppen omdat je je volwassener voelt? Het is niet alsof je ineens geen opleiding nodig hebt omdat je volwassen bent.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2010 - 12:16 ]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Dat hangt er vanaf in welk milieu je dat gaat zoeken denk ik.


    Frankly my dear, I don't give a damn.