• Zoals de Titel het al zegt,Er is echt veel te vaak ruzie op Quizlet,Als iemand het niet eens is met iemand anders,Wordt er meteen gescholden..Dat is mij zojuist opgevallen..Wáárom kunnen jullie elkaars mening niet respecteren?Dit is zeker niet voor iedereen bedoeld,Er zijn vast wel mensen die het met mij eens zijn,Maar komt dit je bekend voor?Kunnen we niet afspreken dat iemand Wordt verbannen ofzo?Want het zijn vaak wel dezelfde mensen,Niet dat ik mij al die namen herinner...


    Pictures fade away, but memories are forever

    Er is idd Vaak ruzie, maar ook vaak Gewoon Meningsverschillen hoor...


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Ik ben het eens met je, maar ik kan ook wel eens snappen dat iemands mening hard aankomt of anders aankomt, omdat je niet weet hoe iemand het bedoelt.

    En als je dan een mening verteld vind ik niet dat iedereen gelijk moet zeggen dat het nergens op slaat of gelijk gaan aanvallen. Tis maar een mening

    je hebt gelijk

    Er is idd Vaak ruzie, maar ook vaak Gewoon Meningsverschillen hoor...

    Jaa,Maar Zo ontsaat het juist.Het begint allemaal uit een kleine meningsverschil en dat groeit uit tot ruzie!


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik vind dat je elkaars mening gwn moet respecteren ,,
    iedereen vind wat anders en iedereen siet waat anders en daar gaat een boel gesgeld egt nixx aan veranderen !!
    MENSEN HEBBEN EEN EIGEN MENING
    deal with it <3
    [/HeeftGesproken]


    Crack a bottle

    Ik had gewoon een meningsverschil met iemand, nouja en ruzie is er zeker ook..

    Maar niet al het schelden is zo bedoeld het is ook wel eens sarcastisch bedoeld.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik had gewoon een meningsverschil met iemand, nouja en ruzie is er zeker ook..

    Maar niet al het schelden is zo bedoeld het is ook wel eens sarcastisch bedoeld.

    Ja,Maar er zijn mensen die niet snappen dat het sarcastisch was bedoeld en dan gaan ze terug schelden en dan wordt het probleem alleen maar groter ofzo.


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Ja,Maar er zijn mensen die niet snappen dat het sarcastisch was bedoeld en dan gaan ze terug schelden en dan wordt het probleem alleen maar groter ofzo.

    Ja oke het s wel zo, er is een tijdje geleden een grote ruzie geweest op het forum, en dan komen er weer vriendjes van de ene op dat topic die zich ermee beginnen te bemoeien,. dat is ook niet de bedoeling. En je moet zowiezo nooit schelden met ziektes, want dat deed diegene, en ook nooit het woordje Hoer gebruiken.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ¬¬ Tuurlijk mag je voor je eigen mening uitkomen en als je het ergens niet mee eens bent kun je dat tog normaal seggen en niet gelijk :
    Jaa Iedereen die fuckt hier die dat vind ensoo..
    Wnt dat slaat nergens op.. Je kun tog gwn normaal uitpraten en elkaars mening RESPECTEREN..
    Al betwijfel ik of somige mensen hier dat woord überhaud kennen ¬¬


    Crack a bottle

    Ik denk niet dat mensen hier expres ruzie gaan maken, maar soms gebeurd het gewoon omdat iemand het niet kan laten om iets te zeggen. Maar volgens mij is het probleem ook dat je elkaars gezicht hier niet ziet of de toon waarom die persoon het bedoeld. Want sommige denken zijn volgens mij helemaal niet zo slecht bedoeld..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)
    Ja oke het s wel zo, er is een tijdje geleden een grote ruzie geweest op het forum, en dan komen er weer vriendjes van de ene op dat topic die zich ermee beginnen te bemoeien,. dat is ook niet de bedoeling. En je moet zowiezo nooit schelden met ziektes, want dat deed diegene, en ook nooit het woordje Hoer gebruiken.

    Inderdaad en ik vind dat je helemaal niet moet schelden,Ookal is het een klein woord.En dat ze vriendjes er bij gaan halen heb je ook gelijk in! Ik vind dat je het probleem gewoon zelf moet kunnen oplossen en het uit moet kunnen praten,Maar dat doen die mensjes niet!Ik bedoel eignlijk verschillen we niet zoveel vanelkaar,het merendeel is hier th fan en dan hoort het eigenlijk gezellig te zijn..


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Inderdaad en ik vind dat je helemaal niet moet schelden,Ookal is het een klein woord.En dat ze vriendjes er bij gaan halen heb je ook gelijk in! Ik vind dat je het probleem gewoon zelf moet kunnen oplossen en het uit moet kunnen praten,Maar dat doen die mensjes niet!Ik bedoel eignlijk verschillen we niet zoveel vanelkaar,het merendeel is hier th fan en dan hoort het eigenlijk gezellig te zijn..


    Ja, en de mensen die hier geen TH fan zijn hebben het daar volgens mij ook niet over met de wel fans. Dus het hoort hier inderdaad gewoon gezellig te zijn, wat gelukkig meestal ook zo is!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik denk niet dat mensen hier expres ruzie gaan maken, maar soms gebeurd het gewoon omdat iemand het niet kan laten om iets te zeggen. Maar volgens mij is het probleem ook dat je elkaars gezicht hier niet ziet of de toon waarom die persoon het bedoeld. Want sommige denken zijn volgens mij helemaal niet zo slecht bedoeld..

    Ja daar heb je gelijk in En het klinkt wel bot maar je moet je kunnen beheersen,Want een klein woord kan iemand anders zoveel pijn doen,En meestal is dat je bedoeling niet néé En dan krijg je acteraf heel veel spijt,Dus waarom zou je eigenlijk ruzie maken?En anders vechten ze het maar uit op msn ofzo,Quizlet hoort een gezellige site te zijn..Tenminste dat was het vroeger wél


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik denk dat ik en Joyce het meeste ruzie maken? Nouja, ik word alleen pissed als iemand mijn mening niet accpteerd, of in dt geval met Charissa eerst, iets niet op een toepasselijke manier vraagt.

    Ik denk dat ik en Joyce het meeste ruzie maken? Nouja, ik word alleen pissed als iemand mijn mening niet accpteerd, of in dt geval met Charissa eerst, iets niet op een toepasselijke manier vraagt.

    Je moet zulke mensen gewoon laten,Er zijn mensen waarmee ik niet goed overweg kan,Maar ik heb ook helemaal geen kritiek op ze ofzo,Ik laat het gewoon voor wat het is,Ruzie is Ruzie ookal lig je zoveel kilometers van elkaar af.


    Pictures fade away, but memories are forever